רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
יש לי בשכונה פורד אסקורט לדעתי דור שני ( ברנדה , אם אני לא טועה ... ) שעד היום נהגו בה זוג זקנים חמוד , והשבוע ראיתי שנתלה על הרכב שלט למכירה . אני אתן קצת פרטים , ומי שמעוניין בטלפון או תמונה יציין זאת בשרשור ואני אוסיף מחר . את הפרטים דליתי מהאדם שענה לי לטלפון כאשר התעניינתי באוטו עבור חבר . אם אני לא טועה האוטו שנת 84 , מנוע 1300 , גיר אוטומט . יד 4 ( היד הקודמת עברה במשפחה ) האוטו בצבע בז' ונראה ששמור יפה . זהו בגדול .
הודעה אחרונה מאת פליקס, -
-
-
- אחראי פורום
- 31 תגובות
- 3 אלף צפיות
לצערי הרב אני נמנה מלהוציא את המפלצת בחורף... א: הנעה אחורית והרבה מומנט וכביש רטוב לא הולכים. ב: נזקי מזג האויר... לא מבעס קצת.... לפחות הזמנתי מלא חלקים חדשים .... הזדמנות לשפר את אותה לכיוון האביב... אז מי נוסע עם ה"אספנות" שלו בחורף?
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מצורף הקישור: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Fiat-Abarth-750-Zagato_W0QQitemZ4584420909QQcategoryZ6218QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting טוב נראה לי יותר מעניין, ניראה לי שיהיה טלפון לבעל המכונית בקליפורניה... 35 אלף זה יותר מדי אבל תמיד אפשר להתפשר אח, זגאטו אין תחליף! אלעד
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום לכולם ! מצאתי גולף 1.6 אוט' קבריולט 1982 האם הוא בעל ערך ויש לו פוטנציאל להפוך לקלאסי ? הרכב עצמו עם טסט נוסע יום יום נראה מצוין....... ואם יש לו מחיר ...............???? בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת אבי זלמנוביץ, -
-
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
בשבוע שעבר קיבלתי בדואר את האבטומוביל ובכלל זה גם את הקלסיקון. שם הופיעה ידיעה על ארוע חוה"מ סוכות של המועדון בבית גוברין. כמובן שמיד התכווננתי עם המשפוחה ליום כיף עם המון מכוניות וחברים בבית גוברין. היום בבוקר יצאנו לדרך ולאחר נסיעה איטית של שעה וחצי הגענו בסביבות השעה 12:00 למקום . שם עמדנו בשיירה בכניסה למתחם בפקק במשך חצי שעה. וכשסוף סוף הגענו לשער הצגתי את תעודת החבר של מועדון החמש ואז הודיעה לי חגיגית הנערה שבשער באלו המילים : " חברי מועדון החמש צריכים לשלם בכניסה אלה אם כן הם באים עם מכונית קלאסית". ואני שאכן הגעתי עם רכב שנת 2003 ולא עם אחת משתי הענתיקות שלי, אמרתי לה שזה לא הגיוני ואין שום סיבה שעלי לשלם עבור ארוע של המועדון שבו אני חבר שנים. ואז היא ירתה את המ…
הודעה אחרונה מאת volvo144GL, -
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
נוזלי בלמים - מדריך נבוכים: http://www.classiccar.co.il/article...le.asp?A_ID=387 ליאור.
הודעה אחרונה מאת gluk, -
שלום אני חן ואני בתהליך שיפוץ של חיפושית. רציתי לדעת באיזה חומר ו/או חומצה מומלץ להשתמש בכדי לנקות חלקי מתכת ו/או אלומניום. והאם חומצת מלח טובה? תודה חן. כל עזרה תתקבל בברכה בכל נושא הקשור לשיפוץ. יש ברשותי: חיפושית 73, מיני מיינור 78, מרצדס 220 63.
