Jump to content

itzm

  • פרסום הודעות

    79
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

10 נייטרלי

אודות itzm

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • תחביבים
    אוסף כלי רכב מיניאטוריים בעיקר 1:18
  1. כמו ש In Flames ציין אתה צריך לדעת איך אתה רוצה שהאוסף שלך יראה הייתי ממליץ לך להתחיל בלקרא את https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?588828-%D7%90%D7%99%D7%9A-%D7%90%D7%95%D7%A1%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%9B%D7%9C%D7%99-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%90%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%9D לכל קנה מידה יש רמות איכות אבל חברת BBR היא הכי איכותית לדעתי לדגמי פרארי גם ב18 וגם ב43 אחרי שתחליט איך יראה האוסף שלך (קנה מידה) ורמת איכות (כמה כסף אתה יכול ורוצה להשקיע) דבר איתי ואני אשמח לעזור לך לבנות את האוסף שלך
  2. הרישון של הוט וילס היה מוגדר ל3 רמות איכות לכן היה לך את הוט וילס, עלית וסופר עלית לBBR תמיד היה רישון שלהם ליצר את דגמי הפרארי באיכות הגבוהה ביותר והוא לא התנגש ברשיון של הוט וילס עם הסופר עלית קיושו יצרו דגמים תחת הרישיון של הוט וילס ושל BBR הF40 לדוגמה יוצרה על ידי קיושו ולא הוט וילס עלית האנזו יוצרה על ידי קיושו לBBR היום בגלל שבוראגו זה כמו הוט וילס יש הרבה חברות שמיצרות את דגמי הפרארי באיכות הבינונית (עלית) ברישיון של פרארי ויש מבחר ברמות הגבוהות כי זה מחולק בין חברות הבת של BBR
  3. אכן חברה בתחתית סקאלת האיכות אבל לאחרונה הם מוציאים דגמים טובים לרמת המחיר המבוקש במיוחד ה nex שלהם אתה בהחלט יכול לבנות את האוסף שלך מהדגמים שלהם ושל מיסטו גם אם תרצה לעלות רמה ואיכות אשמח לעזור לך
  4. הדבר הכי מוזר בדגם הזה שהוא לא מספיק מוזר הסיבה שכולנו אוהבים את טטרה זה שהיא מוזרה ומיוחדת V8 אחורי עם קירור אויר מוזר אבל לא מספיק מוזר לי הדגם יפה תודה על התמונות והשיתוף
  5. ראשית תודה אני שמח לראות שההשקעה שלי משתלמת ושהיא מוסיפה ידע למי שקורא אותה מקסים לא יודע על מה אתה מדבר היא מדהימה וסקסית ואחת המכוניות הכי יפות שיש - ואתה כחובב מוזריות צריך להפנים את היופי שלה שמעתי את השמועה וקראתי את ההודעה בפורום הזה על השמועה הזו. כמו אחרים אני חושב שמדובר על האח החורג והקטן יותר הציטה אשר היה בעל מנוע של קריזלר ותיכנון של טלדין ולמבורגיני זה יותר הגיוני מלחשוב שלמבורגיני שעיקר יצור הLM כמו שכולם יודעים הלך לארצות הנפט רוכבות הגמלים בזמן החרם ישלחו דגם לניסוי לצבא הישראלי
  6. לאחרונה גיליתי חברה חדשה TMT מאוקראינה שמיצרת דגמים מיוחדים של רוסיות בעיקר שהם מוציאים את הגרסת סטיישן של הLM002 שניבנתה במיוחד עבור סולטן ברונדי על ידי למבורגיני בסדנת Diomante אשר יושבת בטורין סגירת הטנדר הוסיפה מקום לעוד 5 אנשים שישו במין ח כמובן הוסיפו מערכות שמע וטלוויזיות בהתאם לשנה והכול עם העור הכי משובך ונעים הדגם מוגבל ל43 יחידות שלי מספר 13 עבודת יד הדגם מאוד קל אני רגיל למשקל אחר בקנה מידה הזה והוא מרגיש נמוך מאוד כמו שאפשרי לראות בתמונות ואולי לא בקנה מידה שני הדגמים 1:43 האדום של מיניצמפס הכסוף של TMT
