רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 857 צפיות
ערב טוב לכולם. מכיוון שאני חדש בנושא המיני...אז שאלה קטנה לי למביני המיני. קודם כל איזה מוסך מתעסק או מבין במיני בארץ ? ואיזה פילטר שמן צריך לקנות למיני, כי הגיע זמן הטיפול. אודה לכם עם תעזרו לי בנושא, עידן.ה
הודעה אחרונה מאת YONA777, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 116 תגובות
- 14.5 אלף צפיות
טוב, אז לאחר ההתלהבות של היום הראשון - צריכים להתמודד עם האמת. בבוקר (זאת אומר ב-5 בבוקר), הכנסתי את האסקורט לחנייה של הבניין (חנייה זנותית, לא שייכת לאף אחד), והתחלתי לבצע את הפירוק הראשוני. מאחר והפחחות לעולם אינה נגמרת, העדפתי להתרכז כעת בפנים הרכב, בדברים הכי בסיסים ואלמנטרים. ראשית - התחלתי בפירוק הגריל (גם הגריל מקומבן, תפוס עם כ"כ הרבה ברגים של קשורים, שגרמו לי כאב ראש לא קטן. עברתי לאחר מכן לפנסי האיתות, הוצאתי אותם, והברקתי את הנורות - כעת האור חזק יותר, ומאוחר יותר התברר שבפנס האיתות הימני, הבית כ"כ חלוד, שכאשר הוצאתי את הנורה היא יצאה עם כל הבית (משמע: עוד חלפים לקנות! ) עברתי לאור הרכב הפנימי - משחק קטן עם המגעים, והנורה עובדת (בזמנה …
הודעה אחרונה מאת edan839, -
-
- 0 תגובות
- 938 צפיות
מי שנורא נורא רצה להירשם למסיבת ה-20 שתיערך ב-22.9.05 בפתח תקווה ופשוט עוד לא יצא לו יכול להרים טלפון למשרד המועדון בשעות הפעילות לטלפון 03-7318818 ולהסדיר את הרשמתו. עלינו לדעת לפחות שבוע מראש את מספר המשתתפים המדוייק, אחרת לא נוכל לארגן את האירוע כראוי. ניתן להירשם גם בפקס 03-7319059 במייל [email protected] וגם אצל חברי הוועד: נחום קדמיאל, זמי לוין, מנחם ניר ומתניה הלוי... פרטים נוספים על המסיבה בקובץ המצורף. להתראות במסיבה, הנהלת המועדון
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני הזמנתי, מה איתך? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=6556719607
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
בשבת הקרובה 10.9 , תצוגת רכבי אספנות , בתוך קאנטרי קלאב גלי גיל ,קרית מוצקין, בין השעות 10:30 - 14:00. נא להביא סיפור רכב / שיפוץ . שיירה מאזור תל אביב תצא מתחנת הדלק "מושיקו לויקו" בשעה 08:30. כניסה חינם לכל המתקנים לחברי מועדון ה-5 ובני משפחותיהם, למעוניינים חובת הרשמה מוקדמת במשרד המועדון. http://www.countryclub-galei-gil.co.il/
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
בין שני מבוגרים בקיבוצי הטוענים אחד כנגד השני"אני זוכר יותר טוב" ניטש ויכוח למי שייך המספר הבא 62213 ,לליילד או למק שהיו פעם בקיבוץ ?( המספר מדויק כי הוא תלוי עדיין במוסך ) כמו כן לאיזה רכב שייך 33299? אשמח לכל אינפורמציה שעולה מהמספרים . נמרוד ,נראה לי שזה שאלה בשבילך..... לילה טוב
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
- 3 תגובות
- 961 צפיות
הראשון, בשבילך... "משה"... גם להם יש מיפגשי מועדון המרצדס מחריד... אגב, הבחור מייצר יצירות מופת מחלקי רכבים, אז לכל אחד יש את השריטה שלו... גילי
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 917 צפיות
לפני כמה שבועות מישהו פרסם פה תמונות של המנטה הצהובה מגבעתיים. מסתבר שהרכב היה פעם בבעלות המשפחה שממנה קבלתי את המנטה B ה"חדשה" שלי. אני אשמח אם מישהו יוכל להעלות שוב את התמונות או לפחות לפרסם את האזור שבו עומד הרכב, אני רק מעוניין לצלם אותה בשביל הבעלים הקודמים.
