רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם יש ברשותי לנצ'יה HPE משנת 83 שאני נאלץ למכור . הרכב נמצא אצלי כ 8 שנים ובמהלכם עבר שיפוץ ושיחזור יסודי וכיום הוא נמצא במצב מצוין גם מבחינה מכנית וקוסמטית. קצת קשה לי למכור את האוטו (זאת גם הסיבה שאני לא מצליח לשכנע את עצמי לשים עליו "למכירה") והסיבה שאני מעלה את הנושא כאן בפורום היא שאני רוצה למכור את הרכב למישהו שמבין ענין ושישמור עליו ולא אחד שיקנה אותו בשביל הקטע והדווין... המחיר הוא גמיש. אני רוצה עליו 20000 אבל כמו שאמרתי, אם הקונה רציני אז אפשר לדבר על המחיר. לפרטים אפשר להשאיר לי הודעה פרטית או כמובן להגיב. תודה.
הודעה אחרונה מאת mabootoo, -
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אוקי אז ככה. כיום יש הרבה מוצרים בשוק חדשים אשר מחלפים את החלקים הישנים גם בהבט טכנולגי וגם בהבט הביצועי. כלומר מה היית מעדיף ברכב שלך? חלק שפורק מגרוטעה ושופץ ? חלק מקורי חדש ? או משופר חדש עדכני ל 2006. יאללה אני מת לשמוע רעינות ותאוריות... ולשם שינוי לא בא לי לצלוב להרוג ולבזוז אף אחד..
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
דייטסו שרמנט 1983 (הנאה אחורית) מושלמת . יש ניירות וטסט אך לא שווה להעלות לכביש בגלל עיקול. אמנם עדיין לא אספנות אבל סבלנות לא עולה כסף. אפשר ה"פ או 050-6508189 ישי
הודעה אחרונה מאת orm7, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
יש למכירה שתי פורשים 944 שנת 1982 ו911 שנת 1971 בהצלחה
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 965 צפיות
היום סיימתי לפרק את המנוע. רמת השחיקה גבוהה למדי; אני ממש לא מבין איך האוטו נסע כל-כך טוב עם מנוע כל-כך שחוק! בכל מקרה, תמונות אפשר לראות כאן.
הודעה אחרונה מאת Type34, -
-
פיג'ו 404 למכירה
מאת suzu- 0 תגובות
- 7.1 אלף צפיות
טנדר שנת 73 רישוי אספנות במצב חיצוני ומכני תקינים. גיל 050-2194270
הודעה אחרונה מאת suzu, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
למשל דש בורד או 2 פנסים
הודעה אחרונה מאת STANG, -
-
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
זהו סוף סוף הכל מורכב ומוכן למכירה ,עבר טסט ומוכן לנסיעה ל שישה חודשים הקרובים בודי 110 מנוע 2000 נשאר לעשות צבע לאחר פחחות יסודית לפרטים נוספים 050644106 שנה טובה דורון
הודעה אחרונה מאת דורוןא, -
- 0 תגובות
- 756 צפיות
שלום לכולם, הפרינץ 3 שלי מקורית למדי, אבל בשנים האחרונות בוצע בה "חצי שיפוץ", שכלל צבע, שהוא נחמד, אבל לא מקורי (הצבע המקורי של האוטו היה אפור כהה, לא מתכוון לחזור אליו), היו עוד כמה עשיות באוטו, שדיי מתרחקות מהמקוריות, למזלי אין רבות כאלה אצלי. עוות אחד תיקנתי אתמול. מישהו החליט מתישהו, שגג הפרינץ (הסקאי) חולד על כל הגג, מחלון לחלון, וכך עשה, מתוך חוסר הכרת האוטו. אמנם אני לא רפד (רואים לפי העבודה), אבל לפחות הסגתי את הגג למיקומו המקורי. (אפשר לראות את הצבע הכחול, שבו היה האוטו צבוע כבר משנות השמונים). בתמונות: לפני ואחרי נ.ב. גם שלושת הברגים שבתמונה לא אמורים להיות שם, לא היה סך שמש לנוסע, רק לנהג. נדב
הודעה אחרונה מאת NSU_Nadav, -
פיירברד 74
מאת מיכה ש- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
למכירה - פונטיאק פיירברד 74 מקורית לחלוטין! מנוע 5700 סמ"ק V8 זקוקה לשיפוץ חיצוני , הרכב עבר שיפוץ מנוע וגיר קומפלט! 35000 ש"ח למבינים בלבד.
