Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אם כבר השרשור הוקפץ אז בקרטון יש פנסים לכל המתקנים בלונה פארק...

והריל לוולבו 144 במצב כזה הוא גם די נדיר...,

לא יצא לי לראות וולבו עם גריל כ"כ ישר

haters will hate

פורסם

בעייה אמיתית למיין את כל החלקים שישנם בארגזים.

חוץ מבקליות שבתמונות ישנה כמות גדולה של בולמים, בולמי בגאז'\דלת חמישית, כבלי גז ומצמד, משאבות וסטים של סתמים.

כמובן הכל למכוניות ישנות.

אולי מישהו מעוניין לקחת את כחבילה אחת ?

שלחו לי הודעה

חג שמח לכולם

פורסם
השוקעתיק מתקיים ב-15.4.2005. במגרשי התערוכה בת"א (רח' רוקח).

 

להתראות שם...

מצמצתי כמה פעמים

אבל עדיין נראה לי שהתאריך הזה עבר......

אולי 15.11?

או ב2006?

פורסם
מצמצתי כמה פעמים

אבל עדיין נראה לי שהתאריך הזה עבר......

אולי 15.11?

או ב2006?

השירשור הזה הוא ישן יחסית, אם היית מסתכל על תאריך ההודעה היית רואה שהיא מה - 24/03/05.

השוק עתיק האחרון היה ב - 02/09/05 ולכן סביר שהשוק עתיק הבא יהיה באזור של חודש מרץ 2006. סבלנות חברים. חג שמח ושנה טובה.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
התחלנו לעשות סדר בכל הברדק ששורר אצלנו במחסן ואלא חלק מהדברים שאנו לא בטוחים למה הם שייכים.

תחת כל פריט ישנו מספר, אז אם מישהו מזהה את החלק נא לשרשר את התשובה בהמשך בצירוף המספר של החלק.

תודה

pict00021wi.th.jpgpict00033de.th.jpg

pict00019to.th.jpg pict00040wp.th.jpgpict00058qb.th.jpg

נחמד מאד הרעיון חבל רק ששם המוסך כבר קיים בסגולה פתח תיקווה 23 של פזו 404

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם
התחלנו לעשות סדר בכל הברדק ששורר אצלנו במחסן ואלא חלק מהדברים שאנו לא בטוחים למה הם שייכים.

תחת כל פריט ישנו מספר, אז אם מישהו מזהה את החלק נא לשרשר את התשובה בהמשך בצירוף המספר של החלק.

תודה

pict00021wi.th.jpgpict00033de.th.jpg

pict00019to.th.jpg pict00040wp.th.jpgpict00058qb.th.jpg

חבר שלי קנה פנס אחורי של קרמן גיאה דגם 34 בשוקעתיק האחרון. אם זה היה ממך, רק שתדע שעשית לו את היום :smile:

דניאל באום

פורד פיאסטה 1100 1987

www.type34.info

×
×
  • תוכן חדש...