Jump to content

פרה

  • הודעות

    21
  • כאן מאז:

הנקודות של פרה

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. סיירה שנת 90 5 הילוכים כחולה יפה ושמורה 2 חלונות חשמל הכל עובד באוטו+מזגן עובד זיגי-0577541412 לירן-0507878899
  2. תמונות של הרכב.. http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.as...A54734FC &alid= יש הכללל חוץ מגיר לכל המעוניין ... יש לי ברנדה שלמה ויפה!!! ללא רשיונות.. לחלקים בלבד!! חלקי פה פנסים גריל חלקים מכאנים יש הכלל.... חוץ מגיר!!! גלגלי ברקסים לוח שעונים הכללל 0577541412
  3. אוודי a3 טורבו צבע כסף 4 דלתות+סאן רוף, גלגלי מגנזיום ,אוטומט,רדיו טייפ+צנגר הרכב שנת 02 יד ראשונה נקי מכל תאונה אפשרית... 0526303277 איציק. בבקשה לא להשאיר לי הודעות.
  4. פרה

    מחפש גיר

    אוו ברנדה שלמה צודק!
  5. לפורד אסקורט (1971) למי שיש אוו יודע איפה יש בבקשה שיצור איתי קשר . תודה.
  6. גם אספנות גם קופה גם צהובה!!! אני מאוהבת...! שמישהו יקנה לי אותה ויביא אותה לפה .. אני אחזיר לו עוד 5 שנים בערך... אוי למה נולדתי עראקי ולא נולדתי באנגליה עם כוס תה חם למה?!?!@?!?!!?! http://cgi.ebay.co.uk/1977-FORD-ESCORT-RS-2000-WHITE_W0QQitemZ4616206020QQcategoryZ29755QQrdZ1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.co.uk/1976-FORD-ESCORT-RS-2000-SIGNAL-YELLOW_W0QQitemZ4617488221QQcategoryZ29755QQrdZ1QQcmdZViewItem
  7. פרה

    מי רוצה לקנות?

    זאקי ידידי אתה כנראה חיי בסרט רע אחי אבל אני אוהב אתך ..אתה גרוזיני טוב רק חבל שאתה לא בקשר..חבל שאני יפגוש את האוטו שלך ויקח חזרה את הקפיצים ..
  8. פרה

    מי רוצה לקנות?

    אתה תהיה במצב רע מאוד אם לא תשמור על קשר
  9. הייתם קונים אותה במצב הזה בסכום הזה ?!?!? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Citroen-ID-19-Cabriolet-RARE-1964-CITROEN-DS-Convertible-ID-19-CABRIOLET_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ6183QQitemZ4615341991QQrdZ1
  10. השאלה שלי היא מופנת לאור ..כי נראה לי שקר הוא יודע את התשובה .. כל הרקעים שבתמונת של המכוניות ..אילו רחובות של גבעתיים ?..ואם כן.. איזה רחוב זה אוו רחובות..? (אולי זה שאלה ממש דפוקה ..אבל זה חשוב לי לדעת ,לא משנה למה )
  11. וואלה תודה ... היא קופה לפחות ? עוד מישהו
  12. יאלה חברה....תעזרו ליייייייייייייי.... בנצי אמרת לי משהו בהרצליה לא?... תברר לי איפה זה בדיוק..
  13. טוב... אוו שאתם סוגרים את התרד הזה אוו שאתם עוזרים לי למצוא אסקורט..!!! אני מת!!!!!!!!!!1 אני עושה קולות של קוזוורט בבית... הזמנתי כבר היינס לרכב הנ"ל....
  14. מוזר ... יש עליה שלט למכירה ... גם ככה ראה שדרוש עליה עבודה רבה .. חפיף ,בכל אופן בנצי שמעתי שיש לך אחת יפיופה..\(אני מקנא בך) אם תוכל לתת לי כמה אתרים מעניינים של האסקורטים מהסוגיה הזאת אני אודה לך..
  15. איזה אוטו מדובר?
×
×
  • תוכן חדש...