Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ב. מן הסתם האהבה שלי היא מכוניות ישנות, אבל אני לא חושב שצריך להתפשר בתחום הניהוג והביצועים ורכב ישן שנוסע טוב עושה לי את זה הרבה יותר.

בשביל זה היתה צריך להשאר עם ה B.M.W............

 

 

 

משה.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש עוד אופציה קטנה שלא לקחת בחשבון:

מנוע X-flow בנפח 1.6 (כמו של הקפרי הישנות, הקורטינות הראשונות, וכמובן, ה xr2 mk1)

מנוע כזה מגיע בחריטה בטוחה (מבלי לסכן אותו יותר מדי) ל-1760cc.

ומה הייתרון הגדול שלו אתה שואל?

הוא נראה בדיוק אותו הדבר כמו ה-x-flow-1.1 וה-x-flow-1.3.

גם במקרה של תאונה (חס וחלילה טפו טפו), המנוע נראה זהה לחלוטין למנוע המקורי ואין דרך להבדיל ביניהם.

גם למנוע הזה לא חסרים שיפורים מפה ועד להודעה חדשה במגנון ראשים טובים, מנופילדים ל2זוגות של dcoe, קמשאפטים חמים וכו"...

המנוע הזה קטן יותר וקל יותר ממנוע הפינטו ודורש פחות התאמות.

הספק מקורי עומד על כ-80 כ"ס.

אם אתה מעוניין בכזה, לאריק (יו"ר מועדון פורד אירופה) יש אחד כזה למכירה.

צור קשר איתי אם אתה רוצה את המספר שלו.

 

ובינתיים:

http://www.vulcanengines.com/brochure/broch_2.html

http://westfield-world.com/Det_Engines2.html

http://www.uscaterham.com/crossflow.html

 

ותמונה לרעבים :)

1609.jpg

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

דבר ראשון תודה רבה, אני מודע למנוע הנ"ל אבל חושב שיהיה קשה למצוא אחד ושל הסיירה יותר זמין מבחינת עלות כוללת.

ופינטו זה ממש לא מה שאני רוצה לשים, עם כל הכבוד למשפרים בחו"ל.

haters will hate

פורסם
דבר ראשון תודה רבה, אני מודע למנוע הנ"ל אבל חושב שיהיה קשה למצוא אחד ושל הסיירה יותר זמין מבחינת עלות כוללת.

ופינטו זה ממש לא מה שאני רוצה לשים, עם כל הכבוד למשפרים בחו"ל.

פינטו זה ה-1.6 וה-2.0 של הסיירה שאותם הצעת בפתיחת הטופיק (נקרא גם OHC כי הוא המנוע הראשון של פורד בתצורת OHC).

ולגבי ומנוע X-flow, שוב, מנוע כזה יש לאריק, למכירה

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם
פינתו זה ה-1.6 וה-2.0 של הסיירה שאותם הצעת בפתיחת הטופיק.

שוב, מנוע כזה יש לאריק, למכירה

 

אוקיי.... ואני חשבתי שזה פשוט המנוע של הפורד פינטו

pinto85.jpg

pinoffy02.jpg

 

ואם יש לאריק מנוע כזה למכירה אני אצטרך להשיג גם גיר וזה מקפיץ את העלות הכוללת.

מנוע וגיר של סיירה - 500 ש"ח.

מנוע X-FLOW וגיר -??? ש"ח.

haters will hate

פורסם

הגיר הוא (כיאה לפורד) אותו גיר שמתאים גם למנוע פינטו וגם למנוע x-flow.

מה המחיר? אני לא יודע, כדאי שתשאל את אריק, יכול להיות שההבדל במחיר יישתלם בגלל הייתרונות שכתבתי למעלה...

אגב, המנוע של הפורד פינטו, הוא אותו מנוע ששמו בסיירה. רק שהוא היה בנפח 2300 אם אני לא טועה.

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

בנצי, אתה עוד תתגעגע ל1100 הקטנטן, שמבקש ממך להוריד הילוך שלא יכבה לך האוטו בעליה.

 

נ.ב

אם אתה קונה את הסיירה - צור קשר.

אני צריך כמה חלקים.

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם

בנצי. יצא לי לקרוא את כל השירשור בערך.

 

ההצאה שלי אליך היא כזאת.

נכון שיש בעיות תקציב, ונכון שאתה להוט להנות מהרכב שלך כמו שרק אנחנו שאוהבים לתת בראש יודעים.

אבל צעד צעד נבלה נבלה.

אני חושב ששוה לך יותר בשלב זה להקשיח ולחזק את האוטו מבחינת מתלים היגי והתנהגות כביש.כלומר, קיט הנמכה של אייבך סטרטים בולמי זעזועים . תיבת הגה קצרה יותר. וגאנטים וצמיגים רחבים יותר.

אחרי זה תעבור למנוע. אני חושב שאם תיקח מנוע של סיירה. 2.0 ותעשה לו יחס דיחסה קטלני וקאמשפט

יהיה לך פשוט רכב מדהים. בעלות לא כזאת גבוה. רק את הפרויקט אתה צריך לעשות שקול.

כי בנתיים הרכב נוסע (לא הייתי קורא לזה נוסע אלה מתגלגל).

מה אתה חושב?

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

מה אני חושב קובי, אני חושב שאתה בסדר, זה מה שאמרתי שאני אעשה קודם חיזוקים, ואחר כך כשהרכב יתאים יותר למנוע גדול יותר - המנוע יכנס.

וזהו מיום ראשון אני מחפש עבודה, אז יהיה כסף וכשיש כסף יש חלקים וכשיש חלקים וכסף אין זמן אז זה מתסבך...

 

היום הייתי בטסט עם הרכב, צמיגים לא ברישיון (יטופל) ודווקא בטסט האור ברקס השמאלי החליט לשבוק חיים, יסודר יתוקן. הכל תקין ברכב, אני מאושר.

haters will hate

פורסם

המנוע שהיה לאריק נימכר כבר מיזמן.

 

לפני שבוע מכרתי את האסקורט שלי 2 דלתות בצער וכאב לבחור שהולך לשפר אותה לרמה חבל על הזמן,

אני יכול להפנות אותך אליו להיתיעצות.

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

מנוע של סיירה עם טורבו יתן לך את כל הכוח שאתה רוצה...

אני לא רואה שום סיבה כדאי לך להתפשר על 1600 בעיקר אם אתה יכול להשיג 2 ליטר בזול..

 

אבל אני מסכים עם קובי שאתה צריך לעשות חיזוקים ושיפורים לאוטו כדי שלא יתפרק האוטו


×
×
  • תוכן חדש...