רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
זקוק למידע - האם ישנה חנות במקום? עמית
הודעה אחרונה מאת kompy, -
מי מזהה את הרכבים האלו: התמונות מהאתר הבא: http://community.msn.co.il/shave/De...s1CID=0&s2CID=0 (אפשר לבחור קטגורית שנים) ויש בו עוד הרבה דברים מעניינים. משה.
הודעה אחרונה מאת slavochk, -
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מחפש לקנות וסת מתח (ריגולטור) 6 וולט לחיפושית
הודעה אחרונה מאת potzkin, -
-
- אחראי פורום
- 37 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
יש לי רכב ראלי..סובארו ג'אסטי בלי רישיונות עם מנוע משופר ואם אני יספר עליה זה לא יגמר.. בקיצור עליתי איתה לצפת..(אני גר בראש פינה) ותיראו איזה רכבים מצאתי.. פרינץ 1000 בתוך מחסן ביררתי שם בסביבה ..(ליאור בשבילך... ) ונתנו לי את הטלפון של הבעלים..דיברתי אם הבעלים הוא אמר לי אתה יכול לקחת אותה לחלקים בלי כסף היא מניעה והמפתחות מיתחת לקרש... הרמתי את הקרש והופה ...המפתחות היו שם....ניכנסתי לרכב..סובבתי סיויטץ' ולא להאמין הניעה לי התקשרתי שוב לבעלים וסיפרתי לו שהיא הניעה לי הוא אמר לי יש לך מזל אתה יכול לקחת אותה..אמרתי לו שעכשיו אני לא יקח אותה כי יש חבר שרוצה פרינץ 1000 (כן כן זה אתה ליאור) האוטו אם טיפה חלודה ואיזה שכן שם(בחור זקן ונחמד) אמר לי שהוא תמיד מטפל בה…
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
(עקב ריבוי פרוייקטים): למכירה 144 שנת 1974, דגם GRAND LUXE, מנוע 2000 (קרב' ), גיר ידני, ללא ה"כ. הרכב משופע בתוספות מקוריות: חישוקי סגסוגת כוכב מקוריים, וו גרירה מקורי, ח"ח, לוח מחוונים עשיר, מזגן, ועוד. הרכב עם רישוי בתוקף, ומשמש כרכב יומיומי. הרכב עבר פחחות וצבע כללי לפני כשנה. מחיר מבוקש - 17,000 ש"ח. פרטים נוספים - 0542-335340, או בה"פ. שמוליק.
הודעה אחרונה מאת s.b.m.w, -
-
- 13 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לילה טוב לכולם! לפעמים עולות בי שאלות שלא לכולן יש לי תשובות גורפות, לכן אשמח לשמוע דיעות נוספות מבין מעגל המשפצים שכל המניעים שלהם בתחום סובבים סביב השמירה על המקוריות של רכבם. הפעם, כל משפצי השיפורים והתוספים, תוכלו רק לקרוא... תשובות של "כן"/"לא" לא תספקנה כל-כך "חומר למחשבה", כך שנימוק לכל תשובה בהחלט ישבח את השירשור. * ולשאלון: 1. האם תשנה את צבעו הנוכחי והמקורי של רכבך, אם הוא לא מוצא חן בעיניך? 2. האם תצבע מחדש רכב שאתה משפץ/קנית משופץ לצבעו המקורי, במידה והצבע שו?נה ואתה יודע בוודאות מהו הצבע המקורי? 3. האם תפסול על הסף קנייה של רכב שבו הוחלף המנוע (החלפת מספרים ברישיון), גם אם מדובר במנוע זהה ומתאים, או שבתור משפץ-שוחר-מקוריות,…
הודעה אחרונה מאת אסף בקר, -
-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
