Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שילוב של רכב אספנות נוסטלגי עם רכב ספורט?


system_x
שימו לב! השרשור הזה בן 6529 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כן מוכרת לי היטב השירוקו, רכב מהמם ביופיו, התנהגות טיפה יורדת מזאת של הגולף, המנוע של הגולף בעצם בא ממנה. אמינות של גולף וגם חולקת איתה הרבה מכלולים

.

 

חסרון בשבילי, מקוריות פנים חשובה מאוד וסביר להניח שהמראה יהיה מוזנח יחסית לרכב משנתון...

 

כרגע הרשימה קצת התרחבה

 

CITROEN AX GT\GTI\SPORT

PEUGEOT 205 RALLY

GOLF MK1

 

שכחתי לומר, הרכב ישמש כרכב ליום יום, נסעיות קצרות של עד 10+- ק''מ ביום (וגם הנסיעות האלה לא מתבצעות כל יום), כמו כן נסיעות יותר ארוכות פעם בשבוע של כ 60 ק''מ (גם לא תמיד)

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עמית,

 

אתה תאכל את עצמך אחרי שתמכור את הספרינט. לא חבל על כל ההשקעה?

אני מזכיר לך שיש לך רכב ישן שלא בדיוק טופל ביד אוהבת אצל בעליו הקודמים, לכן אין מנוס מיישור קו ארוך ולא זול.

האם לא חבל להפסיק את ישור הקו שלך דוקא עכשיו כשהוא בעיצומו וכבר הושקעו מצידך סכומי כסף ומשאבים ניכרים? האם אתה לא רוצה להינות קצת מפירות ההשקעה שלך?

אני מציע לך בחום לרדת מהעניין.

אני מבטיח לך שאם תשאר לפחות שנה עם הרכב, במבט לאחור לא תבין איך בכלל חשבת על מכירה.

 

ואם כל מה שכתבתי עד עכשיו (גם במסנג'ר) עוד לא הספיק לך, אתה יודע איפה למצוא אותי כדי לקבל עוד שיחות מוטיבציה :)

אלעד

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד חכה אני עוד אשגע אותך, אבל בסוף תצא עם כאב ראש והרהורים לגבי האלפא :wink:

 

נראה מה יהיה, אם לא אקבל הצעות ראויות על הספרינט היא נשארת אצלי, אעמיד אותה למשהו כמו חודשיים ובסוף אראה במה להשקיע.

 

למה במקום שכל יד תהרוס את הרכב כל יד לא תשקם קצת את הרכב? ככה הייתי שמח להיות יד 10!

 

כבר השקעתי לא מעט (לא הרבה כ''כ אך לא מעט) ומפחיד אותי שאני אשקיע עוד ואז אתייאש ממנה, אז אני כבר לא אפסיד כ 3 אלף אלה הרבה יותר!

 

נראה מה יהיה, תודה רבה אלעד!

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה עדיין שוקל להישאר ע םהאלפא - תישאר עם האלפא.

 

זו חיה מוטורית יפהפייה ומדהימה.

 

כסף (אלא אם אין לך או שאתה חייב אותו למשוה אחר) הוא לא שיקול במקרים האלו.

אהבה והנאה יומיומית - הם כן.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היה לי כסף היא כבר הייתה נראת אחרת... בכל מקרה כסף אפשר להרוויח וזה מה שאני עושה... גם 95 אחוז ממנו הולכים על הרכב אם זה דלק ואם זה טיפולים...

 

עכשיו אמורה לקבל אצלי צמיגים חדשים והלאה ציריות ובוקסות... זה המכאני, במכאני אין לה דפקות רציניות כלל... ישור קו רגיל.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקנה כבר קורטינה ותפסיק לייסר את עצמך...

 

ד"א, AX ספורטיבית אמינה כמו שספרינט אמינה, ובטוחה כמו אופניים.

אם כבר , קפרי , מנוע ומכני - קורטינה - אל ספורטיבי , אמינות גבוהה מאוד .

 

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן משכה את מבטי גם עוד אז כשחיפשתי את הרכב.

 

אמינה כן, מקוריות חשובה יחסית, התנהגות? לא משהו, יותר מיועדת לקו ישר וגם זה עם מנוע וי 6 בלבד

 

צודק?

