Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7464 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
:mm_yeah:

 

אני לא אתחיל לחפור, אמרו מספיק דברים חכמים בשירשור הזה.

אינני מגיע ממשפחה מרובת קלאסיקות או אפילו זכרונות נוסטלגיים בנוגע למכוניות, אין אני גם יכול להעיד על עצמי כחובב רכב מגיל 0. רק בגיל העשרה המאוחר נמשכתי, למדתי. אני מניח שהפתיחות ודיון בפורום זה הביאו אותי ליידי מחשבה שהחלום לא כל כך רחוק, ואולי גם אני יכול לחלום.

כרגע אני מפחד שאולי "טבעתי" בגלל אובססיה, וזה לא אמיתי. אבל תמיד נמשכתי לתקופה ההיא. אפילו עכשיו, אני לא רואה את עצמי מתחבר למודרניות. הכל פלסטי, לא מוחשי, לא אמיתי. לא יודע למה.

אני חושב שהפיתרון מתחיל מהתבוננות פנימה לעצמך.....עזוב, מבט לתמונת הסימלון שלך מסבירה כבר הכל...ג'יפ עירוני תיספורת קרה בלונדינית, קצת כתבות בעיתון המקומי ואת/ה מסודר...

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

לאחר ריפרוף ממושך על מהות אהבתינו בכלל ומהות הפורום בפרט ... הרי כל מה שנכתב כאילו חקוק בליבינו ... רציתי להוסיף פרסומת אומנם משנות ה70 אך נכונה לגבי הרכב שברשותי...

 

לכל עוצרי הרמזורים למניהם...

הספקנים... למה אתה צריך רכב כזה...?

המקנאים... מוכר?! לא! נו כמה...?

המתפלאים... מה רכב כזה עוד נוסע...?

הלא מאמינים... היכן מצאת את האוטו הזה...?

המפרגנים... סחטן אחי על האוטו...? (עם זיק של קינאה כמובן)

הצופרים... ביפ ביפ...

המחייכים... עם פנים של נוסטלגיה...

המקנאים2 ... מה לא מוכר... 50000...?!

 

התשובות... ברובן הן חיוך מרוח...

אז למה יש את מה שיש...

76-broch_front-cover.jpg

פורסם

אממ קחקח אממ הההאא

 

אא א חברה עכשו הגעתי ישר לאחרון.

אז שמישהו לעזאזל יגיד לי על מה השירשור

אנא עיזרו לי אין לי כח עכשו בלילה אחרי יום עבודה לחזור אחורה.

בנצי זה לא נראה טוב לצייר מכונית ליד הבית ללא דרישה מפורשת מצד המורה.

ועוד מזדה איכססססססה

עלינו להרוס את תעשיית הרכב היפנית.

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

פורסם
ועוד מזדה איכססססססה

עלינו להרוס את תעשיית הרכב היפנית.

אתה עכשיו יכול לסמן V גם על השרשור הזה בנוגע להגיגך על תעשיית הרכב היפנית.

 

די, חרשת על הקטע הזה יותר מדי.

זה כבר לא מצחיק, אפילו עצוב.

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם

הבהרה והתנצלות

 

המונח מזדה איכססססה לא מתייחס למכוניות מזדה לנטיס lx דגם 2001

כידוע מכוניות אלו מיוצרות בארצות הברית בדטרויד וללא מרכיב הפסיפלורה בשילדת הרכב

 

הלאה תעשיית הרכב היפנית

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

פורסם

אתה חושב שבאמת אכפת לי מה אנשים ואתה בפרט חושבים על מאזדה לאנטיס (על שלל דגמיה ושנתוניה)? מאזדה לא משלמת לי משכורת כדי להגן על שמה וכבודה מפני בני זהר האיום והנורא שמטיל תיגר על תעשיית הרכב היפנית.

 

אבל מה שכן מפריע לי, אלה ההודעות הזויות שלך.

נכון, בהתחלה זה נחמד, יש גם צחוקים, אבל תשנה את המנטרה שלך, כי בסוף אתה עוד תראה סוברואים רודפים אחריך והונדות שקורצות לך ברחוב.

אובססיה כבר יש לך, השלב הבא זה פארנויה - ומשם, קשה לחזור אחורה.

 

בקשה צנוע לי אליך מאיתנו, עדר המשת"פים של תעשיית הרכב היפנית:

תן לנו בבקשה לבלות את שארית חיינו בנסיעה משעממת, חסרת תקלות (גיר כל 140K לא נחשב, שכל מכונית כזו כמעט עברה בליסינג) ואפרורית.

תן לנו למות משעמום (כאשר הכל עובד כמו שעון, וגם שהוא מתקלקל הוא ממשיך לעבוד... היאקוזות האלה, ימח שמם. איך הם עושים את זה?)

תן לנו לסבול בידיעה שהחומרים שמהם עשוי האוטו, ישרדו גם שואה גרעינית, והדשבורד ישאר דשבורד, ומערכת החשמל תשאר מקורית בלי צורך של מומחה מחו"ל כדי להבין למה זה לא עובד, ללא חיישנים מיותרים למינהם שרק מסבכים את החיים.

בני זהר, הנח לנו!

חיינו קשים גם ככה!

 

 

 

הזווווויייייייי :shock:

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם

קובי, תופעה ידועה.

גם שאני נכנסתי למנזר עם חולצה של: "יהודה פוליקר - ההופעה בקריות" והנזירות התחילו להרביץ לי, חודשיים אחרי זה ראיתי פינגווינים שרודפים אחרי ברחוב ומציעים לי לחזור בתשובה בטרם תשרף נשמתי בגהנום.

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.


×
×
  • תוכן חדש...