הודעה אחרונה מאת ארנון, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
השבוע קבלתי רכב אספנות מסוג פורד נראה לי שנות השישים איך אני יכול לקבל עליו פרטים ומה השלבים שאני צריך כדי להתחיל לשפץ אותו מה עושים אני רוצה לשפץ אותו לעשות לחלק מהחלקים ציפוי ניקל ומאיפה אפשר להשיג חלקים למנוע והאם יש אתרים שעוזרים בזה
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- 1 תגובות
- 865 צפיות
שלום לכולם אני מחפש דש בורד לחיפושית דגם גרמני תוצרת מקסיקו ללא פיצוצים\סדקים\חורים לא מקוריים יש עדיפות לחדש אבל תלוי במחיר... אני לא מוכן לשלם 1000 שקל לדש בורד תוצרת ברזיל תודה רבה גיא
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לכל בעלי המנטה באשר הם למכירה פנסים אחוריים למנטה A ופנס חזית אחד . דרור .
הודעה אחרונה מאת דרור, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
איזה דגם של סיטרואן מופיע בתמונה? תודה לעונים מראש יוגב
הודעה אחרונה מאת דרור, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 791 צפיות
שלום! איזה אוטו זה האוטו התכלת העדין לקראת הסוף לפני הסיטרואן {טנדר} האם ניתן להשיג כזה...? http://img56.imageshack.us/my.php?image=video014115yv.jpg תודה מראש עידן!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 765 צפיות
לאן נעלם ההספל
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לקראת תחילת שיפוץ הסטיישן 80 שלי, מצאתי פתרונות לכל הדברים שצריך במהלך השיפוץ, פרט למוסך מומחה (חשוב מאוד אצל סובארו שסובלות בחלקן ממחלת החלודה במקומות מסוימים באופן קבוע) בתחום הפחחות/צבע באיזור חיפה. האם מישהו יכול להמליץ על מוסך שכזה ו/או שבוצע אצלו עבודה שכזו ויודע שעושים עבודה טובה? תודה, גל.
הודעה אחרונה מאת דרור, -
אני מעונין לייבא לארץ מנוע בשביל מכונית אמריקאית מודל 61 . מישהו מכיר מישהו שמתעסק עם זה?
הודעה אחרונה מאת aloni002005, -
- 17 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
לאחר השוק, בחדש במרץ, הופצה הודעה ממקור מוסמך, שאפשר יהיה למכור סחורות שונות, לא רק מה שקשור לרכב,בשווקים הבאים, אך למרות שמספר לא מבוטל של אנשים אישר זאת, בשוק האחרון, סרב בא כוח המועדון לאשר מכירת ציוד שלא לרכב, ניסיתי להתקשר לאותו מקור מוסמך, בהודעה פרטית, ולא נעניתי. מישהו יכול לשפוך אור על הסוגיה ?
הודעה אחרונה מאת דרור, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
זה נראה כמו בדיחה אבל זה רציני... ברכב הפיקוד שיוצר על ידי וולו...יש מאחור מנשא תיקני לאופניים
הודעה אחרונה מאת חיים שטיין, -
-
-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
ביום רביעי אני חושב כבר לנסות להעביר את המנטה החדשה בדיקת מעבדה. הרכב כרגע במוסך, רוב הדברים נראים תקינים, כמובן שיש מה להחליף אבל הרכב עמד רק שנה וחצי (עם כיסוי). מה בדיוק בודקים בבדיקת מעבדה? האם צריך לקבוע תור? לפי מה שהבנתי הבדיקה מתבצעת במכון התקנים (למי שגר במרכז) אשר נמצא צמוד למקום המפגש השבועי. טיפים ועזרה מבעלי ניסיון יתקבלו בשמחה ...
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
-
- אחראי פורום
- 31 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
כמו שכבר אמרתי אתמול הרכב נמכר, אני לא אשקר ואומר בכנות שהוא נמכר ממש בזול, כנראה אני ממש לא רוצה אותו. הבעיה היא כזאת, הקונה הוא בן אדם שמהרגע הראשון הציע מחיר ממש ברצפה, סירבתי והוא אתקשר והעלה את ההצעה ואז שוב ושוב ולבסוף אמרתי בסדר. אתמול נחתם הזכרון דברים, קיבלתי צ'ק , צילמתי את הרכב למזכרת, נתתי את המפתח וזהו. היום בבוקר מעיר אותי טלפון והלקוח טוען שמשהו לא בסדר, אני חייב לציין שכבר בפעם הראשונה כשהוא בא לראות את הרכב אני הודעתי על הדבר הזה והוא אפילו אמר שזה בסדר מצידו, אתמול שוב הנושא עלה לאוויר והיום הבן אדם אומר לי שהוא רוצה שאוריד את המחיר, אמרתי לו שיבוא ויקח את הצ'ק.... אני קם על הבוקר בשבת מתמלא בעצבים, לא מוכן להקשיב לכלום, הבן אדם מקבל פה בונבוניי…
