רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
להנאתכם במהלך החג ...
-
-
- 0 תגובות
- 871 צפיות
בקלית אחורית חדשה בשקית לפיאט 500 (NUOVA) צד ימין 40 ש"ח בקלית קדמית איתות\אור חניה חדשה צד ימין לוולוו 245 (מ 81) 30 ש"ח 052-8800616
הודעה אחרונה מאת 116_Veloce, -
למכירה !!!!
מאת metrix- 0 תגובות
- 684 צפיות
למכירה !!! קאדילק מודל 72 - הייתה שייכת למנחם בגין . וסיטרואן C2 דה שבו מודל 70 ללא ניירות במצב טוב ! יחזקאל - 050-6710634 אין לי כל קשר לרכבים אני רק מפרסם למענו.
הודעה אחרונה מאת metrix, -
- 0 תגובות
- 790 צפיות
למכירה פורד פופיולר שנת 1959 מקורי, מצב טוב. אודי 054-4658582.
הודעה אחרונה מאת udi, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
מישהו ראה? שמע? יודע על אחת למכירה? אשמח לשמוע פרטים.
הודעה אחרונה מאת אליה, -
-
NEC (NATIONAL EXHIBITION CENTER) BIRMINGHAM
מאת Guest AKICHU- 0 תגובות
- 709 צפיות
מרכז הירידים בבירמינגהם מציג את התערוכות הבאות: א. תצוגת האופנועים הגדולה באירופה בין התאריכים 29 באוקטובר ועד ה- 6 בנובמבר, כולל קלאסיים: פרטים נוספים כאן: http://www.motorcycleshow.co.uk/mci2005/whats_on.html ב. CLASSIC MOTOR SHOW - לבקשתך משה הרי הפרטים: זוהי תצוגה שנתית שחלה בסוף שבוע הראשון בנובמבר בכל שנה , השנה היא מתקיימת בין התאריכים ה-4 עד ה6 בנובמבר פרטים נוספים כאן: http://www.classiccarshow.co.uk/features.asp אירית
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום חברים אני מצרף תמונות מזויות שונות של הDS שלי
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
-
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הבעיה העקרית כשקונים פריט באיביי היא שעלות השילוח גבוהה בד"כ מעלות הפריט. מצאתי אתר ישראלי שעובד באותה שיטה של איביי. http://www.pumbit.co.il שווה לנסות אותו. אגב, אני מכרתי שם טלויזיה 21" לפני שבוע. בהצלחה
הודעה אחרונה מאת SubaMan, -
BMW 507
מאת גרשון המשפר- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום, כמה BMW 507 יוצרו ובאילו שנים ? ב-EBAY לא מצאתי כאלו למכירה כלל, אז אני מסיק שאלו מכוניות נדירות ובטח גם יקרות מאוד... חג שמח !
הודעה אחרונה מאת birkins3, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הי רבות שמעתי על הגדלת מנועים, החלפת קרבורטורים, ועוד מעשי כישוף ווודו לשיפור היכולת של הרכבים האמריקאים למינהם... אבל דומה שגולת הכותרת היתה מנוע "ההמי"... כל מי שדיבר עליו, דיבר בחרדת קודש, האדוקים גם צירפו קידה קלה...ניקשרו לו המון סיפורים ואגדות... היות ואינני מכיר את המנוע הנ"ל ויכולותיו אשמח אם מישהו ישפוך מעט אור על התעלומה...תמונות יתקבלו בברכה כיוון שאין טוב ממראה עיניים-רן
הודעה אחרונה מאת birkins3, -
-
שיפוץ CJ 3B 1 2 3
מאת יואב ש- 41 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
התחלת השיפוץ.
