רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לחובבי לנדרובר 60 שניות על לנדרובר: (משהו שקבלתי לאחרונה במייל) http://www.carsoft.co.il/dym/shaitz/video/landrover.wmv תהנו: משה.
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום. יש לי בחצר פסאט 84 5 דלתות עם מנוע 1800 שכרגע משמשת בתור עציץ... השאלה היא אם יהיה שווה לי לשפץ אותה ולנסות למכור אותה עוד 10 שנים בערך בתור מכונית ענתיקה. האם בכלל הרכב מהסוג הזה יהי שווה משוה אי פעם. (הרכב הוא מהסוג שנראה בתמונה)
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לא נרחיב במילים, הרחיבו פה מספיק
הודעה אחרונה מאת rallye106, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
רציתי לדעת אם ניתן לרכוש כאלו בארץ. שנת 85+.עלויות אחזקה,רכישה,חלקי חילוף.. תודה
הודעה אחרונה מאת Vanquish, -
אתמול גנבו לי את 1 2
מאת אבי גואטה- 25 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
הכיתוב ANGLIA מהמכסה תא מיטען בפורד אנגליה שלי סביר להניח שזה סתם ילדים כיוון ש-A אחת נשארה שבורה על המכסה. למי שיש במקרה את הכיתוב ויכול לעזור לי בתמורה כמובן אודה לו מאוד. אבי- 050-5644403 נ.ב. קבלו תמונה יפה וזהו אותה.
הודעה אחרונה מאת edan839, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם. קודם אני אבהיר למה אני מתכוון: למי ששם לב יש רכבים ישנים (או אולי חדשים) שהגיעו מהחברה עם טאסות רגילות אבל המפעל (או שהלקוח) הוסיפו להם מין מסגרת\שפת ניקל. האם מישהו יודע היכן אוכל לרכוש כאלו לגלגל 13" ? בברכה מ.ג.
הודעה אחרונה מאת Samiro, -
- 13 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
שלום לכולם, לפני מספר חודשים רכשתי פורד אנגליה דלוקס שנת 1963, תמונות מצורפות. המוכר היה מכונאי חובב (לא בעל מוסך) ובחצר, איפה שהיתה הפורד המושלמת כמעט, היה לו פורד נוספת שהוא פירק לחלקים, והחליף חלקים טובים בישנים לאוטו הנוסע. לפני כשבוע הבאתי חברת הובלות שיקחו את כל שאר החלקים שנשארו בחצר ויעבירו אותם אלי למחסן, ואיזה פלא, רוב החלקים אמנם נמצאו במקום, אך המנוע הנוסף היה חסר, והטסות, כמו שיש לי על האוטו, נלקחו גם הן. אני לא יודע מה הסיפור (סוחרי ברזל או בעל פורד אנגליה...) אבל נראה לי לפי הדיוק של הפריטים הגנובים, שמדובר בבעל פורד אנגליה שהתקשה למצוא את החלקים האלו לאוטו שלו (אחרת למה לא לקחו את הדלתות הנוספות או את שאר חלקי הפח הנוספים). אני לא זקוק יותר מד…
הודעה אחרונה מאת TheGhost, -
- 2 תגובות
- 647 צפיות
היי! אני צריך לקבל בקרוב מוריס מיינור,שנת 52,מנוע 1000 סמ"ק. רציתי לדעת אם יש פה למישהו מושג כמה יעלה הביטוח לרכב(יש לציין שאני נהג צעיר/חדש)צד ג' וחובה? הערכה גסה גם תעזור. תודה מראש,עוז.
הודעה אחרונה מאת ooza, -
- 0 תגובות
- 966 צפיות
אני רק מתחיל לשפץ 144 ומחפש אם יש למישהו את מחברהאקולון הכדורי שמחבר את ידית ההילוכים (גיר אוטומט הילוכים בהגה) לגיר. המחבר נמצא בתא המנוע.