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום רב. לאחרונה קניתי עור צבי ה"אוטו דיפו". קודם כל שמתי לב שהעור נמכר גזור בצורה לא סמטרית (יכל להיות כדי לשוות מראה של עבודת יד.) העור היה דק במיוחד, נעים למגע ומאד עדין. העור היה גם במקומות מסויימים, עם שריטות כאלה שחרצו את המרקם. לאחר שטפת העור במקומות בהם היו שריטות נוצרו חורים. ברור שהלכתי בחזרה לחנות והחלפתי, אבל התברר שהיבואן סיפק הרבה יחידות כאלה. לאחר שפתחנו כמעט את כל היחידות מצאתי אחת שהיא די עבה וללא שריטות. אבל שאלתי היא בנוגע לתחזוקת העור. לפי הוראות היצרן יש לנקות את העור ללא חומרים שיכולים לעכל את העור ולייבש לאחר השימוש במקום מוצל וללא שמש. ואכן עשיתי כך. נכון, אני יודע שאפשר להשאיר את העור לח עד לשימוש הבא. אבל האם יש אפשרות …
הודעה אחרונה מאת yonix250, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום לכולם רציתי לדעת לגבי הרכב לנצ'יה דלתא 82 1300 מצאתי רכב כזה שתמיד פינטזתי עליו באותם שנים אך תמיד הפחידו אותי שלא כדאי לנגוע הרכב זקוק להשקעה פחחות צבע וגם הכנה לטסט האם כדאי להשקיע ברכב כזה ? ........ .....כי אם הוא לא נפוץ אז אולי כדאי בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב, -
-
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2 אלף צפיות
מחפש גיר 4 החלוכים אוטומטי לפורד סיירה מהר ובזול, כלומר במינימום הוצאה אפשרית. מישהו יודע?
הודעה אחרונה מאת nko, -
-
סתם כך בשעות אחה"צ - כך האופל רקורד שלי נראת ממרפסת ביתי . לי זה נראה מקסים , מה דעתכם ? ביי דרור .
הודעה אחרונה מאת דרור, -
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 8.8 אלף צפיות
שלום לכולם, לרבים מאיתנו יש חלקי פלסטיק ברכב, המצופים ניקל/כרום, במצב הדרוש שחזור/שיפוץ/ציפוי... כידוע לי, אותם מפעלים/סדנאות אשר מצפים חלקי פלסטיק לא ממש להוטים לסייע לאינדבידואל, אשר מתדפק בדלתי מפעלם בבקשה לצפות איזה חלק פלסיק קטן.. הצעתי היא....בואו נתארגן, קבוצה של אנשים אשר רוצה לצפות חלקי פלסטיק, אפילו אם מדובר בחלק/שניים לכל רכב, כשנתארגן הרבה אנשים, נוכל להגיע למפעל/סדנא לציפוי ולבקש ציפוי כמותי של חלקי הפלסטיק... מה דעתכם? מי מעוניין? מי מצטרף? מי מכיר/מרים את הכפפה לעשות בירור עם מפעלי/סדנאות ציפוי לפלסטיק לגבי הנושא הנ"ל? ליאור.
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 957 צפיות
שלום לכולם, אני מבקש לדעת האם MORRIS MARINA הוא רכב בעל ערך אספנות/קלאסי? ועוד כמה שיותר פרטים לגבי רכב מהסוג הנ"ל. תודה, שלו.
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
-
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
חיפושית 64 גרמניה 1200 , במצב נסיעה יום יומי. חלונות אחוריים נפתחים. 052+4549699 - רחל . דואל - אזור הצפון.
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
מחפש את מערכת האורור והמפוח להפשרת האדים(חובה לקראת החורף)לאמריקאית האם למשהוא אולי יש חלקים..?
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
-
- 4 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
הגיר של הפלימיוט בתהליכי גסיסה. אני מחפש מוסך אמין שישפץ לי את הגיר באיזור ירושלים. מישהו יכול לעזור ?