  7. LAMBORGHINI LM002 עוד חלום מוטורי שלי התגשם ויוצר בקנה מידה הנכון 1:18 של כלי רכב שאני מאוד אוהב הרמבו למבו ההיסטוריה של הLM002 מתחילה בשנת 1979 כאשר צבא ארצות הברית הבין שהג'יפ הוותיק ה וויליס הגיע לקצה היכולת שלו ושהוא לא יתאים להם במלחמה הבאה והם סבלו גם מעודף כלים למשימות ספציפיות והם החליטו שהם צריכים להתחיל לעבור לכי רכב אחד שיוכל לבצע את כל הפעולות האלו כלי רכב גלגלי בעל עבירות גבוהה מרובה משימות High Mobility Multi-Purpose Wheeled Vehicle [HMMWV] בשביל לבצע את הפרויקט הזה פנו ל 3 חברות מובילות בזמנו לביצוע העבודה : Chrysler Defense - Saluki desert design Teledyne - Cheetah AM General - hummer דרישות הצבא היו : גג גבוה וצללית מיוחדת למניעת זיהוי קל בנוסף הצבא דרש שהרכב יעמוד בתקן צבאי שאחיד לכל הכלים שאמורים להשתתף במשימות קרב שהם : 41 ס"מ גובה בסיס מהרצפה , מעבר של מכשול ביחס של 60% לגוף הרכב , נסיעה בשיפוע של 40 % , מעבר מכשולי מים של 73 ס"מ , יכולת פעולה בכל מצב שטח ( שלג מידבר בוץ וכו' ) , אפשרות לתובלה אווירית הציטה (Cheetah) של חברת למבורגיני בשיתוף חברת טלאדין (Teledyne) הרכב שמהנדסי למבורגיני -טלאדין ניסו להפוך לרכב צבאי ללא הצלחה היה שיא הטכנולוגיה אך היו לו כמה בעיות והיה לו קשה להתחרות בהאמר שניצח את המכרז אחרי ההפסד הצורב נישאר ללמבורגיני רכב שטח יחיד במינו וידע רציני בתחום רכבי השטח אך לא היה להם צורך בכלי שטח מהסיבה הפשוטה שלא היה להם ביקוש לרכב שכזה וגם לא היה שום רכב בתיכונן אשר דרש הנעת 4X4 חלפו השנים והריינג' רובר יצר שוק חדש של רכבי שטח יוקרתיים ומהנדסי למבורגיני הבינו שעכשיו יש מקום בשוק ליצר רכב שטח בעל אלמנטים יוקרתיים ובשנת 1980 החליטו על יצור הקונספט הלמבורגיני LM001 אחרי תערוכת זנבה 1981 שמנהלי למבורגיני קיבלו תגובות חמות מאוד מכל האורחים ובמיוחד רוכבי הגמלים מהנסיכות אשר לא היה להם רכב שכנס לחול במדברית ( הרולס-רויסים שלהם לא בנוים לזה ) החליטו בלמבורגיני לקחת את הפרויקט בנחישות יתר ויצרו את הלמבורגיני LM002 וכן הם נתקלו בשני בעיות רציניות א. המנוע - לא היה להם מנוע יכול לשאת את העומס של הרכב בדיונות ואת החום והקור הצפויים לרכב ב.צמיגים - עם כל הכבוד לצמיגי הכביש של החברה הם נתקלו בבעיה ביצור או תיכנון צמיג שיקח את הלמבורגיני החדשה באותה הנחישות גם בכביש וגם בשטח *את בעיית המנוע הם פתרו בעזרת המנוע של הקונטש שהיה לו את הכוח גם למידברות הקשות וגם לכביש יחד עם חומרי בידוד מעולים ו2 מאוררים ומסננים מיוחדים לחול לאבק ושלג *את בעית הצמיגים הם פתרו על ידי שיתוף פעולה עם חברת פיראלי ועל ידי התבוננות בחיות השטח העתיקות ביותר הגמלים חברינו ממקודם יחד הם יצרו את ה פיראלי סקורפיון (כן קראו לו על שם עקרב והשתמשו בכפות רגלים של גמל ) המידה המדויקת : 325/65 VR 17 Pirelli Scorpion Rims וככה בשנת 86 החלו בשיווק הרכב בעולם רק 301 יוצרו לפי הזמנה מיוחדת כל רכב ניבנה