Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אחי סלח לי אבל אתה טמבל!

אל תמכור תאוטו במחיר זנות כזה.

אם אתה ממש רוצה להפטר ממנו תנסה למכור למוזיאון או משהו אנערף מה אבל אל תיהיה "זונה"!

תמכור במחיר שלא יכאב לך הלב אחרי זה אפילו שאתה רוצה להגיד לאוטו שלום ולא להתראות.

 

אני טמבל? סוף סוף אני שלם עם המכירה...

המחיר הוגן ומי שינסה להוריד אותי בשקל אחד לא יקבל אותו אח"כ גם ב20K, אני אומר שוב, אני לא רוצה את האוטו הזה, החיים שלי שינו כיוון והוא סתם תופס מקום בחנייה, אני מוכר גם את הפונטו שלי באותו זמן וכל זה כי יש לי מטרה ועוד מספר שקלים לא ירחיקו אותה ממני... ככה שהמחיר נמוך ומי שיקח ירוויח....

 

אתה חושב שזהכ שנות, תארגן 10K ותקח את האוטו. אני בגיל 18 הלכתי לבנק לקחתי הלוואה וקניתי לי את האוטו במזומן אז אם טמבל בגיל 18 יכול ועוד אחד שאין לו הורים שנותנים לו אפילו אגורה אחת כל חכם שרוצה יכול אבל המרחק בין דיבורים למעשים הוא עצום ולכן אני רוצה לחסוך דיבורים, זרקתי ת'כפפה ואני מחכה למעשים.

haters will hate

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קצת מרגיז מה שקורה פה,סוף סוף יש מוכר "נורמלי" שמבין שבשביל מימוש מהיר של רכב שגם דורש השקעה (ומבלי לראות את הרכב במציאות ונוכח סוג הרכב הוא דורש..) יש לבקש מחיר ריאלי ואפילו קצת אטרקטיבי ואז באים החברים,כולם נשמות טובות עם כוונות טובות אך עניים מרודים ו"מעודדים" את בנצי שלא ירד ל"זנות" ושלא יתפשר וכל מיני הערות ועצות שכאלו.

 

הם מצהירים שהיו קונים את הרכב "אם היו יכולים"... אז זהו שכדי למכור צריך למצוא מישהו "שיכול" והרבה יותר קל למצוא מישהו שיכול 10K מאשר מישהו שיכול 20K !

 

"יכול" זה גם לפעמים "הרכב לא שווה לי את המחיר" אז זה יפה שמעודדים את בנצי אבל מי שקובע בכמה ימכר הרכב זה קודם כל המוכר אבל מיד אחריו זה הקונה "שיכול" לרכוש אותו.. הקונה הזה טרם הגיע למרות שהרכב עומד למכירה לא מעט זמן ולמרות שבאמת מדובר ברכב עם פוטנציאל.

 

להמתנה ממושכת יש מחיר בדמות ריביות על כסף שנלקח ממקור אחר,פיספוס הזדמנויות אחרות ושיבוש תוכניות.

 

המחיר ריאלי,סביר ואני חושב שהרכב ימכר סביב המחיר המבוקש... אוהדי הב.מ.וו הסתדרו בתור..

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

אני מסכים עם spidrman ב100%

אין דבר כזה לא יכול... אלא אם אתה ילד בכיתה ו'

כל בנאדם כולל ילד בכיתה יב' יכול לגייס לעצמו 10K שקל בשביל לקנות את הרכב

לדוגמא אם היו מציעים לכם למבורגיני ב10K חדשה מהחברה אני בטוח שאחד אחד הייתם משיגים את הכסף בלי תלונות :)

 

חוצ מזה שכל דבריו של spidrman כ"כ נכונים...

פורסם

כל כך קשה לפעמים למכור רכב במדינה הזאת. לא משנה מה הרכב שיוצע למכירה, לא חשוב כמה פעמים שאלו אותך "מוכר?" או הציעו לך הצעות מפתות כאשר לא רצית למכור. ביום שבאמת תרצה למכור - הקונים הפוטנציאליים יתנו לך להרגיש שאתה מחזיק זבל שאתה צריך להפטר ממנו.