הודעה אחרונה מאת Liran_a, -
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
יש מישהו שנוסע לאירוע בבית גוברין ב-22 בשיירה מארלוזורוב (וגם חוזר לשם) אם מקום פנוי באוטו? אשתי רוצה לבוא ואיך שאני לא מקפל אותם אני לא מצליח להכניס גם אישה וגם כיסא תינוק לMGB ... הצאות יבחנו על בסיס התרשמות אשתי מהאוטו המדובר
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
איזה מכונית זו? את מי היא שימשה? בהשראת איזה רכב נבנתה, ולמה? נמרוד
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הכל נאמר כבר בכותרת... אני מחפש פיאט 128 ספורט קופה (עם עדיפות חזקה מאוד למודל 1974) עבור מישהו שרוצה את הרכב ליומיום ולצורך שימור, ובעתיד גם לצורך שיפוץ. (נוסטלגיה...) אנא, אם ידוע לך אודות רכב כזה, פנה/י בה"פ. אילוסטרציה: בתודה, חולה~הגה
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
פיאט 500 -600
מאת ddgil-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מה ההבדל בין פיאט 500 לבין פיאט 600 מבחינה חיצונית? למה השתנה הסמל בחזית הרכב
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
חבר סיפר לי שכול רכב שיש בו נקודות עגינה לחגורות בטיחות חייב להתקין נשאלת השאלה עם זה נכון ואם אני חייב להתקין אצלי ברכב משנת 67?
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=141824.0 פרוייקט מאוד מושקע שלא צפיתי שדווקא מישהו מאתר מחשבים יעלה... *כל הקרדיט שייך לאתר HWZONE.co.il ולפותח הטופיק תמונות בתגובה השניה שלי
הודעה אחרונה מאת chevelle, -
-
האם רנו 4 שנת 83 אני חושב, שווה משהו ? צריך קצת "לרוץ" בשביל הרשיונות שלה, אבל כנראה שאפשר להשיג אותם. מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
לפי הספר, לרכב האספנות שלי צריך פלאגים של צ'מפיון N8. מה לעשות, ואלו כבר חלפו מהעולם ואולי אולי ניתן למצוא אותם באיביי - האמת, לא בדקתי... אין לי חשיבות בלרדת ברמת השחזור של האוטו עד לרמת הפלאג, ולכן אני מחפש תחליף הולם - כזה שלא יפגע במנוע מצד אחד, ולא יגרום לעשן מיותר מהצד השני (האחורי, כמובן...). אף אחד לא ידע לומר לי האם זהו פלאג חם / קר, ולמען האמת גם אף אחד לא הסביר לי מה הוא ההבדל בין פלג חם לפלאג קר. לפי מה שחיפשתי ברשת - פלאג קר מוציא את החום יותר מהר מהצילינדר מאשר פלאג חם, ולכן פלאג קר מתאים בעיקר למכוניות מירוץ. לעומת זאת, מכונאי שדיברתי איתו טען בחום שהפלאג המתאים לרכב זהו פלאג קר (שכמובן אני יכול לקנות אצלו ב"הנחה"), ולעומתו, בעל חנות החלפים המקומית …
הודעה אחרונה מאת kanfi, -
-
- 7 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
מכונאי ותיק, מנוסה מאוד, משפץ ומתחזק רכבי אספנות. מכני וחיצוני. לא מוסך. 09-9501517 , 8252726 - 050 איתן. עבודה לדוגמא וויליס CJ5 1968, שימו לב לכנפיים הייחודיות.