הודעה אחרונה מאת yo-hr, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
נתקלתי בטלבוט סמבה שנת 1982, מקורית כחדשה, יש טסט, יד 2, מנוע של פ'גו 104 עם 60000 ק"מ. שאלותי הן: מה שוויו של הרכב? האם יש לו ערך אספני? בתודה אורן
הודעה אחרונה מאת SilverCivic, -
-
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 888 צפיות
ליוצרי סדרת הסרטים הזו יש כנראה סנטימנטים ורגש למכוניות, אופנועים (וגם משאיות) אנגליות של פעם. בסרט החדש יש לואלס אוסטין (A30?) מסחרית, ומדי פעם מבזיקות אחרות מתחילת שנות השישים ברקע. ומה שהמכונית הזו עוברת בסרט... ולחשוב שבסך הכל מדובר בדגם מפלסטלינה... קחו את הילדים ולכו לראות! דב
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 23 אלף צפיות
אשמח לקישורים לאתרים רציניים שמופיעים בהם (גם) רכבי אספנות בגרמניה. תודה מראש ג'ורג'
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
השבוע, כאשר ביקרתי חבר בעל מוסך באחד המושבים במרכז, גיליתי בחלקו האחורי של המשק שאריות של אופל רקורד ישנה. כפי שניתן לראות מהתמונה, הגעתי בדיוק בזמן, לפני שהמכונית הוקרבה לאל האופלים החלודות והשרופות. האש כובתה ודיברתי עם בעל המשק. האם מישהו זקוק לחלקים? הבחור אמנם עקשן יותר מהפרות שהוא חולב אבל ניתן יהיה לדעתי לחלץ ממנו את הגרוטאה במחיר הברזל. שבוע טוב יניב
הודעה אחרונה מאת דרור, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בהזדמנות למהירי החלטה .............(רק חבל שזה לא בארצנו) שימו לב איזה מצב המרצדס החלומית הזו , בכלל יש באתר הזה מודעות שיגרמו לכם לנטוף ! (ריר כמובן) Mercedes 450SL Roadster - Reduced for quick sale! - $7995 (Puyallup) pic
הודעה אחרונה מאת Moris, -
- 13 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, בהמשך לשרשור מכוניות שרירים - קפיצה קטנה לחו"ל... (ציריך) , להלן התמונות ממוזיאון התחבורה בז'נווה (. תצוגה מדהימה של עולם התחבורה, לרבות מכוניות, אופנועים, כרכרות, מטוסים ולוויינים, מראשית התקופה ועד כמעט היום. התנצלותי מראש על איכות הצילום הירודה מעט, בשלב מסוים המצלמה הרגילה גססה, מה שהכריח אותי לעבור למצלמה "רגילה" למדי, עם איכות "רגילה" למדי...מקווה שבכל-זאת תהנו ליאור.
הודעה אחרונה מאת Rolls Royce, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, ברשותי וולוו 144 שנת 1974 איני מבין בשיפוץ רכבים, אך רכב זה הינו בעל משמעות סנטמינטלית רבה בשבילי, ועל כן אני רוצה מאד לשחזרו. הרכב במצב נסיעה, אך זקוק לדברים הבאים: 1. פחחות וצבע לכל הרכב כולל הרמת גג - ברמה גבוהה, כולל שליפת חלונות. אין ריקבון והחלודה שטחית בלבד. 2. הרכב במקור 144FI אך המזרק הוחלף לקרבורטור. דרוש שיפוץ מנוע והחזרת אינג'קטור 3. שיפוץ גיר (יש נזילת שמן) וטיפול במערכות היגוי ובלימה 4. החלפת רדיאטור חימום (המקורי רקוב ואין חימום באוטו) + התקנת מזגן (יש הכנה) 4. תיקון מנגנוני הרמת חלון ונעילת בגאז' שאלה: היכן ניתן לעשות כל אחד מהדברים באופן מקצועי ובכמה שפחות כסף? והאם ניתן לעשות משהו מהנ"ל באופן עצמאי (ד"א יש לי במקר…
הודעה אחרונה מאת ערן.מ, -
-
צמיגים
מאת ליאור פרחי- 4 תגובות
- 771 צפיות
אני מחפש צמיגים 17*450 לביבי פורד למי יש מושג היכן ניתן לקנות או להזמין ? תודה
הודעה אחרונה מאת moshe_g, -
רואים שזה טלעד - הפרידה