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע למה בל מיני הכי נראת לי

קטנה קלה רוחק סרנים גדול ביחס לגודל גובה נמוך

אחיזת כביש נפלאה אפשרות לשים מנוע חזק

יחד עם גיר עם יחסי העברה טובים

 

זה הפך להיות רכב פגז

 

אחד הרכבים האירופאים שעוד אולי יהיו לי

mustang 67 GT, 302 engine t5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה אופציות מעניינות ומאתגרות, אבל לפני כן כמה מילים...הסיבה שאתה מוכר היום את הספרינט שלך, כי לא הקשבת לעצות הטובות שקיבלת בפורום, לפני הקניה...והיום אתה מוכר בדיוק מאותם סיבות שהזהירו אותך...המזל שהטראומה אינה גדולה כל כך שברחת לחלוטין מהתחום...היום אתה מחפש רכב פשוט לאחזקה מהנה לנהיגה ושלא יקרע אותך ביום יום, רכב לשימוש יום יומי, דרישות אלה מכוונות אותך לרכבים הפונקצוינאלים יותר על גבול האספנות, אולם המודרניים יותר. ראשית מנוע גדול או פוזה ספורטיבית אינה ערבון יחיד להנאה מנהיגה, דווקא בשימוש יום יומי מומנט המנוע (הגמישות) ההגה והמתלים יתנו לך הרגשה טובה יותר, נסיעה בטוחה יותר, ושמירת הרשיון...ישנם עוד צדדים חיוביים חניה קלה, חיסכון בדלק, זמינות חלפים, ופשטות טיפול... שיעשו את חייך לפשוטים יותר ויחסך לרכב טוב יותר. רשימת הרכבים שעולה על דעתי שמייצרים פאן טהור בתשלום מזערי הם הרכבים הבאים שלא לפי סדר כלשהו:

אלפא סוד-הגה מדהים, מנוע שובב, אם מטופלת באהבה, אמינה בצורה סבירה יחסית לאלפא. ההמלצה שלי דגמי 82-83.

אוטוביאנקי- רצוי 112A אולם גם ה-10Y תיתן תמורה נאה לכסף שוב דגמי - 82-86 ו-86-90 בהתאמה.

סובארו רקס- יש אחת בשירשור למכירה.. רכב מדהים, מהנה לנהיגה חסכוני ואמין ואם להאמין לתמונה גם שמור.

סוזוקי אלטו- ללכת רק על גיר רגיל מהשנים 84-88 לרווקים מומלץ הדגם בעל שלוש הדלתות.

דיהטסו קורה- מהשנים הראשונות שוב גיר רגיל בלבד.

רנו 5- הולכת ונעלמת מהנוף רכב נעים לנהיגה עדיפות למנועים ה"גדולים" יותר...

רנו 4- כל מילה נוספת מיותרת ראה בשירשורים האחרים.

פורד פיאסטה- שמורה מהשנים 84-89.

בקיצור, לדעתי אם אתה חובב נהיגה, מאותגר כלכלית, הפתרון הנכון עבורך הוא פחות שאו אוף ויותר רכב נהיגה הגיוני...מרכב קטן וקל, מנוע קטן וחסכוני (לא פחות מהנה ומאתגר לנהיגה) גיר רגיל חובה.

למצב הרכב בקניה חשיבות עליונה יש ללכת על רכב במצב טוב עד טוב מאוד ולא על רכב לשיפוץ..בשנתונים הנ"ל המחיר אינו יקר מאוד וההבדלים במחיר אינם גדולים בקניה, השיפוץ יהיה יקר הרבה יותר....להשקיע בצמיגים, טיפול מנוע טוב, בולמים חדשים, ובלמים, להפחית משקל מהרכב ככל הניתן ולשפר יכולת נהיגה באחד הקורסים בארץ או בחו"ל...אני מבטיח שתהיה מהיר יותר, נייד יותר, בטוח יותר וחזק כלכלית הרבה יותר.

