Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה מכוניות נדירות בארץ ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היתה אלפא 6C משנת 1930 - נמכרה לחו"ל.

 

אחת נוספת, נדירה ביותר בקנה מידה עולמי, שהשמועות עליה אומרות שגם היא "יוצאה" לחו"ל אפשר לראות בקישור הבא:

http://www.geocities.com/citroen4x4/

 

מישהו יודע מה קרה למכוניות האלה?

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
היתה אלפא 6C משנת 1930 - נמכרה לחו"ל.

 

אחת נוספת, נדירה ביותר בקנה מידה עולמי, שהשמועות עליה אומרות שגם היא "יוצאה" לחו"ל אפשר לראות בקישור הבא:

http://www.geocities.com/citroen4x4/

 

מישהו יודע מה קרה למכוניות האלה?

האלפא היתה שייכת לאוסף של וורטהיימר ואוכסנה במחסן בתפן. ע"פ הידוע לי זו היתה שילדה רקובה עם כמה פחים, ללא מנוע. גם אני שמעתי את השמועה שהיא נמכרה לחו"ל, אבל אין לי אימות לענין.

לגבי הסיטרואן - זו כמובן הסהרה בעלת שני המנועים, ונכתב עליה כבר בפורום בעבר. היא אכן נמכרה לאספן בחו"ל, וירדה מהארץ.

 

בברכה,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

המסרשמיט טייגר עליה אתה מדברת שיכת לניר, ומאוכסנת בראשון...

 

כדוגמא לנדיר ויקר בעולם לא האיזבלה,ולא שום קרמן יככבו.

דוגמא טובה היא המסרשמיט של בחור בשם אלון,שנושאת מנוע 500 סמק,

שנדיר ומאד נחשק בעולם.

NSU Club Israel

  • אחראי פורום
פורסם

ב"אוטו" האחרון יש כתבה על הדה-שבו והוזכרה הסהרה.

נכתב שיובאו שני רכבים ע"י חברת חשמל לביצוע עבודות מיוחדות.

נשמע רכב מעניין!

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
הקאפרי המדהימה של עמוס .ש.

 

מנוע V6 2600 ידנית,יחידה בארץ.

 

אני יחפש את התמונה ואני יעלה לכאן.

 

 

 

 

לירון

צ"ל מודל 78-9

היתה של שכן שלי.

 

פרס למוצא השכן......

פורסם

הסובא שלי תהיה מיוחדת כאשר כל אחיותיה יתפגרו, בתוספת לערך שנוצר כאשר הסיעה ראשי משלה, כפי שטען בחור בים שנהג על הסובא בצעירותה.

 

 

הכי רה"מ - רבין, ור"מ קטן שבטח ישב מאחורה - שמיר.

פרשה לפנסיה בגיל 5 - ומאז היא במשפחה.

 

השמאלית שבחבורה.......

 

http://planet.nana.co.il/subail/subaclubil.html

פורסם

יש חבר מועדון שבא מספר פעמים עם כמה מכוניות יחודיות כנראה בארץ אחת מהן ניויורקר קריזלר לבנה ויש לו גם במוו 2002 פתוח וגם טריומף טיאר4

פורסם
אני יודע על ג'וניור GTA שהיתה בארץ (אחת מ 500 בעולם). לא יודע אם עדיין בארץ

 

נמרוד

 

אני שמעתי על אחת בשנות השיבעים שאחרי תאונה בכביש לאילת נמחקה קליל.

י

אלעד


×
×
  • תוכן חדש...