מאת Guest AKICHU- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני מניחה שיסלחו לי המנהלים, על "הסטייה" אבל אני מוצאת לנכון להגיד כמה מילים עם מי שמזוהה יותר מכל אצלנו עם טלעד, וזהו חבר מועדון יקר - איל פלד, נאמרו דברים אין ספור ונתנו מחמאות ובצדק, אבל היום למרות שבטלויזיה זה מוצג כמסיבת סיום - משום מה אני לא מרגישה כל כך FESTIVE , תחסרנה לי תוכניות רבות, אבל יותר מכל מסע עולמי, הזוית השונה שבה הוצגו יעדים בעולם, על אף שהייתי שם, פשוט תענוג היה לראות זאת דרך העיניים של איל, ומהכרות אישית למרות ההתעסקות רבת השנים שלו, האיש לא אבד את ה- התרגשות והרגשנות והייתה לי העדנה לשבת לידו במסיבת ה-20 ולצפות בו מהצד ובתגובותיו כאשר הוקרן הסרט שלו על המועדון - למרות שזה לא היה מסע עולמי עדיין האיש היה עם מן ברק בעיניים ונרגש (בעצם אולי זה היה בכל …
הודעה אחרונה מאת idanst, -
עלויות גרירה
מאת shais01- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
שלום לכולם אני שוקל גרירת רכב לחלפים ממיקומו הנוכחי אלי הביתה כדי שישכב בחצר ויהיה זמין (בעידן סוחרי הברזל הוא לא ישרוד במיקומו הנוכחי זמן רב). אשמח לקבל הערכותיכם לגבי עלויות. מדובר בהובלת הרכב מת"א לאזור גדרה. כמובן שאין לחץ זמנים כך שאין לי בעיה להמתין כך שהנסיעה תשתלב לנהג הגרר בהובלה אחרת בכיוון ההפוך, וכך לחסוך עלויות. ולפני שתקפצו (ובצדק) מדוע הרכב יהפוך לתורם ולא ישופץ בעצמו - מצבו כלאחר יאוש מבחינת חלודות והוא נטול ניירות. גם לו היה מדובר ב E-TYPE היה מדובר במגה פרוייקט, והוא ממש לא קרוב לזה... המלצות לגבי נהגי גרר ? שי
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
זו לא ה144 שלי זו 240 מראשית ה80 . צולמה עלידי תייר ופורסמה באלבום פורום וולו בחו"ל. משהוא מזהה את הצומת?
הודעה אחרונה מאת shalevho, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
בשבוע הבא אני מקווה לקנות חיפושית מודל 69 מנוע 1500 דגם גרמני היום דיברתי עם אדם בעל מוסך לחיפושיות בהרצליה והוא אמר לי שהדגם בעל מנוע 1500 הוא מאוד בעייתי אשמח לקבל קצת מידע עבור הדגם הנל בתודה מראש משה
הודעה אחרונה מאת משה007, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 999 צפיות
זמן רב ניסיתי למצוא קרמן לעצמי,אבל כל אלו שראיתי מרופדות בחומר פחחים,במקום בפח. האם שמתם לב שכל הקרמן שבארץ חסרות את שני פסי הניקל,לאורכן,מכל צד? האם בגלל כמות חומר הפחחים שלא איפשר הרכבתם,או שמע רק לארץ יובא דגם ללא ניקלים?
הודעה אחרונה מאת אושרי, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אתמול בצהרים הייתי ביוקנעם אצל ידידה, דיברנו ככה על מכוניות בעיקר אספנות, והיא אומרת לי שהיא רוצה להראות לי משהו, יורדים שביל כזה מהבית שלה, לכיוון איזו רפת, והיא שואלת אותי מה זה הרכב הזה, אני בהתחלה לא מזהה, ואז קולט bmw עקנית, ממש כמו ספינה, צורה ישנה יפה כזאת, אני בהתלהבות פותח את הדלת רואה את המצב הפנימי, פשוט לא להאמין חדש הכל חדש בפנים, אפילו הסאן רוף הידני עובד, הרכב בכלל מקורי לגמריי, צבע מקורי טאסות מקוריות שלו, ממש מדהים, יש לו ממש קצת חלודה באזור מכסה המנוע והגג. אני רואה גם שטסט אחרון נעשה ב 97. תוך 5 דקות איתרנו את הבעלים, הוא מבקש עליה 5000$ לא עניתי לו כלום, הוא גם אמר שהמנוע תפוס ולא זז, ואין לו מושג לגבי המצב של הגיר האוטומט, כמו כן אמר לי שהרכב אצ…
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
ח'בריה שלום. עשיתי סיבוב בשכונה ומצאתי אופל קדט- קופה שנת 87. מנוע 1300 אוטמטית. יד ראשונה מזוג מבוגר עם 53000 ק"מ בלבד. צבע כסוף מקורי .האוטו נראה חדש חדש כאילו אתמול יצא מהחברה. אני לא זוכר שראיתי מעולם קדט קופה בארץ.. בכל מקרה נראה לי די מעניין ושווה בדיקה אוטו די נדיר במצב ממש חדש. עם היה לי כסף נזיל הייתי קונה ושם במחסן ל10 שנים הבאות.. על כל פנים אם מישהו מעונין אני יעשה סיבוב נוסף ויארגן מס טלפון ואולי גם איזו תמונה או שתיים.
