רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אילו מנועים ניתן לשים למיני מבלי לשנות את מרכב הרכב.. הכוונה מבלי לחתוך או לשנות תושבות קבועות. אני יודע שמנוע של אוסטין מטרו מתאים(נפח 1300) נכון? אילו עוד מנועים מתאימים האם גם של המונטגו 1500 מתאים? כמובן שלא מבחינת רישוי..(ארץ מחורבנת).. תודה..
הודעה אחרונה מאת talgalapo, -
קונטסה 1300
מאת shalevho-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש לרכוש קונטסה דגם 1300, האם מישהו יודע על רכב כזה למכירה? אשמח לקבל פרטים. תודה מראש, שלו.
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
-
אופנוע קווסאקי
מאת בני ל- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום. אני צריך חלקים לאופנוע קוואסקי GPX 250 1996 אם מישהוא יכול להדריך או מכיר כתובות אני צריך מיספר חלקים חדש או משומש. במידת הצורך אפרסם רשימה מדויקת. בברכה בני ל.
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
OK, מתאר לעצמי, שיקר בטירוף, אבל אשאל בכ"ז - לא עומד בפיתוי! א. האם לאוטו משנת 82' עדיין ביטוח (חובה וצד ג') וטסט יקרים מאד? ב. עלות שיפוץ/החלפה למנוע (לא יודע כרגע, איזה נפח יש לו...)? מדובר בדגם כזה: (לא, זה לא הוא, התמונה להמחשה בלבד!)
הודעה אחרונה מאת שחרוש, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
רכב מיושן(81' במקרה זה) שעמד בלי טסט-לאחר כמה זמן מחויב בבדיקת מכון תקנים? תודה..
הודעה אחרונה מאת logo1, -
-
יש לי הזדמנות לקנות וולוו 144 שנת 69 הרכב אמור להיות במצב נסיעה בסך הכל במצב טוב לא חלוד מדי מנוע 2000 אוטומטית . כמה לדעתכם כדי לשלם לכזה רכב?
הודעה אחרונה מאת volvo144GL, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, או-טו-טו מסתיים השיפוץ הארוך והמיגע(3 שנים, באשמת הפחח הדביל) של המנטה (I 200). השלב הבא הינו בדיקת מעבדה/מכון תקנים. משיחות עם אנשים שעברו את זה הבנתי שאין כ"כ ממה לפחד וזה בעצם טסט קצת יותר קפדני, מצד שני בחיפוש שביצעתי פה בפורום ממש ניבהלתי מתגובות של אנשים שעברו את זה. אז בבקשה, אנשים שעברו את זה בלבד, למה לצפות? יש מקומות שיותר כדאי מאחרים? הכי קרוב אלי זה איזה מוסך בנתניה שמבצע את זה, נדמה לי מוסך "כפיר"? תודה, יניב
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב, -
-
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום לכולם!!!! צילמתי כמה תמונות של האופל שלי... שנת73' מנוע 1300 אוטומטית. אני חייב לעשות לה איזה צבע או משהו אבל אין לי תקציב כלכך. מישהו הציע לי לעשות לה את הפחחות וצבע לא בתנור ב-2k האם זה שווה את זה!? אם יש לכם מישהו טוב שלא לוקח יקר אשמח לקבל הצעות....
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
- 0 תגובות
- 767 צפיות
שלום לכם, הייתי מעוניין לרכוש כזה רכב לחלקים האם מישהו יודע על כזה אוטו?... או חלקים לאוטו הייתי מעוניין לרכוש (שיצור קשר בה"פ או פה בתגובה להודעה.) תודה!
הודעה אחרונה מאת maor/z, -
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
רציתי לברר מה קורה עם רכב שלא חודשו לו הרישיונות (למעלה משנתיים) ולא הופקדו הרישיונות. כלומר הרכב ללא רישוי . הרכב מעל 30 שנה . האם ניתן להעלות שוב על הכביש??? ירון מאיר
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
חברה התפילות לשנה החדשה התגשמו, הוולוו למכירה, מישהו יהיה מאוד מאושר... והוא יהיה חייב לי הרבה (לפחות סיבוב) אז.................הטלפון ( וסליחה עם מי שפנה אלי בפרטי אך אני לא רוצה לעשות איפה ואיפה) 03-6484736 הטלפון נימסר באישור הבעלים אורן בהצלחה וזכרו חובות חייבים לשלם-רו
הודעה אחרונה מאת darkooli, -
-
- אחראי פורום
- 29 תגובות
- 10.7 אלף צפיות
הבודי מתאים לחיפושית הוא כולל חצאיות מכסה מנוע, פגא'ז ודשוורד הבודי מתאים לארבע מקומות. הבודי ניתן להרכבה על שסי של חיפושית. יש אפשרות לבניית באגי חיפושית או לקנות את הבודי לכוד המחיר שאני דורש על הבודי לבד 10.000 גמיש הפלאפון שלי 0528976434 0577812001 זיו תמונה http://photos.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=folder&path=200510152239173317
הודעה אחרונה מאת Avi66, -
-
חיפוש חלקים
מאת may moran-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום =] אני מחפש חלקים לג'יפ ויליס שנת 52 או ג'יפ כזה לפירוק אשמח אם תוכלו לעזור ודרך אגב אחלה של פורום!!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מי מזהה את הרכב ? יש פה התערבות של 100 ש"ח ביני ובין אבא שלי. תודה מראש !
