רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
האם מישהו יכול לעדכן בנושא זה? לפי מה ששמעתי אתמול בקול ישראל רכבים מתחת לשנת 1986 לא יחודש רשיון הרכב שלהם
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
איך ניקראים באנגלית הפסים הלבנים שמוסיפים לצמיגים? אני רוצה למצוא אותם ב-EBAY ולא מצליח, והאם יש למישהוא ניסיון באיזה EBAY הכי זול למצוא אותם ? תודה אופיר
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
מסע סוסיתות
מאת אבי38- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 936 צפיות
תיזכורת יש להירשם ב25 לספטמבר בקשר למסע אצל יורם מקובר זה סוף מועד ההרשמה הכן משעה 1900 בערב יש להתקשר בפלאפון 0522577303
הודעה אחרונה מאת דרור, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
בעקבות דיוק מעמיק במפגש מועדון החמש עם רן שושני ("השושנים") על מכוניות חלומותי, הפציר בי האיש בצורה נרגשת להעלות תמונות של היצירה הזו לפורום הנכבד. מכיוון שתמונות בלבד לא מספרות את כל הסיפור, הוספתי קצת מידע על הדגם, מוקדש בידידות לאיש השושנים: בשנות השישים הציע קונצרן BMC את ה-MGB כמכונית ספורט בקטגורית ה-4 בוכנות, 1.8 ליטר, ואת האוסטין-הילי 3000 בקטגוריה היקרה יותר של 6 בוכנות בנפח 3 ליטר. בשנת 68 נכנסו חוקי בטיחות ומניעת זיהום אוויר חדשים בארה"ב, שהיתה שוק הייצוא העיקרי של מכוניות הספורט הבריטיות. את האוסטין-הילי אי-אפשר היה לשדרג כדי לעמוד בדרישות, וגם לא את המנוע המצויין שלה. הפתרון היה להשתמש בגוף של ה-MGB כבסיס לדגם 3 הליטר החדש של הקונצרן. המנוע התבסס על מנוע…
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
היי יש לי בשכונה bmw 316 ישנה ( לוחית רישוי 6 ספרות ) במצב מדהים צבע לבן 2 דלתות בלי חלודה בכלל עם מדבקות של BMW 316 בצדדים בצבע כחול ומדבקה גדולה של BMW על מיכסה הבגז. הרכב נמצא ביבנה בנווה אילן אין אליו שלט או משהוא אבל כול פעם שאני עובר בסביבה אני מתמגנט לרכב . מישהוא מכיר את הרכב הנ"ל, הרכב נראה נדיר במצבו , וכמה נראה לכם שהוא שווה ( האם בעל הרכב יסכים למכור איזה סכום יהיה סביר להציע לו ) אילן
הודעה אחרונה מאת igrinber, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
האם מישהו מכיר בארץ רכב מסוג רנו רודיאו ?
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
- 2 תגובות
- 2 אלף צפיות
אשמח לדעת כמה שווה מרצדס SL 450 שנת 1975 במצב ממש טוב...
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
XJ, MK2, שנת 74 כנראה, ללא ניירות למטרת שיפוץ או פרוק 14,000 ש"ח מנוע 4.2 במצב סביר. בהודעה פרטית בלבד!
הודעה אחרונה מאת משה והרפורמים, -
- 23 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
כולל החלפת חלק מהגג שיפוץ ריצפה וצבע כללי אצל בני דודנו בכפר ברתעה זה משהו מוזר כפר פלסטיני בשליטה ישראלית אין מחסומים בדרך מלבד איזה גייפ מגב בכניסה לכפר מפחיד לרגע כשרואים לוחיות רישוי של השטחים אבל לא היתה הרגשה עוינת והתלהבות מהרכב הישן שלי מישהו עשה שם פחחות ???????? נשאר לבחור את בצבע רעיונות בבקשה
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הרכב במצב די מזוויע האם הינו בעל ערך במצבו ?
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 12.1 אלף צפיות
שברולט נובה שנת 72 במצב מקורי ,שתי דלתות ספורט קופה ,מנוע 5000CC ,גיר אוטומט ,יד רביעית SS טסט 6 חודשים,אפשרות החלפה לרכב 4X4 טל:0507768876
הודעה אחרונה מאת edan839, -
-
- 0 תגובות
- 3 אלף צפיות
שברולט נובה למכירה לפרטים ותמונות לחצו על הלינק.. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=78471
הודעה אחרונה מאת שובל, -
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
hi guys!! i went to get your openion for which mechanikal part sould i replace here in the us for my 914? joints? "mesholashim"- how do they called in english? what else? thanks a lot
הודעה אחרונה מאת bender, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום רב חברים. בתאריך 23/09, יום שישי, בשעה 16:00, יערך מפגש מועדון סובארו שטח ופנאי ביקום, צמוד לתחנת הדלק דור. אשמח לראותכם במפגש. בכבוד רב, גל. מייסד מועדון סובארו שטח ופנאי. www.subaru4x4.net
הודעה אחרונה מאת SuBaRu_MaN, -
-
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, רכשתי אסקורט אספנות מודל 71. שאלתי היא האם אפשרי לאבור טסט ללא הטמבוני ניקל. ההיגיון אומר מיד ש"לא", אבל יש לי כמה מכרים שהורידו את פגושי הניקל מרכבם ונוסעים ככה... תשובות מלומדות יתקבלו בברכה.
