אני לא מתכוון להחליף את האוטו בכלל....
ואני לא רוצה לשנות לה גם את המנוע. אני רוצה לשים את התוספות כי אני רוצה לגרום לאוטו להראות מיוחד ולהראות שונה משאר הטויוטות...
http://toyota__corolla.pic.co.il
הנה התמונות...תנסו לעשות לי שם משהו בבקשה....תודה
שלום,
אני מחפש עזרה בשיפורים לטויוטה קורולה 2003 צבע כסף..הייתי מעוניין לשים בה ג'אנטים ספוילר וטמבונים...
ועם מישהו יכול "לעצב" לי אותה ולשים בה טמבונים חצאיות צד ספוילר ספולר ג'אנטים חלונות שחורים(רק מאחורה) וגם אשמח ל "יד חופשית" תשימו מה שבא לכם
תפסתי מישהו גונב לי את הסמל האחורי בקורולה 2003 של אבא...ילד בן 12 לערך הוא נתן לי את כל הסמלים שהיו לו בכיסים..משהו כ7-8 סמלים...לקחתי את הילד לביתו ודיברתי אם ההורים שאם הוא לא מפסיק אני יתקשר למשטרה(ועוד כל מיני ..) והיו לו גם "ונטילים לגלגלים".. או למי שלא יודע אלה המכסים שממלאים מהם אויר..(הפלסטיק השחור רק ברזל וניקל) פעם ראשונה אני רואה חח