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
רכב קבורה ישן 1 2 3
מאת הנסיך.-
- אחראי פורום
- 32 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
ערב טוב במסגרת טיול אופניים שעשיתי היום בעירי נתקלו עיני ברכב ישן בעל לוחית רישוי בעלת 5 ספרות. מרחוק הרכב נראה כמו טרנזיט ישנה אבל אני לא בטוח בזה בכלל. לוחית הרישוי שלו היא מהסוג הישן - לפני המעבר לצבעים זוהרים, ושוב, מספר הרישוי הוא בן 5 ספרות. הרכב - צבוע בכחול כהה עם טקסט שמצביע על שייכות לחברה קדישה נראה במצב די טוב חיצונית - עד כמה שראיתי. במידה ויש עניין אני אנסה מחר לצלם ולהעלות תמונות. הרכב נמצא במעין חצר של בית \ פירוקיה בכניסה לשכונת הרכבת בלוד - רח' יוספטל. רון.
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
חברים יש לי מיני מיינור והבעייה היא שכנראה הלך לי האוטומאט סטארטר! חלק מרובע כזה עם שני ברגים שיוצא מתוכו! הבנתי שגם אוטומאט של אופל מהסוג הישן מתאים.. למישהו אולי יש או שיודע מהיכן ניתן להשיג???
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
ראיתי מכונית שעומדת כבר המון זמן באותו המקום עם חלון נוסע שבור מבלי שאף אחד מתייחס אליה , לאחר בדיקה מול המסוף של המשטרה נאמר לי שהרכב הורד מהכביש על ידי הפקדה , אין לי מושג מה זה אומר , אין שום פגיעות ברכב והוא לא גנוב או משהו כזה . השאלה שלי היא , במידה ואצליח ליצור קשר עם הבעלים האחרון של הרכב ולהעביר בעלות האם יש דרך להחזירו לכביש בהנחה שיהיה תקין לעבור טסט?
הודעה אחרונה מאת משה והרפורמים, -
-
יש אהבה חדשה? או: 1 2
מאת V8_וחצי- 27 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
לאחר שירדתי מפרויקט המרצדס מהרצליה ,לאחר שיכנועים והסברים מחברי הפורום, חוסר הצלחה באיתור הבעלים, וקיומם של עוד המון אקזמפלרים דומים במחירים מצחיקים (מדי...) ואני עדיין רוצה רכב אספנות... למי שכבר הספיק להכיר אותי, יודע שאני חובב אמריאיות ומרצדסים גדולים, ולכן כרגע אני מתלבט בין שני רכבים: האחד: (האפשרות המועדפת) אולדסמוביל NINETY EIGHT שנת 78~ נמצאת בחניה פרטית של בניין בפתח תקווה, ללא טסט משנת 2003 ולפי הסמלים המיוחדים על הרכב הוא ניראה יבוא אישי, במצב חיצוני די טוב, ללא חלודות נראות לעין, אבל לצערי כרגע משמש כמחסן, וכבית למשפחה של חתולים. לקח לי יומיים של חיפושים למצוא את הרכב, הושאר פתק, ונכון לעכשיו, לא נוצר קשר. השלב הבא הוא יציאה לשטח ואיתור הבעלים. …
הודעה אחרונה מאת V8_וחצי, -
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
לכול מי ששאל למה עדיף להשקיע 10K בצביעה איכותית בתנור ולא ליצבוע ב1000 ש"ח אצל חאפר בחצר (ניסיון כואב- תמונות מהאוטו שלי) נצבע ללא צבע בסיס, ישירות על הצבע הקיים, בצבע ללא שכבת לכה עליו. התמונה הזאת צולמה בקורה של הדלת האחורית- שימו לב להבדלי צבעים בין החצי העליון לחצי התחתון של התמונה ולפיצוץ של החלודה זאת הדלת האחורית- וגם פה יש קילוף נא להכיר- הדלת הקידמית, שימו לב לקילוף העצבני בדלת, ואבק שנדבק לפני הצביעה, והחמור הזה אפילו לא טרח לשטוף אותו... [/url] החלקים בתמונה למטה הם הכנף מקדימה והדלת הקידמית, אם תסתכלו די הרבה זמן, תראו את הבדלי הצבעים בין החלקים, למרות שנצבעו באותו המקום, הכנף הוחלפה חודש לפני שנצבע שאר האוטו, גם לא השתמשו בצבע בס…
הודעה אחרונה מאת SuBaRu_MaN, -
-
למי שיש אתר או תמונות של רנו 17 אז תעלו בבקשה הרכב נכחד ואני מחפש צילומים
הודעה אחרונה מאת משה והרפורמים, -
- 9 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
ברשותי רכב מסוג אמי 6 מחפשת מכונאי מאזור נצפון
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מצאתי רכב ממודל 87, 1600 סמ"ק, אשר הטסט שלו נגמר בפבואר האחרון. 1) מה אני נאלץ לעשות בשביל להעביר אותו בעלות? 2) אגרות - מה אני צריך לשלם וכמה? אישורים וכדומה (אישור בלמים, אישור רכב מיושן - אם אפשר בבקשה להרחיב על האישורים האלה, מה עושים בהם וכמה הם עולים) 3) הרכב ממודל 87' וכידוע, בהגיעו לגיל 19 (שנה הבאה, 2006), הוא עושה טסט חצי-שנתי, האם העובדה שהטסט יהיה תקף רק לארבעה-שלושה חודשים עד פבואר 2006 (ולא כשנה במקור), יוריד את מחיר האגרה הנוכחית? תודה.