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
מאזור חיפה?
הודעה אחרונה מאת davidmzr, -
פוקסוואגן באס...
מאת Guest RAFIZ- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
בשעה טובה ומוצלחת ואחרי של כמה חודשי חיפוס כמעט מייאשים , מצאתי ככל הנראה את כלתי לעתיד... פולקסוואגן באס. אולם לפני השימלה צריך קצת (קצת הרבה) עבודת פחחות. לצערי אצל כל הפחחים שהייתי לא ראיתי איזה מגע אישי , רגישות או זיק בעיניים ובכלל לא משנה התמורה הכספית שיקבלו על העבודה... אם משהו מכיר פחח עם סבלנות, עם רגישות ולא כאלה שעובדים עם סוכנויות ביטוח ששם הזמן חשוב יותר מהעבודה... מוזמן להמליץ ולייעץ לי ...
הודעה אחרונה מאת rgunv, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
יש לי רכב משנות ה-80 נוסע עם טסט, עוד חודש ניגמר לו טסט ולא שווה לי לחדש אותו, אני רוצה למכור אותו לערבי לא ישראלי, אם אני מוריד אותו מהכביש ואז מוכר לו את האוטו ומוריד את הלוחיות, מה אומר החוק אם הוא עושה איתו תאונה או משהוא כזה ? האם זה מותר ? תודה אופיר
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 976 צפיות
חזרתי מארה"ב וקנדה. טסתי ב 737 של אל על לוינה ומשם ב A340 של אוסטריין לטורונטו. חזרה מטורונטו ב A330 ומוינה ב 737 של אל על (קודשייר עם אוסטריין). מי שהיה בנמל התעופה של טורונטו רק יכול להעריך את נתב"ג... חוצמיזה יש לי תמונות של אוטובוסים מאיזורי הספר של קנדה וגם רשמים של נסיעה באוטובוס פורד משנת 1928 ועוד אחד שעשה הסטוריה במאבק של השחורים בארה"ב ושוקם ונמצא במוזיאון. לצערי משהו לא בסדר בחיבור של המצלמה למחשב ולכן הכל יבוא על מקומו ביום ראשון... בנתיים יש לי שבת להתאושש מהג'ט לג...
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
-
טסט לאופנוע
מאת haimy12- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
יש לי bsa עם סירה כרגע הסירה לא מורכבת אם אפשר להעביר את האופנוע טסט גם אם הסירה לא מורכבת
הודעה אחרונה מאת sun34, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2 אלף צפיות
בכול שנותי הקצרות אני יכול לספור על כף יד אחת את האנשים (העוסקים בשיפוץ, יצורים כמונו) שרצו/שמחו/נאותו לעזור לשאלותי. יש מן קטע כזה של שושו, חס וחלילה לא אגיד לך היכן עשיתי פחחות. חס וחלילה לא אגיד כמה עלה שיפוץ האגזוז ועוד כול מיני... האם אלה לא מבינים שכוחנו בכך שנעזור האחד לשני? לדוגמא, בלי שמות, רק אגיד כי מדובר ברכב אנגלי משופץ מדהים: "וואו! איזה יופי! תתחדש! מי עשה לך את עבודת הצבע הזאת?" "מישהו (...)" "ברור שמישהו, אבל מי?" "פחח אחד" "תראה חבר, אני די בטוח שפחח עשה את זה ולא בעל מכולת. אבל מי? מה הסוד הגדול? אני חושב שיש לך יופי של אוטו ושעשו לך עבודה מדהימה. גם אני רוצה! למה לא תגיד לי מי?" "עזוב, איזה מישהו מירושלים, אתה לא מכיר(!). עכשיו, יאללה, לך מ…
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
במהלך עוד ביקור פנטזיות שלי ב-ebay נתקלתי בפריט הזה: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=5356&item=4575699438&sspagename=rvi%3A1%3A2v_home מי שלא מכיר Reeves Callaway הוא בחור נחמד שמשפר קורבטים להספקים מטורפים, בגלל זה הופתעתי לגלות שהיה לו שיתוף פעולה עם אלפא רומיאו. חקרתי קצת את הנושא ואפילו מצאתי מישהו שמוכר קיט כזה מקורי. http://www.humanatek.com/callaway.htm איפה בעלי ה-GTV6 בארץ (כל השלושה...) מישהו מתענין? קצת נתונים: 230 כ"ס 0-60 mph ב-5.9 שניות מהירות סופית 140 mph
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
יום של רנו 16
מאת Type34- 4 תגובות
- 968 צפיות
היום ראיתי שתי רנו 16! אחת לבנה נוסעת בכביש י-ם - ת"א, ואחת אדומה אצל פחח או רפד באיזור רחוב המסגר בת"א. ממש מוזר. . . אז כמה יש כאלה בכבישים?