מזמן לא עדכנתי אתכם בשיפוץ, שהתחיל בשאלה תמימה לפני שנה וחודשיים, המשיך בפירוק לפני כשנה, ובהעברה לפחחות לפני עשרה חודשים. בקיצור, התהליך מתחיל לקבל פז"מ של אספנות משל עצמו לפני שבוע, במפגש מועדון ה-5, פגשתי את הפחח שלי שבא לראות כנראה כמה מהמכוניות שהוא עשה בעבר. בגלל שהפרויקט של ויני הולך כ"כ לאט, אני מבקר אותה לעיתים רחוקות יחסית (פעם בשבועיים, שלושה, לפעמים אפילו יותר. סליחה ויני ). ומאותה סיבה ממש, אני גם לא מעדכן כאן לעיתים קרובות, כי פשוט אין מה לעדכן - השינויים קטנים מדי בשביל להעביר אותם באופן ברור בפורום (שרשורי "יישרו לי את הס"מ הרביעי מעל בית הגלגל השבוע" הם כנראה מיותרים ). בכל מקרה, כשפגשתי את רועי (הפחח) במועדון ה-5 בשבוע שעבר, הוא ה…
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
- 0 תגובות
- 715 צפיות
שאלו אותי כמה אנשים לגבי סמל "איטליה" שפירסמתי בחלקים למכירה. אז מי שמעוניין נא להתקשר 052-8800616 (לא בה"פ) הסמלים חדשים, רוחב 64 מ"מ צילמתי אחד מקרוב
הודעה אחרונה מאת 116_Veloce, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
http://www.manheimgold.com/car_lo.html
הודעה אחרונה מאת moran, -
-
- אחראי פורום
- 33 תגובות
- 9.4 אלף צפיות
בעבר ובהווה, לא מעט מהמכוניות שלנו, משפחתיות או ספורטיביות, שימשו בין היתר גם למרוצי מכוניות, אם למסלול ואם לראלי. אקזמפלרים נפלאים כמו האסקורט המדהימה, המיני קופר, סאאבים למיניהם, לאנצ'יות ועוד....לא נשכח את אהבת הילדות שלי, האמריקאיות... מכוניות הטראנס-אם למיניהן ומכוניות הדראג.. (STANG, המוס שלך לא נחשבת ) אגב, מחר, צפו להפתעה בערב.....כמה עשרות תמונות נדירות מימי אשקלון העליזים, של מכוניות המרוץ הקלאסיות של היום, המודרניות של אז... הסריקה תקח לי עוד כמה שעות אתם מוזמנים להעלות דוגמאות מהעבר ומהווה של המכוניות שלכם, בגרסאות המרוץ שלהן....כמובן, שאני אלך על ה-TTS :
הודעה אחרונה מאת NSU_Nadav, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
נצפתה חונה בתוך מוסך בדרום תל אביב ....... יש לרכב צלחות של מרצדס איזה דגם ושנה ?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 2 תגובות
- 763 צפיות
הי, אשמח לקבל תשובות לכמה שאלות: א.רשיון אספנות- האם ניתן להפות את התהליך? כלומר להפוך רכב אספנות לבעל רישיון רכב רגיל? ב.לגבי שיפוץ חיצוני- כמה יכול לעלות לי פחות או יותר צביעה ופחחות לרכב במצב חיצוני סביר (ללא מעיכות או מכות רציניות)? ג. אני נורא רוצה לקנות את מכונית חלמותי- חיפושית. האם כדאי לקנות רכב מושקע ומשופץ ואז אהיה נתון לכל בעלי החיפושיות שמוכרים אותם במחירים שלטעמי דיי גבוהים (10K) או ששווה לקנות אחת לא משפוצת במחיר זול (2K) ולעשות הכל עם בעלי מקצוע? (אין לי ממש רקע במכונאות). תודה, ושוב, אני יודע שזה שאלות של מתחילים, אבל כל אחד מתחיל ממשהו.
הודעה אחרונה מאת orenson, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
הנה מראה קבוע אצלי במחשב שאני נוהג להעיף עליו מבט מדי פעם אבל תמיד שואל את עצמי למה לעזאזל היה כ'כ קשה להביא לכאן את הבונבון הקטן הזה,ואת ה FF-1 G 1300 שדווקא היתה לי כן!!! בגדול המתוק הזה מנפק 93 כ'ס על משקל זעום של 720 ק'ג !!!!!!!!!!,ולא במקרה באחת התמונות הוא עומד לצד TI יפיפיה,שעליה אין כמובן צורך להרחיב.........
