Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות של האופל שלי..... וקצת עזרה...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אל תתעסק עם בעלי מיקצוע זולים,

אני צבעתי אצל אחד כזה והיום אני ממש מיצטער, השקעתי המון בפרוק כל האוטו ואיכות הצבע גרועה,

כשאני אעשה אצבע את האוטו שוב באיכות טובה יותר אני אצטרך לפרק שוב את האוטו שזו עבודה מאוד קשה כי פרקתי שמשות ודלתות ולכן לא כדאי להתעסק עם עבודה זולה, כי בסופו של דבר זה יצא לך יותר יקר,

אני לא יודע מתי יהיה לי כח לפרק שוב את האוטו כדי לצבוע אותו שוב באיכות טובה יותר,

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

אים אתה רוצה פחח מעולה צור איתי קשר בפרטי.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

אגב קאדטים.... דרור מה עם קאדט קופה....?

 

אין משהוא באופק?,ראיתי אחת כתומה מסתובבת באיזור צומת קריית אתא של אישה...מכיר?

---אופנוע זה כמו בחורה רק בלי החסרונות!!!---

פורסם

לא מכיר קדט כתומה בקריות , ואין משהו בינתיים קדט קופה . (בינתיים )

 

ולגבי הקדט הכחולה , נדמה לי שאני פגשתי את האדון ,

מבוגר שמחזיק את הרכב הרבה שנים

1200 S אוטומט , 4 דלתות , אמר שהוא גר בקרית ים .

נראה לי שזה אותו רכב .

 

אם זה הוא יש לי את הטלפון שלו .

 

ביי

ותודה .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

חברים יקרים

 

שניה אחת אני חייב להבין (כאחד שכבר החל את התהליך של פירוק הרכב לגורמים ,ולפני פחחות וצבע )

 

מה זה צבע בתנור??

האם לא לכל צבעי רכב צריך להיות תנור ???

האם התנור זה המיתקן שבו הרכב ניכנס וניסגרות הדלתות עם החלונות הקטנות???

 

מה ההבדל בין העלויות שבין צביעה בתנור לבין צביעה שלא בתנור ???

 

ירון מאיר

פורסם

דרך אגב , במצב ממש מצויין והמנוע נשמע יפה מאוד !

:roll: אמרתי לך...

 

הרכב לא רשום כאספנות, עם טסט ונוסע פעם בשבוע (וגם זה ל20 מטר).

 

רכב ממש בונבון.

לא במקרה הוא לא מעוניין למכור.

משכנתא זה קל

פורסם

שלום לכולם!!!

 

תודה רבה על התגובות!

 

אחרי שיחה עם אבא שלי כנראה אני ישתכנע שאני יראה את הפיג'ו 304 שהוא נוסע עליה יומיום אחרי צביעה "חאפרית".

הוא עושה לה צבע ופחחות ב-2k

בצבע מטאלי כמו שהאוטו עכשיו וממה שהבנתי שהפחח הוא חבר עוד מלפניי שנים רבות והוא מכיר אותו טוב וכמובן את עבודתו.

אבי אמר לי שהוא משייף את האוטו כמו כל צביעה מתקן כל חור גם את הריצפה בקיצור עושה את כל העבודה במקצוענות וביסודיות!!!

וכששמעתי זאת כימעט השתכנעתי אך אני בכל זאת מחכה לתוצאות!!!

אני ישתדל לצלם את הפיג'ו לפני ואחרי.

לבנתיים שהייה לכולם חג שמח!!!

אופל קאדט 73' 1300 אוט'.......

אין יותר פיג'ו:-(

פורסם
אולי תנסה לחסוך כסף, ע"י חיסכון בזמנו של הפחח ולא חיסכון באיכות העבודה. תכין בעצמך את הרכב לעבודת פחחות וצביעה. תפרק ממנו הכל: מדבקות, פנסים, פלסטיקים, חלונות, כל מיני פסי קישוט. דברים כאלה יכולים להוזיל עלויות כי הפחח לא צריך להתעסק עם זה וגם בטח אתה תעשה את זה ביותר זהירות ואהבה. :-)
מניסון- תמיד עדיף ורצוי לפרק/להרכיב דברים עדינים/מסובכים ברכב לבד, משתי סיבות: יש סיכוי סביר, שהפחח יקח פחות כסף, אם יהיה לו פחות עבודה. והסיבה העיקרית - אין שום סיכוי שבעולם, שמישהו אחר, חוץ ממך, ישקיע את המאמץ ואת העדינות בכל חלק וחלק, כדי לשמרו במצב המקורי, ולא לפגוע בו ולו קצת! אתן דוגמה - אצלי, כשעשיתי פחחות, הורדתי קליפסים קטנים, שתופסים את המסגרות האלומיניום, שהיו תפוסים ע"י הניטים, בעזרת קידוח עדין בתוך הניט! תראה לי את הפחח (ולו הכי מעולה), שהיה עושה את זה - רוב הסיכויים, שהיה עובר עליהם עם המשחזת, לך תסביר לו, שזה סיפור למצוא כאלה עכשיו, אם בכלל!