הודעה אחרונה מאת משה והרפורמים, -
מיכל דלק
מאת אריאל עזיזי- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
למכירה שני מכלי דלק לחיפושית כבל בלם יד לאוודי 80שנות ה70 נראה לי
הודעה אחרונה מאת אריאל עזיזי, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי אני מחפש ספר היינס למרצדס E 230 מישהו מחזיק כזה אולי ? אולי למכירה ? לא עבורי , אני עדיין לא מחזיק מרצדס , עבור חבר . תודה דרור .
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
למכירה
מאת אריאל עזיזי- 0 תגובות
- 757 צפיות
למכירה פגוש {טמבון} אחורי לפורד אסקורט 1972 חדש
הודעה אחרונה מאת אריאל עזיזי, -
שלום מר הספל
מאת אבי נוף- 0 תגובות
- 738 צפיות
אני רואה אותך ברשימת המשתמשים כרגע - או היה זה חלום? ברוך השב.(?) שקט מידי בלעדיך. אבי.
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
כן כן, גם אני יכול להיות רציני מדי פעם... מצגת משרד האוצר/רשות המיסים, באדיבות YNET לכל המתכננים, המתינו חודשיים וחצי, המס ירד (מס קניה ומע"מ) מ 128% ל 121% לערך. לחולמים לטווח ארוך, המס ירד בינואר כל שנה, 114% בינואר 2007, ועד לכ- 100% בינואר 2010. יש לשים לב, כי השינוי בהטבות על אביזרי בטיחות לא תשפיע על רוב הרכבים הפוטנציאליים ליבוא. (כריות אויר? ABS?) כמובן, שתתכן עליה במחיר השוק הממוצע של הרכב לאורך השנים, אם כי להערכתי השינוי הנ"ל יהיה נמוך מההפחתה בנטל המס. בברכה, גלעד
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום לכולם, אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בזיהוי הקרבורטור בתמונות למטה. לא רשום עליו שם חברה או דגם... מדובר בקרבורטור גדול למדי, כ-25 ס"מ רוחב, עם 4 לועות ( 4bbl). קוטר טבעת עליונה כ-10 ס"מ, אין לי מושג מאיזה רכב הוא ירד.... מה שכן, הוא הגיע עם אחלה פילטר של K&N בנוסף, צירפתי בתחתית העמוד תמונות של זוג ה-Weber 40 DCOE ששיפצתי, תודות לשמוליק שהביא לי את החשק לשיפוץ שלהם, כשראיתי את השיפוץ שלו... תודה מראש לעונים, ליאור. הקרבורטור לזיהוי... : ה-Weber שלי לפני השיפוץ: הקרבורטורים לאחר השיפוץ:
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
-
- 2 תגובות
- 689 צפיות
איך אני מקטין ת מונה כדי לשים אותה בתור סימלון? תודה מראש עידן!
הודעה אחרונה מאת edan839,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 381 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- shaymolcho
- dani666
- sperial
- 3n
- GTאי
- SlowRide
- mitsugli
- דאבל קלאצ
- רוני ט
- gollu
- TZR84
- PASHUT
- סולל הדרך
- גולדן191
- fatboy1340
- Shay Shd Dave
- nechmya
- David32
- Amitbak
- TomerP
- garicho
- Avia
- פיזיקאי שימושי
- ntd
- yuvk
- לירון .ה.
- Tal7
- Mr.Hybrid
- The FixTrics
- ברווז
- kalmangar
- swiv
- Golf_91
- osheri
- אהרן ג
- malcishua
- GKME
- meir_gi
- לב טוב
- gadik6
- parnuk
- korenz1213
- Gosser1860
- srool
- במבליק
- פינדר
- נעם101
- urich
- david3692
- יובל .מ.
- falou
- מיץ פטל
- ArikB
