Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המשך והתפתחויות למקרה המצער :

 

לפני חול המועד פסח אני פוגש חבר מועדון צפוני שמוליק עם

המוריס טנדר שמודיע לי שחבר שלו קנה משאבת דלק לגיפ

וכשהיגיע להרכיב אותה לא התאימה כלל .

הקונה ששמע את סיפור גנבת המשאבה סיפר לשמוליק

(היות ולא מכיר אותי אישית ) ושאל מי אני על מנת להחזיר לי

את המשאבה . ששמוליק מסר לו את מס. הטלפון שלי והודיע לי

כי יתקשר אלי הבחור שהמשאבה אצלו .

אכן הוא התקשר ואמר כי קנה אותה כמה דוכנים לידי ,

ואמרו לו בפרוש שהיא שייכת לג'יפ .

אמרתי לו שהמשאבה שלי היתה של אופל רקורד ויש לי עוד אחת להשוואה אם צריך , וגם היתה ארוזה בקופסת קרטון ועליה רשום

אופל רקורד ישן 59 / 60 . אם אראה את הקופסא והמשאבה אזהה

אותה מייד ! אם שלי היא תשאר אצלי ואם לא תוחזר חזרה - סיכמנו .

היות והוא לא קרוב אלי מסר את המשאבה לשמוליק חברו והוא מסר לי אותה . כמובן שזו בדיוק המשאבה שלי :-) .

נשמע סוף טוב לסיפור , אבל מסקרן איך באמת היגיע המשאבה לכמה דוכנים לידי , ומי מכר אותה ?

סיפור מעניין עם סוף טוב :-)

 

ביי

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

 

שנית, לדעתי יש לברר מי מכר לו אותה.

צודק,ורצוי מאד גם לפרסם את שמו.

אם הוא היה "סוחב" אותה לשימוש העצמי ניחא(מכוער לכל הדעות),אך הוא גנב אותה מתוך בצע כסף לשמו!

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
צודק,ורצוי מאד גם לפרסם את שמו.

אם הוא היה "סוחב" אותה לשימוש העצמי ניחא(מכוער לכל הדעות),אך הוא גנב אותה מתוך בצע כסף לשמו!

חן זה לא ניחא כי זה גניבה מחבר,בתקופות אחרות, ובמקומות אחרים על כזה דבר היו מורחים אדם בזפת,ומגלגלים בנוצות.ביי-זאב

zeev

פורסם
חן זה לא ניחא כי זה גניבה מחבר,בתקופות אחרות, ובמקומות אחרים על כזה דבר היו מורחים אדם בזפת,ומגלגלים בנוצות.ביי-זאב
או בתקופות קדומות להופכו לגלדיאטור , יותר מעניין

אירית:mm_yeah::mm_nah:


×
×
  • תוכן חדש...