רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בבקשה: http://cgi.ebay.co.uk/Ford-Escort-1300-Ford-Capri-2-8_W0QQitemZ4580543135QQcategoryZ29755QQrdZ1QQcmdZViewItem
הודעה אחרונה מאת gluk, -
בעקבות השרשור של רועי צוקרמן על הוניאלה גאמין שבו הוא הזכיר שיוצרו כ 300 יחידות, אני מתחיל להיתעניין איזה מכוניות נדירות ויקרות בקנה מידה עולמי יש בארצנו הקטנה, אני יודע שיש הרבה מכוניות בארץ שאף אחד כמעט לא ראה והם "מוסתרות" במחסנים פרטיים, ואולי רק חברי מועדון ותיקים ראו אותם, אם אפשר לתת את שם הדגמים עם תמונה אני למשל מכיר בחור מבוגר שהוא שכן של חמתי שמחזיק דגם של רכב משנות ה-30 לדעתי שלא שמעתי עליו בחיים שלפי טענתו זו חברת בת של רולס רוייס בעבר וקיימים בודדים כאלו בעולם, והוא שלח את האוטו לתצוגות בחו"ל ועוד סיפורים כמה האוטו מיוחד והוא מחזיק את האוטו בתוך מחסן סגור יצא לי לראות את האוטו אולי פעמיים ורק פעם אחת על הכביש. תודה אופיר
הודעה אחרונה מאת דרור, -
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
�קטר 101, הודעה מדובר הרכבתו דובר הרכבת, בני נאור צלצל אלי וביקש להודיע שהתקבלה החלטה לא לגרוט את קטר 101 אלא לשמר אותו. הוזמנתי לפגישה עם מנכ"ל הרכבת אחרי החגים על מנת למצוא לקטר פיתרון הולם. תודה לכל מי שפעלו בעניין
הודעה אחרונה מאת SuBaRu_MaN, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
כתבה המסכמת את אירוע מועדון החמש שהיה באולמי "הרקיע השביעי" וראיון עם מתניה הלוי, יו"ר מועדון החמש בארץ. איציק
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
עד היום חייתי בידיעה שאין חובה לחגור חגורות ברכב ישן....אלא שהיום עצר אותי שוטר ממשטרת התנועה....בדק בדק...ולבסוף אמר שהתקנה שונתה לפני כחדשיים, וחובה לחגור חגורה.... מישהוא יודע מה קורה בענין הזה??? חתימה טובה. אריה סיטרואן DS72
הודעה אחרונה מאת Kundason, -
-
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
רוכבים ורוכבות ומצטרפים נכבדים ויקרים. מסורת הטיולים נמשכת: טיול שבת 15-10-2005 בשבת בתאריך 15.10.05 נצא לרכיבת אופנעי אספנות באזור הצפון. כינוס ב 7.30 במחלף הסירה בתחנת הדלק יציאה 0755 בדיוק. רכיבה רצופה עד צומת מגידו ממגידו רכיבת שטח ושביל מהודק,וחציית עמק יזרעאל תצפית למאגר ברוך,ורכיבה במקביל למסלולי רמת דוד עלייה לתל שימרון,אילן רמון,ומשה דיין,ומשם לגבעת אלה ,זרזיר ושימשית,עד לצומת הסוללים,מנוחה אוכל וקפה. המשך לצומת יפתחאל וטיפוס לעבר יודפת ועראבה כניסה לואדי צלמון,והליכה רגלית בין טחנות הקמח,וביקור בפארק המדהים,של גילופי העץ. במידה והזמן יותיר לנו מרווח,נבקר את עצי הזית הענקיים,והעתיקים בדיר חנ…
הודעה אחרונה מאת מבעד למשקף, -
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש לי סאאב 96 ואני רוצה להחליף את הגלגלים למגנזיום, השאלה שלי עד איזו מידה מותר לי להחליף ? המידה המקורית היא 15 /165 5 ברגים
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם. אתם כן אתם חובבי המיני בישראל.. עם אתם צרכים חלקים למיני חדשים ביצור מיוחד, רק תפנו אליי. כל חלק שאתם צרכים ניתן להשיג במחירים טובים, רק לא אביזרי בטיחות ! המכס עושה בעיות קצת. המשך יום נעים עידן.ה
הודעה אחרונה מאת YONA777, -
בנטלי 1 2
מאת TheComedian-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
היי! חשבתי שזה יעניין אותכם http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?ArticleId=2061&SubjectId=81 -לאון חבקין-
הודעה אחרונה מאת .liron., -
-
- 1 תגובות
- 909 צפיות
מי מכיר? כמה צריכה לעלות?