לפי דרישת ורצון הלקוח בשנת 1992 בתערוכת הרכב בדטרויט הוצג הרכב כ LM\AMERICAN והוצגו בו שידרוגים ויצרו 60 דגמים בתצורה הזו מיפרט טכני : מנוע V12 בעל זיות של 60 מעלות DOHC 5170 סמ"ק 444 כ"ס ב 6800 סל"ד המוכר לנו מהקונטש מימדים אורך : 4790 מ"מ רוחב : 2000 מ"מ גובה : 1850 מ"מ בסיס גלגלים : 2950 מ"מ משקל : 2700 ק"ג מהירות מירבית 200 קמ"ש כמה תמונות : הצ'יטה גירסה צבאית גירסה אזרחית הלמבורגיני LM001 הקונספט האגדה LAMBORGHINI LM002 אז אחרי שגיליתי שT.R.L models הולכים ליצר אחת קפצתי עד הגג ואחרי שתיקנתי אותו הזמנתי לי אחת אין לי הרבה מידע על היצרן חוץ משהם יושבים בהונקונג ודי קשה לדבר איתם אבל הם יצרו כמה דגמי ראזין מענינים אז הדגם בכללי נראה מעולה דבר ראשון שעשיתי אחרי שקיבלתי התלהבתי והסנפתי את הריח של החדש מהקופסא מדדתי את הדגם ולשמחתי הוא 1:18 אמיתי כמו שצריך בלי פשלות ! הדגם כבד מסיבי והצביעה מושלמת חיצונית והפרוט הפנימי ממש מלא בהפתעות אהבתי את כל הבליטות במיוחד את זו שעל מכסה המנוע זה אומר שהרכב הזה הוא בתצורה האמריקאית שלו עם מנוע הזרקת דלק החלק האחורי (הטנדר) נראה מעולה כמו כל LM שראיתי תמונות שלו הגלגלים שהם OZ שהיה תוספת לרכב בדרך כלל 99 יחידות בעולם באדום עם ריפוד ב'ז וגלגלי OZ נשמע מעולה !!! חסרונות : ראזין : אי אפשר לפתוח את הדלתות ולגעת בריפוד המושלם אי אפשר לראות את הפלא המוטורי שיושב מתחת למכסה מנוע ואי אפשר לפתוח את הדלת של הטנדר אין קפיצים או תנועה בגלגלים משהוא שמאוד מפריע לרכב שאמור להיות חיית שטח יתרונות : ראזין סוף סוף בזכות הראזין יש לנו דגם של התפלצת הזו בקנה מידה הנכון לדעתי אמיתי בקנה מידה הצביעה החיצונית המושלמת והפרוט הפנימי המוגבלות הכמותית הדגם הקטן הוא 1:43 של חברת מיניצמפס ואין הרבה מה לומר עליו חוץ משהוא מושלם
  8. כמו שאמרתי אוהב מאוד האמרים יש לי עוד כמה פשוט לא הרגשתי צורך לצלם אותם גם EXOTO חברה מאוד ותיקה בתחום האיכותי בקנה מידה 1:18 למרות שיש להם קצת 1:43 במיוחד משאיות להובלת רכבי מרוצים האמרים הם הכי פשוטים מהדגמים שהם יצרו הם קיבלו את השם שלהם מהפורד 999 והסאוברים והGT40 הקלאסיות וכמובן הפורש 959 והAC קוברות שהם יצרו לאחרונה נכנסו לקלסיקה של המרוצים עם הפרארי והאלפות אני לא רוכש אותם יותר מאז המעבר לאמריות וחוסר רישיונות
  9. אין כמו פרנקלינט מינט בקנה מידה הזה יש לי כמה דגמים שלהם ואני מאוד מרוצה מהם וכל אחד ומה שחשוב לו באוסף זה מה שמגניב בקהילה הקטנה שלנו כל אחד אוסף משהוא אחר ולכל אחד יש מטרה אחרת
  10. ההיסטוריה על הרכב האהוב עלי בעולם !! AM GENEEAL HUMMER ההיסטוריה של ההאמר מתחילה בשנת 1979 [ אני יותר גדול ממנו בשנה ] כאשר צבא ארצות הברית הבין שהג'יפ הוותיק ה וויליס הגיע לקצה היכולת שלו ושהוא לא יתאים להם במלחמה הבאה והם סבלו גם מעודף כלים למשימות ספציפיות והם החליטו שהם צריכים להתחיל לעבור לכי רכב אחד שיוכל לבצע את כל הפעולות האלו כלי רכב גלגלי בעל עבירות גבוהה מרובה משימות HMMWV High Mobility Multi-Purpose Wheeled Vehicle בשביל לבצע את הפרויקט הזה פנו