על כל הרכבים שהמלצתי נהגתי ונהנתי (אני לא דוגמא רגילה, כי נהנתי לנהוג גם על נגמ"ש, אפרון, ומיכאלזון וטרקטור) אבל...עדיף רכב שנוסע בכביש מרכב שתקוע בחנייה...בהצלחה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תרשה לי להמליץ לך על רכב מעט יותר מתקדם וגדול

סיירה גיאה

תמצא אחת כזאת, שמורה, מנוע 2000, הנעה אחורית, מאובזרת, ונכון שזה לא הרכב הכי ספורטיבי, אבל אמינות מחד וחלפים בשפע מאידך, יעשו את האחזקה למשהו סביר.

זוגתי שתחייה נוסעת על אחת כזאת כבר 3 וחצי שנים ואין דרך להוריד אותה מהאוטו.

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי בעיה להשאיר את הרכב, אבל לפעמים עדיף למכור עם הפסד מסויים מאשר להמשיך להשקיע ובסוף להפסיד עוד יותר.

 

ידידי היקר - אתה לוקה בתסמונת "הקורולה".

 

 

זה לא עובד ככה.

אי אפשר להכנס לפורום כל שבועים ולומר: "אני רוצה למכור" ואז אחרי 3 הודעות, להשתפך ולומר: "אבל זו אלפא, ואני נהנה אז אני לא מוכר"

 

אם אתה לא מתחבר לרכב - תעיף. יאללה, פחות דיבורים יותר מעשים.

אם אתה לא מתחבר לרכב, וכל שקל (ולפעמים... בעצם רוב הפעמים... זה הרבה שקלים שאתה לא מאמין איך שפכת אותם כמו כלום רק בגלל שרצית חלק מיוחד ולא הייתה לך סבלנות לחכות באיי-ביי שמישהו ישלח לך את זה) שאתה שם על האוטו נראה לך כעוול ולא כהנאה ותרפיה - אולי אתה פשוט לא מתחבר.

 

אני יכול לספר לך על עצמי שבכל הזדמנות שיש לי אני יורד למטה עם ראצ'ט ומברגה ומחפש מה לתקן ומה לסדר ואיך לעשות, שאני מסיים יום עבודה שנתנו לי לעבוד שלוש שולחנות בסוף האולם עם רזרבה שנפתחה ואנשים ממורמרים שנדחפו לצד ולא מוכנים לזרוק לך שקל טיפ אני עולה על איילון ונוסע במהירות תלת-ספרתית שהשתיקה יפה לה. אבל אני נהנה, כי הרכב שלי (מצחיק כמה שזה ישמע) מספק לי הנאה שכמעט ואין לי סיכוי להשיג בחיי היומיום שלי מדברים אחרים.

 

אני פשוט מתחבר לאוטו שלי, הוא הפך להיות חלק ממני - ואני ממש מרוצה מזה.

 

השקעתי אולי כבר 6,000 שקל על הרכב הזה (לא כולל מחיר קנייה), שאם תשאיר רק את מה שבאמת היה צריך, היית נשאר עם המון המון המון המון (המון) כסף ביד.

 

אתה לא מתחבר לזה, וזה נשמע מהדברים שלך.

ברגע שיש לך רגעים של הססנות, ותהיות האם "זה באמת שווה" - אז אולי דרכיכם צריכות להפרד.

 

 

מצורפת תמונה של המד-טורים שפרקתי אתמול מפיאסטה S. הנזק? 350 שקל.

(נכון, בEbay אנגליה הייתי יכול להשיג בקצת פחות. אבל רובם צבועים בלבן, וצריכים לעשות התאמות כי הלוח שעונים הפוך ועוד 101 סיבות שבסופן שילמתי כמעט 1/4 מהמשכורת שלי על חתיכת מתכת קטנה שאומר לי באיזה סל"ד אני נמצא...) ואין לי שום מחשבות על "למה?" ו"כמה?" ו"יכולתי לנסוע בכסף הזה בדלק של 3 שבועות"

IMAG0051.jpg

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי עמית.

כבעלים של ספרינט לשעבר, עזוב... אתה יודע את דעותי בנושא, לא אני ולא אתה יכולים להחזיק רכב כזה, כרכב יחיד לשימוש יומיומי.

הרכב הוא נפלא או יותר נכון מופלא. אבל אנשי עמל כמונו לא יכולים להרשות לעצמנו להתקע עם הוצאה כספית בלתי פוסקת שכזו.