הודעה אחרונה מאת redbaron, -
הבובה החדשה במשפחה 1 2
מאת ירון-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
נכון, בלי שאף אחד שם לב עברנו לגור בארה"ב, והשארנו באכסון את הפורד פריפקט 49 לפני שיפוץ ואת הפיאט 500 אחרי טסט אבל רחוקים היינו מלהתאפק ..... תכירו את התוספת החדשה למשפחה מרצדס 280 SE 4.5 שנת 1972 פרטים נוספים: http://seattle.craigslist.org/car/99962780.html יד שלישית (אני הרביעית) ממחר בבוקר האוטו שלי לנסיעה ! לא יאמן שרכב מעל 30 שנה יש לו חלונות חשמליים עובדים, נקי מחלודה, צבע מקורי (רואים בתמונה) ועם קצת סידור גם הקרוז קונטרול יתחיל לעבוד !!!!! קיבל 2500$ (למרות שביקש 3450$) וצירף חבילה עבה עבה של כל הניירת של הרכב החל משנת 1972 ועד היום, כל הטיפולים, כל הספרות המקורית הכל הכל שם !! פשוט אמריקה .... תמונות נוספות בקרוב
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
-
- אחראי פורום
- 34 תגובות
- 4 אלף צפיות
למישהו יש מושג איפה אפשר למצוא סמלים (שני המלבניים מאחור, אלה שנמצאים מעל לאורות הרוורס בכל צד, וגם הקדמי העגול) ובולמי זעזועים לאוטוביאנקי A112 ג'וניור? אם למישהו יש אתר בחו"ל שמתעסק עם חלקים כאלה זה גם טוב, למרות שעדיף משהו מהארץ, כמובן... רועי. (תודה ליובל על התמונה )
הודעה אחרונה מאת yonix250, -
-
הרשי פנסילבניה אוקטובר5-9- תמונות מהתנור
מאת Guest AKICHU-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
קישור לתמונות הראשונות מהיריד בהרשי, העזרו בסבלנות זה כבד מאד, תמונות נוספות תגענה עם חזרתו של נחום, תהנו! בני (שלא יטעו), יורם ליאור נוסטלגיה!!! בנדר , אלעד חבל! אבל תמיד יש שנה הבאה.... אירית http://beaver.vinu.edu/10-03-2005%20hershey%20and%20newport/index.htm
הודעה אחרונה מאת bender, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני צריך 2 כאלו יש אולי למישהו???????????????
הודעה אחרונה מאת TheGhost, -
- 3 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מכורח הנסיבות(בן בליעל) המיני הגיעה לידי מלווה בסאנרוף מצ'וקמק הנתמך בסיליקון בלבד. חשבתי שזה יהיה פשוט. נכניס את המיני לפחח נקפוץ למגרש אולי שניים נחזור עם סאנרוף ידני במידה המתאימה ונמשיך לעולם שכולו משופץ. אך אבוי למעשה אין דבר כזה בנמצא. כבר חרשתי זגגים, פרוקיות כביש השבעה, ת"א ו...כלום , נאדה, גורנישט. לא ניתן להרכיב על המיני שום דבר אחר מלבד חלון שבמקסימום שלו עולה למעלה ונתמך בידית, חשמליים או לחלופין ידניים עם עמנואלה על שלל המסילות ישקיעו את הגג היות ואין בו שום תמיכה. היות ואני מתקרב אל נקודת האל חזור האם יש מי מכאן שיודע היכן ניתן להשיג כזה אביזר טריוויאלי שהיה נפוץ פעם על כל מכונית קטנה והיום נעלם? תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת srack, -
לאור יום כיפורים המתקרב יש כמה אנשים שאני צריך לבקש מהם סליחה וחלק מהם נמצאים פה בפורום. ראשית כבוד מנהל הפורום. אני מבקש סליחה (לאחר ששמעתי שנפגעת בצורה אישית) מהתגובות שלי בפורום. הכוונה לא באה כדי לפגוע בצורה אישית אלא להביע הרגשה אישית שקיימת אצלי. אני מבקש סליחה מכל החברים שנפגעו מההערות ההומוריסטיות שלי. אני מבקש סליחה מכל מי שפגעתי בו באופן כזה או אחר. שנה טובה וגמר חתימה טובה לכולם. משה אזולאי.