 

אני כותב שורות אלו מתוך ניסיון רב במכירת מכוניות שחלקן מיוחדות מאד.

פורסם
קצת מרגיז מה שקורה פה,סוף סוף יש מוכר "נורמלי" שמבין שבשביל מימוש מהיר של רכב שגם דורש השקעה (ומבלי לראות את הרכב במציאות ונוכח סוג הרכב הוא דורש..) יש לבקש מחיר ריאלי ואפילו קצת אטרקטיבי ואז באים החברים,כולם נשמות טובות עם כוונות טובות אך עניים מרודים ו"מעודדים" את בנצי שלא ירד ל"זנות" ושלא יתפשר וכל מיני הערות ועצות שכאלו.

 

הם מצהירים שהיו קונים את הרכב "אם היו יכולים"... אז זהו שכדי למכור צריך למצוא מישהו "שיכול" והרבה יותר קל למצוא מישהו שיכול 10K מאשר מישהו שיכול 20K !

 

"יכול" זה גם לפעמים "הרכב לא שווה לי את המחיר" אז זה יפה שמעודדים את בנצי אבל מי שקובע בכמה ימכר הרכב זה קודם כל רק המוכר אבל מיד אחריו זה הקונה "שיכול" לרכוש אותו.. הקונה הזה טרם הגיע למרות שהרכב עומד למכירה לא מעט זמן ולמרות שבאמת מדובר ברכב עם פוטנציאל.

 

להמתנה ממושכת יש מחיר בדמות ריביות על כסף שנלקח ממקור אחר,פיספוס הזדמנויות אחרות ושיבוש תוכניות.

 

המחיר ריאלי,סביר ואני חושב שהרכב ימכר סביב המחיר המבוקש... אוהדי הב.מ.וו הסתדרו בתור..

מילים כדורבנות!

זו המציאות כיום, ואין מה לעשות בעניין. זה קיים בהרבה תחומים וגם בתחום שלנו.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
אתה לא נורמלי 10K...............?

 

אם היה לי כסף לא הייתי חושב פעמיים........!:roll:

אבל אין לך... ולכן זה לא רלוונטי. תקרא שוב את מה שכתב spidrman:

 

קצת מרגיז מה שקורה פה,סוף סוף יש מוכר "נורמלי" שמבין שבשביל מימוש מהיר של רכב שגם דורש השקעה (ומבלי לראות את הרכב במציאות ונוכח סוג הרכב הוא דורש..) יש לבקש מחיר ריאלי ואפילו קצת אטרקטיבי ואז באים החברים, כולם נשמות טובות עם כוונות טובות אך עניים מרודים ו"מעודדים" את בנצי שלא ירד ל"זנות" ושלא יתפשר וכל מיני הערות ועצות שכאלו.

 

הם מצהירים שהיו קונים את הרכב "אם היו יכולים"... אז זהו שכדי למכור צריך למצוא מישהו "שיכול" והרבה יותר קל למצוא מישהו שיכול 10K מאשר מישהו שיכול 20K !

 

"יכול" זה גם לפעמים "הרכב לא שווה לי את המחיר" אז זה יפה שמעודדים את בנצי אבל מי שקובע בכמה ימכר הרכב זה קודם כל המוכר אבל מיד אחריו זה הקונה "שיכול" לרכוש אותו.. הקונה הזה טרם הגיע למרות שהרכב עומד למכירה לא מעט זמן ולמרות שבאמת מדובר ברכב עם פוטנציאל.

 

להמתנה ממושכת יש מחיר בדמות ריביות על כסף שנלקח ממקור אחר,פיספוס הזדמנויות אחרות ושיבוש תוכניות.

 

המחיר ריאלי,סביר ואני חושב שהרכב ימכר סביב המחיר המבוקש... אוהדי הב.מ.וו הסתדרו בתור..