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 0 תגובות
- 827 צפיות
הלינקולן לא זכור לי שם הדגם...שנת 74 כתוב במודעה נראת ממש טוב ובמצב מצויין... אין לי קשר לרכב האוטו ניראה חונה ברכוב השחר ברעננה (קצת אחרי הצומת של השחר והמחתרות) הדגם הוא זה עם הפנסים מקדימה עם תריס כזה שניפתח וכשהאוטו סגור לא רואים את הפנסים. מס הטלפון הוא: 0505235791
הודעה אחרונה מאת AleroBlack, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הידית מתאימה עד שנת 67 בכל הוריאנט
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
ברכות לשנה טובה 1 2
מאת Moris-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
שלום לכולם שנה חדשה בפתח ועימה הרבה ברכות בשפע. אנא הכניסו בשירשור זה ברכות מקוריות לחברים ובני משפחותיהם. מצורפת בירכתי לכולם במצגת המצ"ב ** עקב בעיות טכנולוגיות מחולקת ל- 4 חלקים , נא להתקדם לפי הסדר שנה טובה ומבורכת משה שטיין 11שנה טובה.doc 12שנה טובה.doc 13שנה טובה.doc 14שנה טובה.doc
הודעה אחרונה מאת IL 2CV CLUB, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
עליתי באיביי על פריט מענין מאוד : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=8002859061&ssPageName=STRK:MEWA:IT זוג בולמ"ז אחוריים משופרים "אוטודלתא" מתוצרת ספיקה לאלפאסוד, בולמים שמיועדים עקרונית למשפרים למירוצי ראלי. שתי שאלות: 1) האם יש טעם להרכיב אותם על רכב "כביש רגיל" כמו שלי, או שהם יפרקו לי את הסתימות בשיניים ? 2) תהיה לי איזו בעיה מבחינת חוקי ישראל/המכס/המע"מ לקבל את החבילה שנשלחת (לתשומת לבכם) מביירות ?
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם במסגרת שיפוץ שעובר ביתם של הורי נפלו לידי מס' מציאות, לחברי הפורום.... גגון לרכב מסוג פרינץ היה מורכב על הרכב של אבי פרינץ 1000 גגון לרכב מסוג פזו 404 504 304 כמו שהיה מורכב על המוניות שני מצלמות אספנות קודק וקנון כולל עדשות ומד אור מכונת תפירה זינגר יפיפיה גם לנוי כולל ארון ספרים בכל הנושאים אלבומי בולים פרטים בפרטי-רן
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
The Eastern Division AACA National Fall Meet -Hershey Pennsylvania
מאת Guest AKICHU-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יריד הסתיו של ה- AACA מתקיים כל שנה בהרשי פנסילבניה וזאת החל משנת 1955, השנה היריד יתקיים באוקטובר 5-8 ויהייה בסימן חגיגות החמישים שלו ( אנחנו מועדון החמש בחברה טובה VETERAMA, HERSHEY ואנחנו שינינו השנה קידומת). היריד ממוקם בהרשי היפיפיה (עיר השוקולד) שבפנסילבניה ,ויריד חלפים זה הקרוי גם THE FLEA MARKET נחשב לתצוגת רכב עתיק הגדול בארה"ב. למעלה מ9,000 עמדות מכירה, למעלה מ1,000 כלי רכב למכירה ועוד כ1,500 כלי רכב בתצוגה. כבכל שנה היריד משמש מקום עלייה לרגל של מבקרים מכל רחבי ארה"ב וגם ממדינות מרוחקות יותר למשל ישראל...ביריד נתן למצוא לא מעט כלי רכב יוצאי דופן וחלפים למכביר,. אחד האירועים החשובים הנו תחרות שמאורגנת ונשפטת ע"י ה- AACA ואשר מטרתה היא להעריך את …
-
-
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
בכל מקרה הייתי צריך להיות בחיפה אז גם עברתי במפגש כדי לראות את הטופולינו שהושקה. לצערי פספסתי את ההשקה עצמה אבל את הטופולינו היפיפיה זכיתי לראות. http://idanst.net/cars/default.aspx
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מחר, יום שישי, 30.9.2005 בשעה 17:30 תתקיים הרמת כוסית במקום המפגש הרגיל ברחבת החניה ליד Coffee to Go, אוניברסיטת תל אביב. כולם מוזמנים
הודעה אחרונה מאת .liron., -
-
שנה טובה
מאת מועדון סאאב- 0 תגובות
- 826 צפיות
לכולם !