 

לגבי הצביעה "הזולה": יש ויש! עשו לי פעם באסקורט צבע לא בתנור, הכל כולל הכל עלה 2000 ש"ח, והאוטו היה נראה מעולה כמה שנים (ואני מניח, שהיה עד עכשיו, לו היה עוד חי).

עשיתי פחחות לקאפרי, באיזה מוסך ביפו, הם עשו עבודת גימור-פחחות טובה (ממש בנו מחדש חלק גדול מהאוטו מהפח), הצבע היה מעולה (בתנור)- עד היום הצבע לא דהה, והאוטו עמד 5 שנים בשמש! אבל מה - משהו השתבש באמצע, וכל החלודה עלתה שוב די מהר, אבל לך תדע, למה: האם בגלל, שהבסיס היה לא איכותי/יותר מדי עבה, או בגלל שלא ניקו טוב את החלודה, או בכלל, בגלל שהאוטו כבר פשוט חלוד מדי, כדי שיהיה בכלל אפשר לשפצו לרמה שלא יחליד יותר!

והעבודה, כולל הפחחות "העצבנית" ביותר, עלתה לי 3000 ש"ח... ושוב, אני כלל לא בטוח, שהם אשמים, ולא שהאוטו היה פשוט חלוד-סופני, ואני עוד הזנחתי אותו (עמד בשמש ללא טיפול)!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
לגבי הצביעה "הזולה": יש ויש! עשו לי פעם באסקורט צבע לא בתנור, הכל כולל הכל עלה 2000 ש"ח, והאוטו היה נראה מעולה כמה שנים (ואני מניח, שהיה עד עכשיו, לו היה עוד חי).

עשיתי פחחות לקאפרי, באיזה מוסך ביפו, הם עשו עבודת גימור-פחחות טובה (ממש בנו מחדש חלק גדול מהאוטו מהפח), הצבע היה מעולה (בתנור)- עד היום הצבע לא דהה, והאוטו עמד 5 שנים בשמש! אבל מה - משהו השתבש באמצע, וכל החלודה עלתה שוב די מהר, אבל לך תדע, למה: האם בגלל, שהבסיס היה לא איכותי/יותר מדי עבה, או בגלל שלא ניקו טוב את החלודה, או בכלל, בגלל שהאוטו כבר פשוט חלוד מדי, כדי שיהיה בכלל אפשר לשפצו לרמה שלא יחליד יותר!

והעבודה, כולל הפחחות "העצבנית" ביותר, עלתה לי 3000 ש"ח... ושוב, אני כלל לא בטוח, שהם אשמים, ולא שהאוטו היה פשוט חלוד-סופני, ואני עוד הזנחתי אותו (עמד בשמש ללא טיפול)!

אתה צודק בהחלט וברור שאני לא ייתן לפחח לפרק את החקלים מהאוטו כי האינרס שלו העיקר שהרכב הייה לו צבע יפה בלי מכות וזהו הוא יקבל את הכסף שלו.

ואיך זה שעשיתה צבע בתנור עם פחחות ועלה לך רק 3000 ש"ח...??

זה מוזר כי ממני הוא ביקש 200 וזה לא בתנור אבל עם עבודת פחחות.

אופל קאדט 73' 1300 אוט'.......

אין יותר פיג'ו:-(

פורסם

לא יודע מאיפה אתה, אני עשיתי במוסך ערבי ביפו, יש להם תנור והכל, והם בטוח משתמשים בו, עקבתי אחרי התהליך ממש בקפדנות, והצבע עצמו גם היה איכותי- כאמור, עד עכשיו (יותר מ-6 שנים) כמעט לא דהה... שוב, לא יודע אפילו להגיד, מה היה לא בסדר, רק שאחרי קצת יותר מחצי-שנה לדעתי, התחילה לעלות חלודה שוב, אבל האוטו גם מקודם היה חלוד ברמות המטורפות, ככה שאני לא יודע, מה אפשר היה לעשות עם זה לאורך זמן... אבל אל תשכח גם- זה היה לפני כ-7 שנים, מאז יכול להיות, שמחירים עלו, למרות שלפני יותר מ-10 שנים עשיתי פחחות לאסקורט ללא תנור ב-2000 ש"ח (אצל יהודים)! אז, לך תבין! :?

 

בכל מיקרה, עכשיו אני לא אעשה אצלם- לא אקח סיכון, למרות שאני ממש לא בטוח, שבמקום האחר (ויותר יקר), ייצא יותר טוב!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

×
×
  • תוכן חדש...