רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 670 צפיות
קח פיאט 128 4 דלתות יד 2 מודל 1971 מושלמת ומקורית לחלוטין, עם טסט + ספר רכב מקורי. תן סאאב (פתוח להצעות, עדיפות לשנתון מעל 1975) אמיר 054-7449977
הודעה אחרונה מאת אמיר110, -
כתבה ב"טיימס" 1 2 3
מאת Type34-
- אחראי פורום
- 34 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אני מודה שהקשר לרכב אספנות רופף למדי, אבל מאוד כדאי לכל אוהבי הרכב האמריקאי והאירופי לקרוא את הכתבה של ג'רמי קלרקסון על הפורד מסטנג החדש ב"טיימס". זה מאוד רלבנטי לויכוח שהיה לא מזמן על תיבת ההילוכים האוטומטית. פשוט נשפכתי מצחוק.
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
ראה אתר The Internet Movie Cars Database רשימה ארוכה של איזו מכונית הופיע באיזו סרט. משום מה אין שם רישום של סוסיטא . . .
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שנת 1972 אחרי שיפוץ במצב מצוין. יד שלישית ברשיון עם 77000 ק"מ מקוריים על מנוע מקורי. מכונית מעולה למביני עניין ומחפשי אלפה בריאה ללא חלודה ללא תאונות ומכות ובמצב מקורי מאוד. מצב חיצוני פנימי ומכני מעולים. טסט עד חודש מרץ 2006. שווה לראות. אשמח לשמוע מקונה רציני ולשלוח לכם בדואל פרטים נוספים ותמונות אילן [email protected] 054-433-4512
הודעה אחרונה מאת Ilans, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
רעיון שבא לי בעיקבות הודעה בפרום בנושא שבכותרת העם מישהו יודע עם קיים בירדן מועדון רכבי אספנות אולי ניתן ליצור קשר ולעשות משהו ביחד לי ניראה מאוד מענין ואני בטוח שגם את איזשהוא משרד ממשלתי הנושא עלול לענין תגובתכם ושנה טובה לכולם
הודעה אחרונה מאת mgmort, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
1200--74'--צבע לבן פנינה. מכני מעולה. עכשיו, הרכב נראה יפה במבט כללי, אבל יש חלודות, כך שמי שבעניין מושלמות חייב לעשות פחחות וצבע. מי שבעניין של ליסוע-לא חייב. פנים-יש מקום לשיפור, אבל סה"כ נראה טוב. הרכב ללא טסט אבל ירשם כאספנות אז לא מפריע. צריך טיפול--ברקסים+בלם יד, כמה נורות ולהעביר טסט. המחיר--2000 ש"ח. סופי. הטלפון בחתימה..
הודעה אחרונה מאת אליה, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ביום ראשון האחרון גנבו לי את הקורטינה סטיישן 76 ,צבע לבן סימני היכר : 398980 מכה חזקה בצידו האחורי ימני של הרכב פנס קדמי שמאלי שבור הרכב ניזוק בתאונת פגע וברח לפני שבועיים וכל ענין גנבתו במצבו הנוכחי הוא מוזר ותמוה
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 835 צפיות
לצורך מאמר אני מחפש סטודנטים באוניברסיטה שיש להם ענתיקה. נא לשלוח לי ה"פ תודה בני
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
-
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
תמונות מהמשך השיפוץ ניתן לראות כאן. מצאתי שחיקה קיצונית בטלטלים. המנוע שלי היה ממש סופני וטוב שהחלטתי לשפץ אותו עכשיו ולא בעוד שבוע
הודעה אחרונה מאת Type34, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היה מוזר לראות אותה דווקא באנגליה http://cgi.ebay.com/GAZ-13-CHAIKA-TSCHAIKA-LIMOUSINE-similar-to-Packard_W0QQitemZ4576794699QQcategoryZ2192QQrdZ1QQcmdZViewItem
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
ראיתי דודג' קורונט למכירה. הרכב בצבע זהב, נראה במצב טוב. שאלתי את הבחור, הוא רוצה עליה 28,000. קוראים לו אריק. 052-5290390
הודעה אחרונה מאת udical, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מיני אספנות...לא שמתי לב לשנה.. המכיר הנידרש הוא 10K לי אין שום קשר לאוטו רק ראיתי אותו ברחוב... מס' טלפון אני יביא עוד כמה ימים... האוטו עומד ברחוב עקיבה 40 (בערך) ברעננה לפי מיטב ידיעתי הוא במצב נסיעה
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בוקר טוב לאחר שנחשפתי אתמול לנושא הסמלים של הרכב, משהו שלא השקעתי בו מחשבה שנים... בילדותי היתה ברשותינו BMW 1600 מודל 1971 באחד הפעמים חמד את הסמל אחד מילדי השכונה, שפרט לנזק למכסה מהמנוע לא הצליח להוציא את הסמל בשלמותו, אבי פירק את הסמל ונתן לי אותו... עד כמה שאני זוכר הסמל היה עשוי ממתכת ומצופה אימייל כך גם לגבי הסמל של האלפא רומאו, היום רוב הסמלים כולל של הבימר מפלסטיק.... מישהו יכל לאשר או להזים?-רן
הודעה אחרונה מאת birkins3, -
מחפש פיאט X1/9 1 2
מאת ororororo-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
מחפש אחת במחיר סביר (לא כמו ההיא בלוח פוקוס).