הודעה אחרונה מאת Grand Torismo, -
-
שלום רב! כידוע ברשותי קורטינה כחולה 76 GXL שנקנתה לפני מספר שנים ,עברה שיפוץ מלא למנוע ,ובעקבות התחלת הפרוייקט של הקורטינה הצהובה הוחלט לאפסן אותה. הדגם הוא GXL עם גג סקאיי. ראיתי שחסר לי הסמל האחורי האדום של הGXL וביקשתי מאודי קל (חבר הפורום ובעל הטאונוס הירוקה) ,שיפקח עיניים על מכירות באיביי לגביי סמל כזה. היום הסמל הגיע אליי בעזרת אחיו אורי קל (גם חבר פורום). לכן,אני מכריז בזאת על ההתחלה של השיפוץ. עוד כשבועיים הרכב יעבור השתלה של גיר חמישה הילוכים . תמונות של הסמל יועלו בהמשך. אודי ואורי קל: תודה ענקית לכם. חג שמח, לירון
הודעה אחרונה מאת .liron., -
האם מישהו יודע!
מאת yo-hr- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הבחור מהקצה של מושב גאליה , מה שמו והאם הוא מוכר חלקים לוולוו שנרקבות אצלו.
הודעה אחרונה מאת shahar7, -
רנו 4--עזרה!!
מאת אליה- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
קודם כל--מה המחיר הריאלי לרנו 4 80' שנראית טוב מאד אבל זקוקה לשיפוץ מנוע? דבר שני, מנוע 900 לדברי המוכר-אני מניח שזה נפח 845, זקוק לשיפוץ מסוים או החלפת מנוע. האם אפשר להשיג חלקים למנוע הזה בארץ? או מנוע שלם וטוב? לאיזה עוד מכוניות יש מנועים זהים או מתאימים? בבקשה, אם יש למישהו מנוע טוב\גרוטאה עם מנוע\חלקים לרנו 4 שיצור איתי קשר(טל' בחתימה). זהו לבינתיים ותודה רבה!
הודעה אחרונה מאת tafran, -
אז יובל, ציצונים חמודים, ואוטו חמוד, שניהם רוסיים...
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
אהלן וסהלן, רובכם בוודאי זוכרים את הת'רד של יניב.ש מלפני שנה וקצת על הסוד שעמדה נטושה בחולון, בדרך הנכונה לגריטה. קבעתי עם הבעלים ליום ו', ראיתי אותה, התרשמתי מהמצב המקורי, והוצאתי את המזומנים (תירגעו, כולה ארבעה שטרות). מה שלא ידעתי זה שהיה עוד מישהו שתיכנן עליה ועמד לסגור עם הבעלים, וכשבאתי עם הגרר ביום א', הבעלים מספר לי על בחורצ'יק שלא עזב אותו כל השישי-שבת, בשביל שימכור לו אותה. מוזר, עוד קב"ניסט כמוני... מעניין איפה אני יכול למצוא אותו ??? ישור קו, אגרות של 3000 ש"ח, והעלתי אותה לכביש. היא שימשה אותי שנה שלמה ולמרבה ההפתעה באמינות כמעט מוחלטת, בסטנדרטים של סדירניק. עזבו אתכם מהאקווריום בחורף, נוסע ביולי בפקקים של גהה = אמין. בנוסף - מרווחת…
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני מעלה עוד כמה תמונות. הפעם גם של רכב היום יום (סיטרואן קסנטיה 1997 2 ליטר.)
הודעה אחרונה מאת shalevho, -
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 265 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אורי מ.
- parnuk
- avizaz
- Itzik-b
- santiago
- שלמה 30
- פינדר
- שביט
- Night Driver
- צוק
- ANUTKK
- איציק נ.
- Lexicon
- pooh-bear
- Liquidator
- gpm11
- mikk
- MostlyWicked
- mcshmupi
- yoav911gt2
- סולל הדרך
- אבי ים
- דבינר
- malcishua
- Shay Shd Dave
- Dan___
- alex321
- מלטבשי
- ishayk
- Avia
- m1011409
- עמרי לייט
- beresford
- yohai71
- blackpolo
- DareDevil
- נעם101
- הרקוליטו
- פריג'י
- discoTD5
- גולדן191
- Stav132
- topop
- ניקו פ.
- matan_mil
- itaysamurai
- amosbmw
- Aviady001
- flytomars
- Moshe c
