Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
וואלה, אז זה בלוף שהסוד היתה מהראשונות עם 4 דיסקים במכונית משפחתית. הנה , ה 124 היתה לפניה.
ברנו 8 משנות השישים היו 4 בלמי דיסק, וכך גם בסימקה-קופה שלי (מודל 1966).

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום.

 

להכניס טוב טוב לראש!!!

האוטו הראשון בעולם שהיה לו בלמי דיסק בכול ה-4 גלגלים היה דופין משנת יצור 1960.

 

 

בברכה בני ל

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

דופין גורדיני,ליתר דיוק.

דווקא במכוניות בעלות מנוע אחורי,ישנה חשיבות יתרה לבלמים האחוריים,מאחר ומישקל ניכבד מרוכז בחלקה האחורי.

במכוניות בעלות מנוע והנעה קדמית,אין לכך הרבה חשיבות,ורבות המכוניות שמצויידות בבלמי תוף מאחור שעוצרות מצויין.

אגב,המכונית הראשונה שצויידה במערכת בלימה מודרנית,כמקובל היום,היתה הוולבו 144,שבנוסף ל 4 בילמי דיסק,צויידה במערכת בלימה מפוצלת-אלכסונית,ובהתראה חשמלית לגובה מפלס נוזל הבלמים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
דופין גורדיני,ליתר דיוק.

דווקא במכוניות בעלות מנוע אחורי,ישנה חשיבות יתרה לבלמים האחוריים,מאחר ומישקל ניכבד מרוכז בחלקה האחורי.

במכוניות בעלות מנוע והנעה קדמית,אין לכך הרבה חשיבות,ורבות המכוניות שמצויידות בבלמי תוף מאחור שעוצרות מצויין.

אגב,המכונית הראשונה שצויידה במערכת בלימה מודרנית,כמקובל היום,היתה הוולבו 144,שבנוסף ל 4 בילמי דיסק,צויידה במערכת בלימה מפוצלת-אלכסונית,ובהתראה חשמלית לגובה מפלס נוזל הבלמים.

שאלה פרחי.

בוולו המדוברת היה עוד פטנט יחודי בלעדי וחדשני. והוא שסטום חוסם מעבר נוזל בלמים לגלגלים אחורים לכול גלגל בניפרד במיקרא של נזילת שמן מגלגל האם אתה מכיר ויודע ומי פיתח את הפטנט?

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

כן,וולבו בעצמם,בשיתוף עם חברת ATE הגרמנית.

בנוסף,וולבו היו הראשונים שהצליחו להיתגבר על בעיית היתחממות נוזל הבלמים,שמנעה מיצרנים רבים להישתמש בבלמי דיסק,שהיו גורמים לרתיחת הנוזל,שבשנות ה 60' עדיין לא היה באיכות גבוהה.

דוגמא טובה היתה הקרייזלר 180,שסבלה קשות מהתופעה,ואחר כמה עצירות,הדוושה היתה יורדת לרצפה עקב רתיחת הנוזל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
כן,וולבו בעצמם,בשיתוף עם חברת ATE הגרמנית.

בנוסף,וולבו היו הראשונים שהצליחו להיתגבר על בעיית היתחממות נוזל הבלמים,שמנעה מיצרנים רבים להישתמש בבלמי דיסק,שהיו גורמים לרתיחת הנוזל,שבשנות ה 60' עדיין לא היה באיכות גבוהה.

דוגמא טובה היתה הקרייזלר 180,שסבלה קשות מהתופעה,ואחר כמה עצירות,הדוושה היתה יורדת לרצפה עקב רתיחת הנוזל.

שלום

אתה לא צודק!

הפיתוח של השסטומי ניתוק הוא ישראלי טהור פותח במכון ויצמן למדע ונימכר לחברת וולו.

לגבי הקרייזלר 160 , 180 200 , הייתה בעיה אחרת בבלמים {חויתי אותה על בשרי כי היתה לי אחת}

היה דפקט בתיכנון של צינורות הבלם והצינורות היו מיתפוצצים. אגב אני לא זוכר מי בדיוק, אבל מישהו מהחשובים בחברה היתאבד מהסיבה הזו וזה גם קבר את החברה. הם הופיעו בתחפושת חדשה ששמה טלבוט וגם זה לא עזר להם הרבה.

אגב התופעה של דוושה שוקעת היתה דווקא בחברת פיאט בדגמים של פיאט 124 ולא הצליחו לפתור אותה. אנחנו המכונאים הינו עושים קומבינות שהבלמים לא יכשלו.

לגבי נוזל הבלמים, חברת ATE פיתחה לבד את הנוזל ואז גם קיבלה את הקיטלוג דוט-3 ודוט-4, ובחיי שחברת ATE לא צריכה אף אחד כי היא אימפריה ענקית ומשרתת ים של יצרני מכוניות בעיקר גרמניות.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום

מה אתה מחפש.

האם רכב שלם מתאים?

לאריאל שלום

אני זקוק למספר חלקים ורק בשיחה ישירה בטלפון יהיה ניתן לברר הכל

039513350 0507753078

פורסם

רמי,

 

האם ניסית את זה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99013&page=17&pp=15

 

יש לי תחושה שהיא לא תשוקם,למרות תיאורו של גיא,נסעתי מחיפה לראותה והבודי במצב מחריד וספק אם שווה להשקיע,מצד שני היא מקורית וכנראה תקינה,המחיר לא בשמיים ונראה לי שגם לא סופי

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

משום מה תוכן ההודעה נימחק

חוכן ההודעה נימחק שוב.

אם אתה מעוניין בחלפים פנה אליו בה"פ.

ולהבא תלונות או שאלות בעיניין מחיקת הודעה יש להפנות לאחד המנהלים בה"פ בלבד!

חן מנהל הפורום.

 

 

תוכן ההודעה נימחק.

פנה אליו בה"פ.

חן,מנהל הפורום.

×
×
  • תוכן חדש...