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
-
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=88501 החלטתי להיעזר בקהילת האספנים אולי אתם תוכלו לעזור לי במציאת ספריי יעודי לצביעה מחדש של דיפוני הדלתות ב205 מאפור לשחור , כאמור הבד שעל הדיפונים הוא סוג של דמוי עור שכזה..(לא יודע בדיוק את השם). אני מאמין שלפחות מישהו אחד בכל הפורום הזה יש מושג על מה מדובר ויכול לעזור לי למצוא את המקביל שלו בארץ... (תמיד טוב לקוות ) תודה רבה לכל קהילת האספנים. גמ"חט.
הודעה אחרונה מאת Golf-Gti, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מבקש לחלוק הנאה צרופה מהספר "מרצדס בנץ" של הסופר פאבל הילה (הוצאת חרגול, תרגום: מירי פז)ולהסב תשומת לבכם אליו. כמתאבן נצטט מהכריכה האחורית: "...סיפור אהבה מתרקם בין סופר צעיר והמורה שלו לנהיגה, חשפנית לשעבר. היא מרשימה אותו בתימרוני נהיגה עוצרי נשימה; הוא מנסה לשעשע אותה בסיפורי מכוניות ישנות במשפחתו, סיפורים של הסתבכויות מצחיקות עד דמעות והיחלצויות מרהיבות. השניים נקלעים למסע מטורף בגדאנסק...." קריאה מהנה וחתימה טובה, איל
הודעה אחרונה מאת NSU_Nadav, -
-
- 2 תגובות
- 997 צפיות
כנסו לאתר הבא בחרו גלריות ולאחר הצפיה המהנה בחרו בידור(באנגלית כמובן!) http://www.triumph-spitfire.de/frame-set2scd.html
הודעה אחרונה מאת NSU_Nadav, -
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
מה עדיף????? הרגיל או מה שהזמנתי!!!!!
הודעה אחרונה מאת STANG, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, היום פגשתי אדם שיש ברשותו, קרוב ל- 10 שנים,סובארו סטיישן מודל 79 במצב נסיעה טסט עד 01/2006 ,הוא מעוניין למכור במחיר מצחיק ,הוא אומר, שכואב לו למכור את הרכב לחלקים או לברזל ,מפני שהרכב שירת אותו נאמנה,והוא רוצה למכור את הסובארו בידיעה שמישהו אחר ממשיך לנסוע בו,ושלא ימכר לחלקים או לברזל. סיפור מעניין!! מי שמעוניין - בה"פ. בברכה שחר.
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
נגיד כרמן שעלתה שם 2000 דולר כמה מכס וכמה הובלה משם http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1969-Volkswagen-Karmann-Ghia-Original-VW-Bug-Auto-Air_W0QQitemZ4579804716QQcategoryZ15293QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Custom-Karmann-Ghia-1971-Gas-saver-and-great-looking_W0QQitemZ4580084867QQcategoryZ15293QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
-
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
תזכורת - מפגש הפורדים מחר 7.10 באיקאה נתניה החל מהשעה 15:00 כולם מוזמנים!!!! הצלחתי לארגן שוב מכירת חלקי חילוף באותה מתכונת כמו במפגש הקודם. בנוסף מלבד הספרות הטכנית שמוצגת בכל מפגש, הצלחתי לארגן קבצי ספרות טכנית של כמעט כל דגמי פורד (קבצי PDF , WORD) , מדובר בספרות בשפה האנגלית (ספרי היינס) ובנוסף גם מהדורות בשפה הרוסית. גם ספר טיפולים כללי לכלל הרכבים צורף כקובץ , עוד קובץ מיוחד על כל סוגי הגירים של פורד ושתי תוכנות הקשורות לרכבים. תודה ליוני. את כל הקבצים צירפתי לדיסק אחד (כ- 550 MB ) ועותקים ממנו יהיו במפגש. מקווים לראות את כולם אריק מועדון פורד
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=36427 תודה לעונים, דימה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