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 9.6 אלף צפיות
קרמן 14 TYPE שנת 69 מנוע 1600. יפה ושמורה מאוד! טסט עד דצמבר. אבי - 0545574114.חיפה
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
-
ברחובות מצומת הכותנה לכיוון גדרה אחרי 200 מטר בערך ישנו מוסך בשם אודי מיזרחי בצד ימין יש שם הרבה וויליסים וגיפים ישנים
הודעה אחרונה מאת משה ש, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אחרי שהרכב נגרר לאיזור הרשות שגם שם לא עובדים מי יודע מה לקחתי את העינינים לידים והתחלתי לעשות את הכול לבד קניתי ברנר חוטי הלחמה ניר לדיסק שיוף קומפרסור 25 ליטר ועוד כמה דברים ויצאתי היום לדרך חשוב לדעת יש לי קצת נסיון עם פחחות רכב אבל התליי הראשון נראה טוב בשימוש הראשון בברנר
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
מאזור המרכז עדיפות לפ"ת שתהיה במצב נסיעה ועם אפשר גם צבע טוב [הערה לכל החכמולוגים אני לא מיתכון לעשות ניסיונות או דברים משוגעים על הרכב אני רק צריך כמה תמונות וקצת מדידות ] ועם אפשר שהיה לשבוע שבועים הקרובים
הודעה אחרונה מאת חיים שטיין, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
לפני חודש וחצי, נסעתי להעביר את ה LTD טסט אצל עמית. יום חם, המזגן עובד, החלונות סגורים וגם ככה חוש הריח שלי לא מפותח במיוחד. אני עומד בתור להכנס, ורואה את הפרצוף של עמית מתחלף מחיוך של "אהלן" למבט של "אני לא מאמין למה שאני רואה". פותח את החלון, וגל של ריח חריף של בנזין אופף אותי: האוטו ממש שט בשלולית ענקית של בנזין שפורץ בששון ממשאבת הדלק. תוך כדי שאני מתלבט אם לשמוח שלא עליתי באש או לבכות על ששת השקלים לליטר שנשפכים על הרצפה, עמית מתקשר לבני ל' שמוסכו נמצא ליד, ובני פוסק שאין כל סיכוי למצוא משאבה כזו בארץ. בני מארגן לי גרריסט חבר (שגם קוראים לו בני), והאוטו חוזר לנוח ליד הבית. בשלב הבא, צריך להשיג משאבה. אני מגלה שלמצוא משאבת דלק ל LTD בארץ זה משימה פשוטה מאוד. יש…
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
מהו סדר הצתה בחיפושית
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
מצאתי אופל רקורד שנת 69 הרכב לא רשום כאספנות אין לא טסט כבר 5 שנים השאלה אים אני לוקח אותה האם אני יכול להעביר בעלות ולעשות טסט או שאני צריך לשלם את כל אגרות הטסט
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
ציוד לפחחות
מאת chendiman-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אני מעונין לבצע פחחות רכב לבד באיזה סוג רתכת הכי מומלץ להשתמש צבע יסוד כל ציוד שנדרש כל מידע יעזור תודה מראש חן
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
טרנספורטר 85 יד 3 מצב נדיר עים מזגן כיסא נהג פנאומטי כיסא נוסע תואם לא פנאומטי רכב מושקע ושמור מאוד . ליותר פרטים 0577284094
הודעה אחרונה מאת כפיר 78, -
-
יבוא ראש מנוע
מאת redroze-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
האם צריך את כל האישורים והמסמכים גם כאשר מיבאים מחו"ל רק ראש מנוע ???
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
הרכב בין הבודדים בארץ מדגם הוואן מסחרית מצב מכני וחיצוני מצויין עבר אוברול ושיחזור חלקים השתתף בסרטים פרסומות ואירועים מיוחדים לרצינים בלבד 0523303884 יניב
הודעה אחרונה מאת Fitch,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 381 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- shaymolcho
- dani666
- sperial
- 3n
- GTאי
- SlowRide
- mitsugli
- דאבל קלאצ
- רוני ט
- gollu
- TZR84
- PASHUT
- סולל הדרך
- גולדן191
- fatboy1340
- Shay Shd Dave
- nechmya
- David32
- Amitbak
- TomerP
- garicho
- Avia
- פיזיקאי שימושי
- ntd
- yuvk
- לירון .ה.
- Tal7
- Mr.Hybrid
- The FixTrics
- ברווז
- kalmangar
- swiv
- Golf_91
- osheri
- אהרן ג
- malcishua
- GKME
- meir_gi
- לב טוב
- gadik6
- parnuk
- korenz1213
- Gosser1860
- srool
- במבליק
- פינדר
- נעם101
- urich
- david3692
- יובל .מ.
- falou
- מיץ פטל
- ArikB
