Jump to content

אור_חיפושית

  • הודעות

    49
  • כאן מאז:

הנקודות של אור_חיפושית

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. אני לא מתכוון להחליף את האוטו בכלל.... ואני לא רוצה לשנות לה גם את המנוע. אני רוצה לשים את התוספות כי אני רוצה לגרום לאוטו להראות מיוחד ולהראות שונה משאר הטויוטות... http://toyota__corolla.pic.co.il הנה התמונות...תנסו לעשות לי שם משהו בבקשה....תודה
  2. שלום, אני מחפש עזרה בשיפורים לטויוטה קורולה 2003 צבע כסף..הייתי מעוניין לשים בה ג'אנטים ספוילר וטמבונים... ועם מישהו יכול "לעצב" לי אותה ולשים בה טמבונים חצאיות צד ספוילר ספולר ג'אנטים חלונות שחורים(רק מאחורה) וגם אשמח ל "יד חופשית" תשימו מה שבא לכם
  3. אין לינק..אם תוכל שוב אז נשמח כולנו
  4. תהפוך את האלבום לפומבי לא רואים את התמונות
  5. אני מחפש את הכתובת של האתר "אקסטרים טיונינג" תודה
  6. אור_חיפושית

    שיפוץ CJ 3B

    אם אתה רוצה אז יש לי כסא אחד של סובארו טנדר...אני יכול לתת לך אותו
  7. תפסתי מישהו גונב לי את הסמל האחורי בקורולה 2003 של אבא...ילד בן 12 לערך הוא נתן לי את כל הסמלים שהיו לו בכיסים..משהו כ7-8 סמלים...לקחתי את הילד לביתו ודיברתי אם ההורים שאם הוא לא מפסיק אני יתקשר למשטרה(ועוד כל מיני ..) והיו לו גם "ונטילים לגלגלים".. או למי שלא יודע אלה המכסים שממלאים מהם אויר..(הפלסטיק השחור רק ברזל וניקל) פעם ראשונה אני רואה חח
  8. יש ליסמלים למשאית ליילנד...סמל קדמי עבה ובולט ממתכת ו2 סמלי צד אשרר כתוב בהם "ליילנד ישראל" ועוד חלקים לליילנד אם מישהו מעוניין
  9. התשובה בגוף השאלה
  10. ואיך אומר ה"שר"......"אני יכול לנסות.." תודה לכולם...אור
  11. http://www.classiccar.co.il/ads/adDetail.asp?cat_id=14&sub_id=74&ad_id=5594 זה לא פרסומת פשוט מצאתי את זה בקלאסיקאר וזה מעניין... תודה..אור
  12. מי שרוצה יכול לא להאמין...הפחח צילם אותה לפני
  13. הפחח שהאוטו אמלו התקשר ושאל אותי אם אני מוכר אמרתי לו כן..ואמרתי לו גם שאין רישיון..הוא הציע 4וחצי אלף זה סכום טוב או שלא שווה?
  14. אין לה רישיונות...והיא תצא מצבע לא יודע עוד כמה זמן..עוד לא הזמנתי שום חלק..מה אתם מייעצים לי לעשות??.. איך אני יעלה אותה לכביש אם אין לה רישיון?
  15. איזה רכב זה??...הוא רפליקה או מיובא?
×
×
  • תוכן חדש...