הודעה אחרונה מאת Yaki0, -
בהמשך לשירשור של ארנון. הייתי רוצה לדעת כמה יוצרו מהמכוניות האלה, בארץ, ובעולם. וכמה האוטו הזה נדיר. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת חולה~הגה, -
- 18 תגובות
- 2 אלף צפיות
http://victorylibrary.com/brit/enigmas3.htm
הודעה אחרונה מאת amitexc, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אז עשיתי לו בוק. קטן
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
היי לכולם. אז ראשית, חזרתי בשלום בנסיעה של שבוע לוינה ולטריאסט (שליד ונציה). בוינה הגשמתי חלום וביקרתי סוף סוף במוזיאון של חברנו יעקב ברנע. יעקב מחזיק את אוסף הענתיקות הכי גדול באוסטריה ויש לו מוזיאון בכפר הנמצא כחצי שעה נסיעה מוינה. המוזיאון נמצא בבית כפרי ועשוי בטוב טעם. יש בו כמאה מכוניות וזה רק חלק מהאוסף שלו. המוזיאון פתוח בימי ראשון בלבד.להלן הלינק: http://www.oldtimertreff.com/web/services.htm והנה כמה תמונות שצילמתי שם, היתר ילכו לכתבה ב"אבטומוביל".
הודעה אחרונה מאת s.b.m.w, -
-
G - klasse 1 2
מאת escalade-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
האם ידוע למישהו בפורום על מרצדס G קלאס בן 15-20+- מישהו אי פעם ראה\שמע\נסע באחד כזה? הם יובאו בכלל לארץ? או שיש מצב למצוא רק ביבוא אישי? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
- 5 תגובות
- 965 צפיות
מחפש לקנות סמלים ל BSA M21 הסמלים העגולים שנמצאים על המיכל
הודעה אחרונה מאת amitexc, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
במסגרת חיפושי אחרי חלפים עבור הסימקה, הגעתי היום ל"אוטו רפי", בדרך מנחם בגין 21 (דרך פתח-תקוה) בתל-אביב (פינת רחוב הרכבת, צמוד למגרש החניה). המדובר בחנות מהסוג של "עולם הולך ונעלם"... לרפי יש מלאי מגוון של חלפים למכוניות ישנות, כולל פיאטים, אנגליות, צרפתיות, וויליסים ואפילו לארקים. ניתן למצוא אצלו חלקי מנוע, פנסים, חלקי ניקל, מגבים ישנים מניקל ומה לא. האיש חביב וסבלני, והמחירים סבירים בהחלט. רפי פותח את החנות מתי שבא לו, ולכן מומלץ להתקשר לפני שמגיעים, לטלפון 052-2591168. אני יצאתי ממנו היום עם משאבת מים ובית-טרמוסטט חדשים-דנדשים עבור הסימקה, ורק מחוסר זמן לא נשארתי לחטט עוד. לא נורא, נחזור בשבוע הבא... יתכן שכבר המליצו עליו בפורום בעבר. אם כן, אז לא נורא לתת תז…
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
-
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מחפשת חיפושית שנות ה-70 לשיפוץ (במחיר מציאה). 050-7518739 סבין.
הודעה אחרונה מאת SuBaRu_MaN, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בכמה כדאי לקנות? לרכב יש רשיונות במצב נסיעה שנת 69 אוטו'.
הודעה אחרונה מאת AMG, -
-
מחפש לקנות שמשה קידמית לטריומף הראלד
מאת Guest danidin- 1 תגובות
- 929 צפיות
מחפש לקנות שמשה קידמית לטריומף הראלד שנת 66 בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת AMG, -
- 2 עוקבים
- 44 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
מישהו יודע מה זה הרכב הזה? לא היו עליו כל סימנים מזהים. נראה לי כי החלו בתהליך שיפוץ שלו ומסיבה זו או אחרת זה נעצר. אל תבקשו את המיקום כי לא אפרט אותו, גם לא בפרטי.
