תמונות של הרכב..
http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.as...A54734FC &alid=
יש הכללל חוץ מגיר
לכל המעוניין ... יש לי ברנדה שלמה ויפה!!! ללא רשיונות.. לחלקים בלבד!!
חלקי פה פנסים גריל חלקים מכאנים יש הכלל.... חוץ מגיר!!!
גלגלי ברקסים לוח שעונים הכללל
0577541412
אוודי a3 טורבו צבע כסף 4 דלתות+סאן רוף, גלגלי מגנזיום ,אוטומט,רדיו טייפ+צנגר
הרכב שנת 02 יד ראשונה נקי מכל תאונה אפשרית...
0526303277 איציק.
בבקשה לא להשאיר לי הודעות.
גם אספנות גם קופה גם צהובה!!!
אני מאוהבת...!
שמישהו יקנה לי אותה ויביא אותה לפה .. אני אחזיר לו עוד 5 שנים בערך...
אוי למה נולדתי עראקי ולא נולדתי באנגליה עם כוס תה חם למה?!?!@?!?!!?!
http://cgi.ebay.co.uk/1977-FORD-ESCORT-RS-2000-WHITE_W0QQitemZ4616206020QQcategoryZ29755QQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.co.uk/1976-FORD-ESCORT-RS-2000-SIGNAL-YELLOW_W0QQitemZ4617488221QQcategoryZ29755QQrdZ1QQcmdZViewItem
הייתם קונים אותה במצב הזה בסכום הזה ?!?!?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Citroen-ID-19-Cabriolet-RARE-1964-CITROEN-DS-Convertible-ID-19-CABRIOLET_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ6183QQitemZ4615341991QQrdZ1
השאלה שלי היא מופנת לאור ..כי נראה לי שקר הוא יודע את התשובה ..
כל הרקעים שבתמונת של המכוניות ..אילו רחובות של גבעתיים ?..ואם כן.. איזה רחוב זה אוו רחובות..?
(אולי זה שאלה ממש דפוקה ..אבל זה חשוב לי לדעת ,לא משנה למה )
טוב... אוו שאתם סוגרים את התרד הזה אוו שאתם עוזרים לי למצוא אסקורט..!!!
אני מת!!!!!!!!!!1 אני עושה קולות של קוזוורט בבית...
הזמנתי כבר היינס לרכב הנ"ל....
מוזר ... יש עליה שלט למכירה ...
גם ככה ראה שדרוש עליה עבודה רבה ..
חפיף ,בכל אופן בנצי שמעתי שיש לך אחת יפיופה..\(אני מקנא בך)
אם תוכל לתת לי כמה אתרים מעניינים של האסקורטים מהסוגיה הזאת אני אודה לך..