ל 3 חברות מובילות בזמנו לביצוע העבודה : Chrysler Defense - Saluki desert design Teledyne - Cheetah AM General - hummer דרישות הצבא היו : גג גבוה וצללית מיוחדת למניעת זיהוי קל בנוסף הצבא דרש שהרכב יעמוד בתקן צבאי שאחיד לכל הכלים שאמורים להשתתף במשימות קרב שהם : 41 ס"מ גובה בסיס מהרצפה , מעבר של מכשול ביחס של 60% לגוף הרכב , נסיעה בשיפוע של 40 % , מעבר מכשולי מים של 73 ס"מ , יכולת פעולה בכל מצב שטח ( שלג מידבר בוץ וכו' ) , אפשרות לתובלה אווירית לא מצאתי מידע על ה Chrysler Defense - Saluki desert design Teledyne - Cheetah הרכב פנאי שמהנדסי למבורגיני -טלאדין ניסו להפוך לרכב צבאי ללא הצלחה מיוחדת אבל נתן להם רעיון הרבה יותר מיוחד יצירת האומנות של למבורגיני ה LM 002 וההאמר למזל אנשי הפיתוח של החברה לא היה להם סקיצה מיוחדת לרכב הזה הם בנו אותו לפי דרישות הצבא לכן הם היו הראשונים שיצרו כלי רכב נוסע לשטח הניסויים של החברה במידבר נבאדה ביולי 1980 לקח להם בדיוק 7 חודשים ליצר את הרעיון שלהם בחודש פברואר 1981 החל הניסוי הרשמי של הצבא נדרשו לכך 2 רכבים מכל חברה אחרי הניסוי של הצבא נדרשו החברות לספק תיקונים לבעיות שצצו במהלך הבדיקה וכמו כן להתאים את הרכבים לנשיאת כלי נשק [ מקלעים טילי טאו ] , מרכבי אמבולנס בתצורת מיני ומאקסי וכמובן דוגמה לאפשרות תובלה [ תחמושת ומטענים ] כהרגלם החברה הייתה הראשונה שהציגה בפני הצבא את הגרסאות הניסוי המתוקנות לפי הדרישות באפריל 1982 אחרי 5 חודשים של ניסוים על הכלים המשופרים של החברה ושל החברות האחרות החליטו בצבא האמרקאי שהכלי הנבחר הוא ההאמר ובחודש מארס 1983 נחתם החוזה בין הצבא לבין חברת אמריקאן גנרל למסירת 55 אלף רכבים לתקופה של 5 שנים בעקבות החשיפה המסיבית של הכלי המרשים הזה במלחמת המפרץ הראשונה החליטו שהגיע הזמן להוציא אותו בגרסה אזרחית [יש סיפור שארנולד שוורצנגר ראה את הרכב באחד מהתהלוכות שהיו אחרי סיום המלחמה והוא פנה לחברה שתצא לו אחד כזה כמובן עם כל האביזרי הנוחות הקיימים וכך נולד לו ההאמר האזרחי - סיפור אמיתי או אגדה -לא יודע] בחודש דצמבר 1999 מכרה החברה AM.G את הזכיות על השם hummer לחברת גנרל מוטורס [ שנוצר עקב הגיה של המילה HMMWV שנשמעת כמו "Hum-Vees" { ויש סיפור שהנהגים קראו לו המר כי זמזום המנוע הזכיר להם את זמזום כנפי יונק הדבק }] והחברה AM.G המשיכה ליצר את הH1 בלבד ולמטרות צבאית במפעל שלהם בעיר מישואקה [ Mishawaka ] הדגמים 1:18 של חברת EXOTO וחייבים ליצג את גם את הזיוף הסיני של דאפונג של חברת CM ואם כבר אז גם דגם 1:24 של חברת פרנקלין מינט
  11. אני אוהב את המוזריות האלו של סיטרואן ומנוע הדיזל בהחלט מוסיף למוזרות שלו בהחלט דגם מרשים לרכב מיוחד שלא ממש הגיע למימוש הפוטנציאל שלו עקב הביות של סיטרואן באותה התקופה שוב תודה על ההסבר המעולה מוסיף המון תוכן תודה על השיתוף
  12. מדהימות כקבוצה אבל לא התלהבתי מרמת האיכות בכללית של כל דגם בנפרד אך האיכות ההסבר על כל אחד מעלה את התוכן של ההודעה תודה רבה על השיתוף וגם אני מחכה לעוד דגמים ותמונות והסברים
×
×
  • Create New...