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם אני מנסה לעזור לחבר למצוא רכב מסוג קארמן אם מישהו מכיר רכב כזה למכירה אשמח אם תעבירו לי פרטים, אפשר גם הודעה פרטית תודה אלעד
הודעה אחרונה מאת Type34, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אלפא רומאו GT junior 1600 מודל 73 . הרכב שימש אותי ביום יום כולל נסיעות ארוכות פעמיים בשבוע. מבחינה מכנית הרכב עבר: החלפת מערכת הבילום (כולל דיסקים ומשאבה מרכזית), החלפת אלטרנתור, מצבר חדש, ניקוי ראדיאטור, החלפת תפוחים, החלפת דוד עמם אחורי מקורי, וכמובן תחזוקה שותפת (החלפת מסננים וכל השאר). המנוע במצב טוב מאוד, לא אוכל הרבה שמן. מבחינה המרכב: הרכב עבר פחחות וצבע בעבר,כל רצפת הרכב זופתה,קורות הרכב ישרות ואין חלודה בכלל. מבחינת קוסמטית : הרכב צריך לעבור שיפוץ קוסמטי ותיקוני צבע. אומנם הריפודים הוחלפו אבל יש עוד עבודה מבפנים. הרכב בעקרון מיועד למי שמעוניין לעשות שיפוץ יחסית קל.ועדין להשתמש בו ביום יום. כל מה שבוצע בזמן שהרכב היה בבעלותי בוצע ע"י ידיים טובות ו…
הודעה אחרונה מאת yaziv, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אם יש למשהו את מספר ט"ל של בנצי שמתקן אופנועי bsa
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
מוסטנג בכותרות
מאת אבי38- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ממליץ בחום לקרוא את שלש הכתבות בעתון הגה החדש על המוסטנג אחת הכתבות הינה על המכונית של חבר-המועדון יורם מקובר כל הכבוד נ;ב מצורפות תמונות בגוף הכתבה ;אבי ג
הודעה אחרונה מאת קרן., -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן חברה , הגיע הזמן לעשות צבע ליגואר XK150 ואני רוצה לשמוע המלצות על מי יכול לעשות את הצביעה ברמה הכי גבוהה ! האוטו כבר ממש בשלבי סיום ... בתודה , ירון
הודעה אחרונה מאת shmil, -
אהלן!! המון זמן לא היה מפגש פורד (אספנות וגם לא)!. מתי יאורגן איזה משהו? (מתגעגע לקורטינה...)
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
מבלי להיכנס לויכוחים שהיו פה בשרשורים קודמים יש לי שאלה/הצעה: אחת מהמטרות הראשיות של מועדון החמש הינה שימור המורשת המוטורית של כלי רכב שנעו בישראל בעבר (וגם אלה שינועו בעיתד), וכמובן התקנה המפורסמת של סטטוס רכב אספנות לרכב מעל 30 שנה , איפה הבעיה לדעתי? מעל 20 שנה כלי רכב נחשב למיושן והחזקתו באופן טבעי הכי קשה בתור רכב כזה-מה שאומר שבעשר שנים האלה הולכים לאיבוד הרבה מכוניות עם פוטנציאל לאספנות... לדעתי צריך איזה שינוי מסוים כגון הקדמת רכב אספנות ל20-25 שנה ,הקלות מסוימות כמו רכב מיושן עם אפשרות לסטטוס אספנות ,וכו...
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
- 8 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם האם יש מישהו שיכול להראות מהם הסוגים (רצוי לפי שנים) שהיו מקובלים בארץ או שיוצרו בארץ פיברגלאס/פח של סירות לווספה? בתודה גלעד
הודעה אחרונה מאת גלעד2, -
מחפש סוסיתא עדיף קובייה ולפני שיפוץ! לא משנה המצב שלה...! תודה...!
הודעה אחרונה מאת edan839, -
-
- אחראי פורום
- 34 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
http://idanst.net/cars/default.aspx היה מפגש נחמד וגם נחשפה הסובארו החדשה של משה:
הודעה אחרונה מאת aa123, -
-
מי מחובר 63 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 235 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- benny62
- meny5
- RedLabel
- גולד1
- igor8s
- לירון .ה.
- yor2
- גור אדם
- ArikB
- yossiaviel
- sperial
- רפי לין
- Gosser1860
- נולד לליסינג
- 3n
- ניקו פ.
- mcshmupi
- itaimoto
- Camaro 92
- Tal7
- שעון חכם
- SlowRide
- סידן
- hans
- Night Driver
- דוד495
- parnuk
- Aviady001
- Rongaflugen
- hunter22
- Tom78
- nadavd4
- falou
- om2
- guya72
- davemustaine87
- winner
- Amitbak
- T_A
- Zorly
- GKME
- BoazB11
- M H
- Avia
- amit54
- samg
- elyas
- פינדר
- גולדן191
- אלעדיקו
- צוק
- Moshe c
- blackpolo
- Ctzvi
- משה בן הראש
- dorosen
- Nico62
- MarkoJ
- סולל הדרך
- gpro
- אלפרד חיות
- אהרן ג