מה שקורה זה שבמקום שנתקדם ונוכל להרשות לעצמנו לחיות את החיים בהנאה ולבזבז בשביל הכיף שלנו, אנחנו מבזבזים, ומבזבזים ולא מגיעים למימוש הנאה, אם זה אומר בטיולים, נסיעות כיף, בילויים וכו... והזמן עובר!!! תמכור.

והעצה שלי היא: תקנה לך רכב פשוט ואמין ליום יום שתוכל גם לחיות בכיף מעבר לתחביב המכוניות, שישרת אותך וישנע אותך גם לצורכי התחביב שלך (משהו כמו מאזדה 323).

ואז תחפש לך רכב אספנות בעל פוטנציאל שיפוץ קל, ולא משנה איזה רק שיהיו חלקים ובזול, שיהיה אספנות, שלא יצבור חוב אגרות ויצריך בדיקות בעמדה מס אחת וכו... וזה בשביל הכיף שלך נטו.

האקסיות: שתי חיפושיות, פורד ברנדה, אלפא 33, אלפא ספרינט, קייזר פריזר cj5, וולוו 121... הנוכחיות: חיפושית גרמניה שנת 71 ועוד איזו שרירנית אמריקאית מנופחת ונוהמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שושנים (מה שמך?)

 

אם הייתי מקשיב הייתי נדפק פחות :wink:, לומדים מטעויות ועכשיו יש לי גם קצת נסיון ברכבים מלבד תאוריות אלה במציאות! אני יודע טיפה יותר מה באמת אני רוצה, מה באמת מפריע לי ועוד.

 

צריך ממש טראומה בשביל שאני לא ארצה רכב שובב! זה בטוח...!

 

תראה לגבי היום יום שלי, כמו שאמרתי אני לא נוסע הרבה, בממוצע 8-10 ק''מ ליום וכ 60 ק''מ לסופשבוע (וגם זה לא תמיד), ביום יום אין לי בעיה להסתדר בלי אוטו, לעבודה לרוב באוטובוס (בעיקר אם זה לא בעיר שבה אני גר), לבצפר ברגל (גר קרוב מדיי בשביל לנסוע באוטו) ככה שהרכב לכיף נטו ואין לי בעיה לסבול מקצת אי נוחות אך ביצועים טובים, כל מה שחשוב לי זה מושב נוח (למי אכפת אם בכלל יש מושבים מאחור?) התנהגות כביש מהנה ומדויקת ומנוע שלא יאכזב (בספרינט המנוע הוא מעבר למה שאני זקוק לא אפילו)

 

את האמת שמאלפא ישנה יש לי קצת טראומה, אם היא לא משופצת עדיף לנתרחק, אני פוחד להכניס את עצמי לאותו מצב, להחליף אלפא ישנה עם כל בעיותיה (בעקבות ההתישנות) באלפא עוד יותר ישנה (את הסודים קרעו פחות אך בכל זאת) זה קצת מיותר בשבילי

 

אני נוטה לחשוב על פג'ו וסיטרואן! יש בהם את כל הפשטות!

אני מדבר על דגמים עם מנועי TU בלבד, מקסימום אם קרעו את המנוע ניתן לקנות בלוק 306 של זקנה ולשים ראש מנוע של ראלי דור שני... ככה שגם אם קרעו את הרכב ניתן לשקם זאת במחיר סביר יחסית. מחירי החלפים גם זולים יחסית ואת רובם יש בשפע!

נגיד דשבורד ב 205 ראלי או איי אקס, סדוק? לא נורא שמים אחד אחר מדגם אחר או חדש יותר, דיפוני דלתות קרועים? מוזנחים? אותו דבר, מושבים קרועים? מוזנחים? גם כן... ניתן לקנות אפילו מושבים של 106GTI במחיר סביר יחסית...

 

למשל החלפת מושבים, איי אקס = 600 ש''ח כאשר באלפא השיפוץ יעלה 1200 (2 מושבים קדמיים) וכך הלאה.

 

מה דעתכם על 205 ראלי? תספק את הסחורה?

רכב כזה עדיף לקנות עם מנוע גמור או מנוע שאמור להיות בבסדר?