הודעה אחרונה מאת shalevho, -
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אני הזלתי ריר..... למרות שהסרטונים קצרצרים, אבל זו רק דוגמא למה ש-TT/TTS יודעות לעשות ואיך נשמעים מנועים שמגיעים ל-8000 סל"ד.... הסרטונים מגיעים מסדנא גרמנית לבניית ושיפור TT/TTS למרוצים, זו הסדנא אשר בימים אלו עובדת על בניית ראשי המנוע, הצילינדרים, הבוכנות וגל-הזיזים החדשים שלי קישור לאתר הסדנא, לאלו המעוניינים להציץ... http://www.nsu-tt.de/ כפתור ימני על התמונה, שמירה בשם והופה הופה אמריקה אירופה:
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני רוצה להעביר את הרדיאטור של המיני שלי מהצד לקידמת המנוע אני ראיתי שזה אפשרי וניתן לביצוע על ידי החלפת רדיאטור עם מיכל איבוי עכשיו לשאלה בכול אוטו בחול שראיתי שיש לו רדיאטור בקידמת המנוע ראיתי שיש שם שינוי קטו בדיסטרבוטר מעלים אותו למעלה איך הוא עובד? מה זה החלק הזה? ולמה מעלים אותו? צירפתי תמונה להמחשה תודה רבה טל גלאפו
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שמעתי על מוצר שנקרא טורנדו להגברת יעילות כניסת האויר למנוע האם מישהו מכיר , השתמש ויודע אם זה שווה משהו אני מצרף תמונה תודה
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
מסע הסוסיתא קורם עור וגידים!!! הפקה טלויזיונית שתתעד את תעשיית יצור הסוסיתא , תלווה מסע של סוסיתות מכל הדגמים שכנראה יחל בחרמון ויסתיים באילת בטקס חגיגי. המסע יערך כשלושה ימים בליווי אמצעי התקשורת. המסע יערך בחודש אוקטבר/נובמבר. לצורך הצלחת ההפקה הנני פונה לכל בעלי הסוסיתות במועדון ה -5 וכן לבעלי סוסיתות נוספים שיצרו איתי קשר על מנת לעדכן ולהתעדכן . יורם 052-2577303
הודעה אחרונה מאת דרור, -
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היה קצר ולעניין. כל הכבוד למארגנים ובעיקר למארח ג'קי (המון בהצלחה בהמשך השיפוצים). אני פחות התעסקתי בתמונות של כל הרכבים (אני בטוח שדרור ועוד כמה שצילמו יספקו את הסחורה) אלא בתמונות טיפה "שונות" ...
הודעה אחרונה מאת דרור, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מישהו יודע או מכיר את ה Ro 80 שהיגיע ארצה לאחרונה ביבוא אישי?
הודעה אחרונה מאת NSU_Nadav, -
- 1 תגובות
- 978 צפיות
בשנת 1978 שווק כאופציה גיר ידני 5 הילוכים (4+1 אוברדרייב) לאולדסמוביל קטלס סאלון ולאולדסמוביל קטלס קלאיס - האם מישהו נתקל בגיר הזה ? אשמח לקבל פרטים נוספים. עמית
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
נושא שפרסמתי בטכני,אחזקה. אשמח אם מישהו פה יתן לי תשובה מספקת. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=89700
הודעה אחרונה מאת sronis,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 13 אנונימיים, 255 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Paprika-Metuka
- Shay Shd Dave
- DareDevil
- nglancer
- EliC25
- Be roo
- Style
- asix
- ג. שלג
- Aviady001
- axSupreme
- פיזיקאי שימושי
- Yoyo770
- דובצע
- Step
- TheArcane
- danbr
- Avia
- quizlette85117701
- srool
- רוברטמלכין
- Eli vahaba
- zvit
- Mech Morphix
- nisimdbd
- om2
- meir_gi
- ניקו פ.
- Tal7
- פריג'י
- סידן
- hs10480
- mottis
- עדי-אל
- הרקוליטו
- flytomars
- שביט
- גולדן191
- Rongaflugen
- Spongebob
- amital4
- unreliablebazooka
- mcshmupi
- david3692
- Or05230
- SurfHigh
- פאר האורה
- wee~man acuna
- barak5915
- מיץ פטל
- סולל הדרך
- נעם101