הודעה אחרונה מאת sun34, -
-
- אחראי פורום
- 40 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
כל מי ששכח בפעם הקודמת, לא מצא אותי, התבייש, או כל סיבה אחרת הזדמנות נוספת... אנשי ה-BMW זה היום שלכם יש הרבה דברו איתי-רן
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
-
- 1 תגובות
- 652 צפיות
שלום לכולם יש ב-7,8,9-07-2006 ארוע קרייזלר בקרלייל, פנסילבניה, זה משהו כמו בהרשי, אך לקרייזלר (דודג' פליימוט וכו') בלבד. פרטים נוספים אפשר לקבל בקישור: http://www.carsatcarlisle.com/schedule/chrysler/index.asp העלות של הטיסה והמלון (אני בד"כ שוהה ב"הולידיי אין") ומונית לארוע וחזרה, נע בין 1300-1600$. כמובן שאין אפשרות לנסוע כל שנה, אך השנה אני אנסה, ואשמח לשמוע אם מישהו רוצה להצטרף (זכרו מעריצי קרייזלר), דבר אחד חשוב. צריך להזמין מקומות עד דצמבר 2005 אחרת נצטרך לישון בחוץ. לא יהיה מקום בבית מלון. אשמח לקבל תשובות .
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם, לפני זמן מה ראיינה אותי כתבת בשם שלומית רז בנוגע לעולם הרכב הקלאסי, אך את הכתבה שפורסמה לא יצא לי לראות... במקרה אתמול, תוך חיפוש בגוגל אחר מוזיאוני רכב וכו', מצאתי לינק לכתבה, אשר פורסמה במגזין האינטרנט של לקוחות חברת אינטרנט כזו או אחרת.. בכתבה קישורים לאתרים רלוונטיים בתחום בארץ. אולי זה יעניין כאן מישהו (באמת שבלי שום קשר אליי ) ליאור. http://www.zahav.net.il/homepage/June_2005/article1.htm
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הלכתי לתקן פנצר לפיאט 850 שלי ולצערי מדובר על גנטים שלא תומכים בצמיגי tubeless. הפנצרנכר סיפר שחל איסור על יבוא של פנימיות. האם זה נכון ?
הודעה אחרונה מאת redbaron, -
מיני תערוכה.
מאת M.Azulay- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
חזרתי עכשיו מביקור אצל חבר שעובד צמוד ל"אוטוסנטר נס-ציונה" ויש שם מיני תערוכה מהאוסף של ראלקס ובה הרכבים הבאים: דודג' פתוחה צבע בין תורכיז לירוק מזעזע מסוף שנות ה 20 תחילת שנות ה 30. (אני לא מבין איך מעמידים בתצוגה רכב כזה עם צמיג גמור) יגואר לבנה מודל 48 (אם אני זוכר נכון). פג'ו 203 אדומה (ללא ספסל אחורי). יגואר לבנה מסוף שנות ה 60. סאאב 96 צהובה (גריל פלסטיק שמעיד על השנה למבינים). טויוטה סיליקה (משנות ה 90) בנויה למירוצים. 2 מכוניות פורמולה מבניה עצמית. פסל של הליידי (של רולס-רויס). ועוד מכונית ספורט חומה לא מזוהה. בקיצור רכבים נחמדים אבל לדעתי לא ברמה של תצוגה. משה אזולאי.
הודעה אחרונה מאת M.Azulay,
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 292 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- גור אדם
- פינדר
- Itzik-b
- amosbmw
- sperial
- Yuval Oren
- thazethaze
- לירון .ה.
- wee~man acuna
- garicho
- Golf_91
- tan tan
- Tal7
- Fraysa
- מיכל-לי
- Mike Lowrey
- yoni162
- BoazB11
- flytomars
- ישה
- גולדן191
- דובצע
- נעם101
- SlowRide
- zvigolden
- 3n
- מלטבשי
- yahaga
- שביט
- viper83
- יבגניפ
- רפי לין
- Liviur
- Gosser1860
- Avia
- טויוטה סופרה
- `Infinity
- nir eli
- GTאי
- blackpolo
- AUDIO KING
- ברווז
- blackice
- nglancer
- om2
- Liquidator
- menir1
- יובל .מ.
- מיץ פטל
- orsh99
- עדי-אל