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
-
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אם כן אשמח לדעת..
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
אני מתעניין בייבוא מרצדס 230SL שנת 65-66 מארה"ב. איך אני יכול לברר את עלות המכס הצפוייה של הרכב? תודה, אסף
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
לילה/בוקר טוב לכולם. על פי השעה בה אני כותב את ההודעה, ניתן להבין שהאירוע נמשך והתארך בכייף עד לשעות הקטנות . . . ראשית, היה נהדר. אוירה חופשית ונינוחה, אוכל טוב, תוכנית טובה, קהל טוב, ובעיקר - ארגון למופת. אני בטוח שהמארגנים לא ישנו בלילות הקודמים ובכל רגע חששו "האם הערב ידפוק כפי שתוכנן", "האם האוכל יהיה לשביעות רצון הקהל"? "ואיך תהיה התוכנית האומנותית"? וכד' אז הלילה הם ישנו בנחת ושבעי רצון. לשם שינוי, ברצוני להעלות ראשונות את תמונות הסיום. האולם מתרוקן, מעט האנשים שנותרו מתחילים בפירוק. ומי המפרקים? שופו . . .
הודעה אחרונה מאת דורוןא, -
-
שיפוץ מנוע
מאת Type34- 2 תגובות
- 730 צפיות
שלום לכולם, התחלתי בתהליך שיפוץ המנוע. הוספתי לאתר שלי אלבום תמונות שיתעדכן לאחר כל שלב של העבודה. כדי לראות את האלבום היכנסו לאתר שלי www.type34.info ולחצו על "Engine rebuild 1". תהנו
הודעה אחרונה מאת kd2, -
- 9 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום אני מחפש מוסך אגזוזים מומלץ ומקצוען באזור תל-אביב, שייצר ויתקין אגזוז חדש ומתאים(זה שמורכב כרגע הוא אוסף של חלקים שהצטבר עם השנים) לאופל קדט- 72 . או אולי אמצא אצלו אחד אורגינלי???. בתודה ניר.
הודעה אחרונה מאת Yaki0, -
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום לכולם כמו שהבטחתי היום הייתי שוב במוסך האמור החדשות הטובות הרכב למכירה בסכום מגוחך החדשות הרעות אין מנוע....הסכום הוא 3500 ראשוני ללא ויכוח מצידי לדברי הבעלים יורם מהמוסך יש הכל פרט למנוע ובמצב טוב... שוב מוסך על יד מוסך אתגר בי-ם מרכז בלליוס מעל רמזור אופנועים-מי שירצה הכוונה מהמקום אלי לטל-רן
הודעה אחרונה מאת Blue Jay, -
מהו רכב תפעולי?
מאת avivk-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
האם מישהו יודע מה המגבלות החלות על רכב המוגדר כרכב תפעולי? האם ניתן להעביר עליו בעלות? האם ניתן להפוך אותו לרכב בעל רשיון רגיל בכלל או לרכב בעל רשיון אספנות בפרט? אם כן כיצד? תודה, אביב
הודעה אחרונה מאת avivk, -
-
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בעקובת שינויים לא נודעים בשלדת המיני המשתפצת (3 ס"מ בערך בבדיקת אלכסונים) אני מחפש תת שלדה קדמית למיני בכדי לסיים את השיפוץ הנוכחי. כל החלקים הנלווים לא הכרחיים כמובן. תודה על כל עזרה והכוונה
הודעה אחרונה מאת KABOOM, -
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם!!!! לפני כשבוע השארתי מודעה בקשר לחיפוש רכב אספנות ואדם כלשהו פנה אליי בהצעה אני נענתי להצעתו לקחתי אותה בכל הרצינות ולבסוף התוצאה שהולך לעלות עוד רכב שהוא אופל קאדט 73' 1300 אוטומטית!!!!! הרכב לצערי לא צילמתי אוטו כאשר היינו צריכים "לעקור" אותו מהאדמה אבל בקרוב אוסיף לפה תמונות נ.ב אם מישהו מוכן לעזור בחלקים שאינם בשימוש אצלו תשאירו טלפון שאוכל לחזור אליכם תודה!!! זה תמונות של הרכב (לא שלי) במקור הוא בצבע אדום (בתמונה)
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
אתמול היה אצלי חבר יקר למשפחת סובארו,והייתי צריך להוציא מהבג'ז עבור איזה חלק שהשגתי לו פוליש(הפוליש ישב במשופצת שלי)והחבר ביקש שארים את הכיסוי ומה אני יגיד לכם......אני קורס לא יכול יותר,אני מת, הזמן לא זז לי,כמה התגעגעתי לאוטו הזה,הזלנו קצת ריר ואחרי שפנה לדרכו אמרתי לעצמי שהגיע קצת הזמן לראות אותה בבית במיידי-אמנם בלי הסמלים עליה בינתיים אבל למי איכפת.