שנה טובה לכולם. בזמן האחרון התחלתי להאמין בקארמה => תעשה טובה, יקרה לך טוב (וזה עובד) אז - מדריך קטן לחיפוש מתקדם וכמה טיפים חשובים שיעזרו לכולנו למצוא את מה שאנחנו מחפשים ב eBay. דבר ראשון, לחפש דברים נדירים בחיפוש הבסיסי, או שלא ימצא כלום, או שימצא מלא זבל ונצטרך לסנן שעות בין המוצרים שאנחנו צריכים לבין מה שלא. אז אנחנו לא משתמשים בחיפוש בסיסי אלא בחיפוש מתקדם. בגלל שלא כ"כ אכפת לנו מאיפה בעולם יגיע מה שאנחנו מחפשים, נרצה לחפש בכל העולם. באיזור אמצע הדף, תחת סעיף Location, נבחר ב-Items located in ובתור מיקום נבחר את Any Country. עכשיו, כתיבת שורת החיפוש היא בעצם החלק הכי חשוב. למי שיש סבלנות לקרוא באנגלית, אז ההסברים לקוחים מפה. אני אכתוב בעב…
הודעה אחרונה מאת bender, -
לחולי הג'יפים
מאת אריוס- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
תראו מה מצאתי באי בי.....אב הטיפוס של הג'יפ המפורסם למכירה. שימו לב למחיר...למצב הרכב.. ו...כן... אריה סיטרואן ds ועוד...בעיקר סיטרואן
הודעה אחרונה מאת אריוס, -
- 3 תגובות
- 970 צפיות
כולל- פלטת לחץ,משופצת, ודיסק חדש ,
הודעה אחרונה מאת דרור, -
- 1 תגובות
- 750 צפיות
שלום זה שוב אני עם הדה סוטו אני רציתי לדעת עם היתה תערוכה של מועדון החמש ואם לא מתי יש? בתודה.
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
- 2 עוקבים
- 26 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
התחלנו לעשות סדר בכל הברדק ששורר אצלנו במחסן ואלא חלק מהדברים שאנו לא בטוחים למה הם שייכים. תחת כל פריט ישנו מספר, אז אם מישהו מזהה את החלק נא לשרשר את התשובה בהמשך בצירוף המספר של החלק. תודה
הודעה אחרונה מאת Type34, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
טוב אז אחרי שברכנו אחד את השני, אני מציע שכל אחד פה יאחל לעצמו מה שהוא באמת רוצה לשנה החדשה. בתור התחלה: אני מאחל לעצמי שאני אסים סוף סוף את שיפוץ ה 850 שלי שנמצאת אצלי כשנתים וחצי וכל פעם סיבה אחרת גורמת לי לדחות את המשך השיפוץ. שאני אצליח לפתח את מועדון סובארו ולהגיע להישגים הרצויים (הכרה בידי היבואן, מדבקות ,חולצות ו...). שאני אמצא קוביה. משה אזולאי.
הודעה אחרונה מאת SuBaRu_MaN, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אם יהיה למישהו - עדיף ומהיר על איביי... שמיל 052-8285994
הודעה אחרונה מאת shmil, -
-
ברצוני לרכוש רכב מסוג ווגוניר מודל 69 אם אפשר לקבל פרטים לגבי רכב זה(באיזה תצורות הוא הגיע אוטומט 4X4 וכו') מי ייצרן הרכב ואילו בדיקות עלי לערוך עך מנת לבדוק את הרכב מקקוה לעזרתכם
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לכבוד מועדון ה- 5 חברי הפורום כנס מכוניות בניו יורק שהתקיים- 2.10.05-30.9.05 תתענגו- קישור: http://www.supercars.net/gallery/119513/8/1.html בכבוד רב אילן פ.
הודעה אחרונה מאת lior_baruch,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 381 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- shaymolcho
- dani666
- sperial
- 3n
- GTאי
- SlowRide
- mitsugli
- דאבל קלאצ
- רוני ט
- gollu
- TZR84
- PASHUT
- סולל הדרך
- גולדן191
- fatboy1340
- Shay Shd Dave
- nechmya
- David32
- Amitbak
- TomerP
- garicho
- Avia
- פיזיקאי שימושי
- ntd
- yuvk
- לירון .ה.
- Tal7
- Mr.Hybrid
- The FixTrics
- ברווז
- kalmangar
- swiv
- Golf_91
- osheri
- אהרן ג
- malcishua
- GKME
- meir_gi
- לב טוב
- gadik6
- parnuk
- korenz1213
- Gosser1860
- srool
- במבליק
- פינדר
- נעם101
- urich
- david3692
- יובל .מ.
- falou
- מיץ פטל
- ArikB