הודעה אחרונה מאת V8_וחצי, -
השכרת רתכת
מאת גיא127- 13 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
היכן ניתן להשכיר רתכת לרכב ליום או יומים? יש לי ב 127 כמה מקומות קטנים שאני צריך לרתך. תודה מראש וחג שמח גיא
הודעה אחרונה מאת גיא127, -
- 2 תגובות
- 923 צפיות
לא ממש קשור לאספנות, אבל מעניין, לדעתי, להשכלה הכללית (טוב, לחלקינו גם מחיר הסולר חשוב ): http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3157282,00.html ועוד - פשוט רק עכשיו ראיתי - כתבה של ליאור ברוך על המכוניות המוזרות! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3156926,00.html
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
משהוא נתקל בדגם הנל אשמח לאינפורמציה.תודה דודו 0577237903
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
לשכן שלי פיג'ו 604 אם איני טועה שנת 74, השאלה היא האם לרכב ערך אספני כלשהוא ? הוא מעוניין להעביר לי אותו במחיר העברת הבעלות + מספר הטסטים שלא בוצעו בשנים האחרונות, הרכ יד 1 , והובא עמו משליחות בחו"ל בזמנו מצבו הכללי לא רע אפילו נוסע ללא חלודות, ועם ריפודי עור מקוריים, בקיצור כדאי או לא ?
הודעה אחרונה מאת asafk, -
-
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם אני מחפש חלקים ל DS שרכשתי לאחרונה שנת 1973. כל מידע יתקבל בברכה. חלקי קוסמטיקה, ניקלים, בקליות, טסות וכל מה שיש במצב טוב. כמו כן ,אם למישהו יש מדריך (Manual ), והוא מעוניין להיפטר ממנו אני אשמח (אפילו רק לצלם). את תתבישו. יהודה
הודעה אחרונה מאת ארנון, -
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אני זוכר שמישהו פה בפורום חיפש ואני לא זוכר מי אבל יש אחת בהודה"ש. פרטים וטלפונים בתמונות. לי אין קשר לאוטו, רק ראיתי אותו ברחוב.
הודעה אחרונה מאת Yaki0, -
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הי לכולם, חזרנו, אני ובני עמר, משבועיים מרתקים בארה"ב, כשגולת הכותרת - הרשי. אירוע חובה לכל חובב רכב באשר הוא, ולחובבי פאר התעשייה האמריקנית בפרט. מה לא היה שם? דוזנברג משנות ה-30, אובורן מתחילת המאה הקודמת, קדילאק מ-1903, לינקולן משנות ה-20 (שנמכרה ב-350 אלף דולר), פירס-ארו, הולמסן הי-ויילר, פורדים מודל A ו-T, תנדרבירדים, קורבטים, רולס רויסים, יגוארים, מרקורי, פליימות'ים, פונטיאקים, פקארדים ועוד ועוד.. חלקים היו למכביר, החל מברגים ובדים, דקך חלקי מתכת, פח ואיך לא ניקלים, ועד לצמיגים עם דופן לבנה, שארבעה מהם הגיעו לארץ יחד איתנו, כמו גם מיני חלקים וחלפים כיד הדימיון... מצורפות מספר תמונות להנאתכם ...
הודעה אחרונה מאת Moris, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ברשותי פיאט 500 מודל 61 מדגם ביאנקינה , גג נפתח ( כולו ) ודלתות הפוכות , אשמח לקבל הצעות להחלפה עם רכב פתוח בעל נתוני מנוע " עדיפים " או אופנוע אספנות - רצוי עם סירה . kobikar @walla.com 03-5475455 Doc1.ביאנקינה.doc
הודעה אחרונה מאת campagnola, -
-
מי מחובר 62 משתמשים רשומים, 13 אנונימיים, 233 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Aviady001
- Rongaflugen
- hunter22
- Camaro 92
- Tom78
- nadavd4
- falou
- RedLabel
- hans
- guya72
- davemustaine87
- winner
- Night Driver
- yor2
- 3n
- Amitbak
- T_A
- Zorly
- Gosser1860
- GKME
- BoazB11
- נולד לליסינג
- M H
- Avia
- amit54
- samg
- elyas
- פינדר
- גולדן191
- אלעדיקו
- צוק
- blackpolo
- Moshe c
- Ctzvi
- משה בן הראש
- SlowRide
- ArikB
- dorosen
- Nico62
- parnuk
- sperial
- MarkoJ
- סולל הדרך
- yossiaviel
- gpro
- אלפרד חיות
- אהרן ג
- daniel.asu
- yahaga
- tan tan
- axSupreme
- om2
- אליה
- matan_mil
- Golf_91
- Supertigre
- QV1750
- seat2005
- mcshmupi
- razi_pazi
- itsik170
- דובצע