הודעה אחרונה מאת aloni002005, -
-
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם אני מפנה שאלה למומחים בדבר פתיחת בורג שהודגש ע"י מדגש בצידו השני של האום, על מנת שלא יפתח בשעת הנסיעה-מדובר בגלגל השיניים של הנסיכה ,המחובר לנבה של הגלגל האחורי, שם יושבים אומים בתוך מבנה משושה, על מנת שלא יזוזו בעת הידוק הבורג, מישהו דפק עם מדגש על שפת הבורג והרחיבו על מנת שלא יפתח... עכשיו נשאלת השאלה איך פותחים את הבורג ללא נזק?-תודה רן תמונה להבהרה http://img316.imageshack.us/img316/2898/dscf90979xo.jpg http://img316.imageshack.us/img316/8237/dscf90957dt.jpg
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברים אני מבקש את עזרתכם במציאת הפס שליד ידית ההילוכים לאאודי 80 משנת 85-6 כל היודע על מקום מציאתו של חלק כזה יבורך! ואם ניתן איפה אני יכול להשיג כזה חדש? הנה קישור לתמונה של הפס: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Audi-5000S-STATIONWAGON-1985-AUDI-5000-S-STATION-WAGON-47K-MILES-NO-RESERVE-LOW_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ6055QQitemZ4578121070QQrdZ1 זו התמונה החמישית בטור השני הימני!
הודעה אחרונה מאת maor/z, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, גיליון 60 של האבטומוביל ראה אור ומופץ בדואר בימים אלו לכל המנויים (= כל חברי מועדון החמש ועוד לא מעט מאושרים...). בגיליון: בני הספל משוחח עם צביקה רכניץ, מייסד מועדון החמש; ראלי החיפושיות הראשון ע"ש אברהם פורת; והצדעה לשנת 1955 שהולידה לא מעט דגמים מיתולוגיים שחוגגים יובל שנים: ב-מ-וו איזטה, פיאט 600, MGA (כתב קובי מילוא), קרמן-גיהה (כתב דניאל באום), הדורסטארים של מרצדס (190 ו-300 בסדרת SL), פיג'ו 403, סיטרואן DS, שברולט של 1955 (כתב בני הספל), אופנוע אנפילד בולט (שמודל 1955 מיוצר עד היום...), קרייזלר 300, ופורד ת'נדרבירד. בקיצור - חגיגה! מי שהיה באירוע הנוצץ של 20 שנה למועדון כבר קיבל עותק, שאר חברי מועדון החמש יחפשו בימים הקרובים בתבת הדואר, ולאחרים כד…
הודעה אחרונה מאת דרור, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
האם הפנסים הראשיים ש הוולו 144 זהים לאלו של ה164 בתודה
הודעה אחרונה מאת amitexc, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום, אפשר לקבל עזרה בזיהוי הרכב הנ"ל תודה
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- 16 תגובות
- 2 אלף צפיות
האם מותר מבחינה חוקית לשנות צורה לחיפושית כל עוד לא נוגעים בשלדה? אם אני חותך את גג הרכב תתצור בעיית אחיזה וכאלה או בעיה עם רשויות החוק! אני רוצה לקחת בסיס של חיפושית והשתמש במרכב כדי ליצור צורה חדשה מחלקי הפח השונים בתודה אלון!
הודעה אחרונה מאת אושרי,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 381 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- shaymolcho
- dani666
- sperial
- 3n
- GTאי
- SlowRide
- mitsugli
- דאבל קלאצ
- רוני ט
- gollu
- TZR84
- PASHUT
- סולל הדרך
- גולדן191
- fatboy1340
- Shay Shd Dave
- nechmya
- David32
- Amitbak
- TomerP
- garicho
- Avia
- פיזיקאי שימושי
- ntd
- yuvk
- לירון .ה.
- Tal7
- Mr.Hybrid
- The FixTrics
- ברווז
- kalmangar
- swiv
- Golf_91
- osheri
- אהרן ג
- malcishua
- GKME
- meir_gi
- לב טוב
- gadik6
- parnuk
- korenz1213
- Gosser1860
- srool
- במבליק
- פינדר
- נעם101
- urich
- david3692
- יובל .מ.
- falou
- מיץ פטל
- ArikB