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
רק כדי להיות בטוח? האם אני יכול לעלות על הכביש מחר (ערב חג) עם אחת ממכוניות האספנות שלי בין השעות 7-9 בבוקר לפי חוק?(הבת שלי מטריפה אותי...) תודה וחתימה טובה ג'ורג'
הודעה אחרונה מאת slavochk, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
בס"ד שלום אנשים החלטנו לשפץ את הרכב כיום אנו עומדים במצב שהמכסה מנוע פורק, כסאות פורקו, מיכל דלק פורק,הארגז המגעיל פורק ועוד כמה דברים שלא עולים לי בראש עכשיו השבוע בעזרת "ה אנחנו רוצים להוציא את המנוע, קנינו חלקים מקוריים כגון מכסה דסטרבוטר מכסה שמן ועוד... יש לי בסורה רעה לא יודע עד כמה אבל מברורים שעשינו עם בעל הרכב נודע לנו שהרכב לא רשום על שמו אלה על דוד שהלך לעלמו מה עושים בקשר להעברת בעלות על שמי מקווה שתוכלו לתת לי פתרון בקשר לנושא זה בתודה משה! תמונות אני יעלה בהמשך!
הודעה אחרונה מאת moshedj2005, -
-
בצלחה לאירית 1 2
מאת conelingus-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
על הדרך החדשה בעסקים.. http://www.iritline.com/
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אמא שלי לאחרונה עשתה העתקים דיגיטליים של מאות תמונות שצולמו בשנות השישים והשבעים. בגלל שאני לא נורמלי, עברתי עליהן כדי לחפש מכוניות. הנה מבחר: 1) שתי הסבתות שלי, אמא שלי ואני ליד ההילמן מינקס המשפחתית. 2) הווקסהול ויוה המשפחתית, כמה שנים יותר מאוחר. צולם בהולנד: 3) עוד כמה שנים מאוחר יותר. הלאדה המשפחתית. צולם בפריז. 4) ההורים שלי מחוץ לבית. ה-MGB של השכן. 5) ביקור בספארי. פורד קפרי. 6) הלכנו לים. פורד קורטינה מאחור. 7) חניה מלאה אוצרות. אי-שם באנגליה. 8 ) נדמה לי שזה בריסל. איזה ווריאנט יפה! 9) אי-שם ביוגוסלביה …
-
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
זה רק אצלי, או שלאחרונה יותר מדי פעמים מתקבלת ההודעה שהשרת עמוס ולא ניתן לגלוש פורום?-רן
הודעה אחרונה מאת דרור, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
דווקא בפורום אספנות כי מן הסתם יש כאן יותר אנשים שקרובים לנושא. שאלתי: נניח שיש לי רכב אספנות יפה ושמור ישר וללא חלודות,רקבונות וחומרי מילוי למיניהם וגם צבוע יפה מאד אך הצבע מסיבות כאלה ואחרות לא מוצא חן בעיניי ואני דואג להוריד את הצבע באופן עצמאי(נניח שאני יודע מה אני עושה ולא עושה נזק כלשהוא למעט הורדת הצבע). כמה תעלה לי צביעה מחדש בצבע הרצוי(כמובן כולל יסוד וכ"ו) לרמה גבוהה(לא חוסך אבל גם לא בור בכיס). כמובן סדר גודל של סכום. אשמח לשמוע לאיזה רמה כדאי להביא את הרכב(האם לשפשף רק עד צבע יסוד או להוריד הכל ולהגיע למתכת חשופה). נא לא לשאול "למה לך" ו"לא כדאי לך" וכ"ו... תודה מראש ג'ורג'
הודעה אחרונה מאת Rain, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
בצילום פנים היה תקריב על ידית ההילוכים והופיעו 3 ידיות, על אותה מסילה. למה זה משמש? תודה, איתי.