 

אופיר את דעתך אני מכיר טוב :), לעבור ל 323 לא אבל משהו שישלב יום יום עם ספורטיבי אני אשמח לקבל (אני עדיין צעיר להחזיק 2 רכבים, נראה לי מוזר מדיי להתחיל עם כל זה)

אני מבזבז יותר ממה שאני נהנה וזאת בדיוק הבעיה! צריך להיות איזון כלשהו, מינימלי בין הנאה להוצאות כספיות! בספרינט (לפחות בשבילי) אין את האיזון הזה!

 

תודה רבה לכולם!

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי היקר

אגב שמי רן בדיוק כמו שאני חותם בסוף כל שירשור, לדעתי כבר החלטת על כיוון ואתה מחפש רק אישור להחלטתך והצעות, אבל אתה הולך לעשות שוב את אותה טעות שביצעת בעבר...דגמי הפג'ו שציינת יקרים באחזקה, ומושכים איתם בעיות מבעיות שונות, מיום עלותם על הכביש, ובמשך השנים רק החמיר המצב, דגמי הראלי במצב קשה יותר...דעתי שאחזקם תהיה לך יקרה באותה מידה כמו האלפא, ומסובכת לא פחות, הצעו לך הצעות שונות ומשונות החל בזוללות דלק, וכאלה שיקברו אותך בהוצאות שונות ומשונות...אתה זקוק עכשיו לקבל החלטה בוגרת ושינוי תפיסה, או להמשיך בהרפתקאה דוגמת האלפא...

הנאה מנהיגה אינה מתחילה וניגמרת באפס למאה, רכב צריך לתת גם מידה שווה בתמורה להשקעה שלך בו...הוא אינו יצירת אומנות שמחזירה את ההשקעה לאחר שנים, ואמור לתת ערך מוסף כלשהו...

נהיגה ברכב פתוח, ביום אביבי בכביש מעניין, כשבלונדינית חטובה לצידך, היא סוג מסויים של הנאה שיכולה להפוך לסיוט באותו הרכב ביום גשם, כשהגג לא ניסגר והפן של הבלונדה הרוס (וגם המצב רוח שלה)....

נהיגה זריזה בכביש טכני באלפא בשבת בבוקר, עם מוסיקה נהדרת ברמקולים של המערכת, יכולה להפוך לסיוט, כשהרכב עומד בצד הדרך, ביום חם, עם תקלת חשמל מסתורית ומחכים לגרריסט שיחזור מהים עם הילדים....

מנוע 8V אימתני מכוון לביצועים, מוחק את החיוך מבעליו, בעת הכניסה לתחנת הדלק, ומעלה חיוך על פני בעלי התחנה....אלה עם הוא שותף סמוי ברווחים...

בקיצור החיים במשותף עם רכב צריכים להיות בהדדיות מסויימת ויש להקריב קורבן מסויים כמו בכל מערכת יחסים משותפת...צא רגע מהתפיסה המקובלת עליך (היא זו שהכניסה אותך לצרות) בדוק באמת מה צריכך ויכולותיך...עשה נסיעת מבחן על אחד מהרכב שהיצעתי לך...וקבל החלטה שקולה יותר רק לאחר שביררת עם עצמך ובדקת את האופציות, ולא מתוך התלהבות וחרמנות גרידא...בהצלחה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רן אבל באמת מנועי TU לדעתך לא אמינים? פשוט זה הכיוון, אני יכול להשתכנע כנגד אבל קצת קשה, פשוט גם הבנתי שמנועי TU דווקא מראים אמינות טובה לאורך זמן והם גם זולים לתחזוקה בשימוש נכון כמובן!

 

לגבי נסיעת מבחן: נסיעת מבחן זה דבר אחד, תחזוקה לאורך זמן זה דבר אחר... אם לשפוט את הספרינט לפי נסיעת מבחן אז אין סיבה לא לקנות אותה!

 

בכל מקרה עדיין יש את הגולף MK1 שכנראה בנתיים האופציה הכי טובה שמשלבת ספורטיביות, פוטנציאל, תחזוקה זולה ביחד.

 

תודה רבה רן!

אשמח לראות תגובה שלך לדבריי ובעיקר תגובה בקשר למנועי TU!

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6529 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...