הודעה אחרונה מאת Lotus Omega, -
-
- 15 תגובות
- 2 אלף צפיות
בעוונותי הצצתי בחוברת "לאשה" גיליון מיוחד לחג וגיליתי מוסף שבמרכזו כתבת צבע עם תמונותיה של הפיאט 850 ספיידר של חבר הפורום ארנון. כתבה יפה שמזכירה מאד את יומן היבוא של נמרוד רחמימוב - מומלץ. מי שלא קונה לאשה שיבקש שאירית / יוליה (בלו ג'י) יצלמו ויפקססו לו.
-
היה יפה, הרבה הגיעו גם מכוניות אחרות חוץ מפורד הגיעו- וכל המרבה הרי זה משובחחח... enjoy!
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
האם ניתן למצוא באנגליה רכבים אנגליים עם הגה בצד שמאל? (למטרת יבוא)
הודעה אחרונה מאת shahar7, -
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום, אני מחפש קיט ייעודי להברקת חלקי אולמיניום באופנוע שלי ונתקלתי במוצר הזה ולפי האתר מגיעים לתוצאות כאלה. לא ענו תשובה מספקת ובטח שלא אחידה במקומות ששאלתי. לכן פונה אני אליכם לדעת מומחים. איך המוצר הנ"ל, ההברקה תחזיק תמיד? או שאחרי שבוע עוד פעם כמו ישן (ככה אמרו לי)? תודה ושנה טובה לכולכם, גלעד.
הודעה אחרונה מאת amitexc, -
- 0 תגובות
- 897 צפיות
לכבוד מועדון ה- 5 חברי הפורום קבלו בבקשה קישור למירוץ ספא, שבו השתתפו מכוניות ספורט/יביות היסטוריות. http://www.supercars.net/gallery/119513/7/1.html בכבוד רב אילן פ.
הודעה אחרונה מאת turbo, -
-
- אחראי פורום
- 35 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
שלום לכולם, אשמח אם מישהו מכיר/יודע על חרט/בעל מקצוע שמייצר בוקסות, גומיות פרונט/משולשים וכדומה, עפ"י דוגמא, תוך עדיפות לשימוש בפוליאורטן ולאו דווקא בגומי... תודה מראש, ליאור.
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
רק רצתי להגיד תודה רבה... לחן פרחי על השעור בכמיה ובחוזקי חומרים לגומיות שילדה. לירון פ על השיחה המרתקת בנושאי מכוניות מסתובבות ועל כאלה שלא. לקובי מ על הסקירה על המכוניות הספורט הבריטיות (ועל הפלוגת שב"כ שלא הייתה אצלי בבית). ואם שכחתי משהו אני מצטער מראש. בכלל מיקרה... נתראה מתי ששוב יהיה לי פס מהפעילות ב FS.
הודעה אחרונה מאת השושנים,
-
מי מחובר 47 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 244 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- 98civic
- orankohn
- M H
- Haim_gds
- דוד495
- llaavvii
- Aviady001
- Itzik-b
- `Infinity
- DC10
- DareDevil
- daniel.asu
- לירון .ה.
- meir_gi
- ArikC
- אלי55
- גולדן191
- 318i
- Stavik
- discoTD5
- om2
- tan tan
- borsood
- poune
- גרנד פריקס
- Aviv943
- RedLabel
- BoazB11
- haranza
- פיזיקאי שימושי
- davemustaine87
- yoav911gt2
- Liquidator
- Igalz
- Alberrto
- Or05230
- אביתר א.
- redroze
- Avia
- yossiaviel
- Nakamichi
- gpro
- נתנאל - Net
- arice
- avargel
- פריג'י
- chezik