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם
כל כך קשה לפעמים למכור רכב במדינה הזאת. לא משנה מה הרכב שיוצע למכירה, לא חשוב כמה פעמים שאלו אותך "מוכר?" או הציעו לך הצעות מפתות כאשר לא רצית למכור. ביום שבאמת תרצה למכור - הקונים הפוטנציאליים יתנו לך להרגיש שאתה מחזיק זבל שאתה צריך להפטר ממנו.

 

אני כותב שורות אלו מתוך ניסיון רב במכירת מכוניות שחלקן מיוחדות מאד.

אוי יונית כמה שאת צודקת... אין במדינה הזו אחד שלא עבר זאת על בשרו...

אם תעלה עוד יצירת אומנת נוספת לסמלון שלך, תיחסם גישתך לאתר.

פורסם
אתה לא נורמלי 10K...............?

 

אם היה לי כסף לא הייתי חושב פעמיים........!:roll:

יסלח לי אדוני, אבל:

א. הוא באמת לא נורמאלי. כזה הוא.

ב. אם אין לך את הכסף למה להגיב?

ג. אם אין לך את הכסף למה אתה מציף את הפורום בחיפושים אחר מכונית קופה , קורטינה דור II וסוסיתא בכל מצב. אני לא בא לשפוט מה אתה מחפש או לא, או על מה אתה רוצה להוציא את הכסף שברשותך או לא,

אבל אחרי שאני עושה מאמצים לעזור לך בחיפושים שלך אחרי המכוניות שביקשת, אתה כותב כאן שאין לך את הכסף, אני מרגיש שאתה מחרטט אותי וסיפור "רכב אספנות", "VW_Beetle" ועוד כמה משתמשים שמחפשים אין סוף מכוניות אספנות בלי שיש להם כסף לזה.

 

אז יסלח לי אדוני, וגם בנצי בעל השרשור על הבמה,

ניר.

משכנתא זה קל

פורסם
יסלח לי אדוני, אבל:

א. הוא באמת לא נורמאלי. כזה הוא.

ב. אם אין לך את הכסף למה להגיב?

ג. אם אין לך את הכסף למה אתה מציף את הפורום בחיפושים אחר מכונית קופה , קורטינה דור II וסוסיתא בכל מצב. אני לא בא לשפוט מה אתה מחפש או לא, או על מה אתה רוצה להוציא את הכסף שברשותך או לא,

אבל אחרי שאני עושה מאמצים לעזור לך בחיפושים שלך אחרי המכוניות שביקשת, אתה כותב כאן שאין לך את הכסף, אני מרגיש שאתה מחרטט אותי וסיפור "רכב אספנות", "VW_Beetle" ועוד כמה משתמשים שמחפשים אין סוף מכוניות אספנות בלי שיש להם כסף לזה.

 

אז יסלח לי אדוני, וגם בנצי בעל השרשור על הבמה,

ניר.

 

סלחתי :)

 

זה בסדר, בטח גם חצי האנשים חושבים שאני לא רציני.... מה לעשות שעובדים בשעות מטורפות ובשאר הזמן ישנים.... 17:00 עד 01:00 עבודה, 06:00 עד 15:00 שינה...

haters will hate

פורסם
יסלח לי אדוני, אבל:

א. הוא באמת לא נורמאלי. כזה הוא.

ב. אם אין לך את הכסף למה להגיב?

ג. אם אין לך את הכסף למה אתה מציף את הפורום בחיפושים אחר מכונית קופה , קורטינה דור II וסוסיתא בכל מצב. אני לא בא לשפוט מה אתה מחפש או לא, או על מה אתה רוצה להוציא את הכסף שברשותך או לא,

אבל אחרי שאני עושה מאמצים לעזור לך בחיפושים שלך אחרי המכוניות שביקשת, אתה כותב כאן שאין לך את הכסף, אני מרגיש שאתה מחרטט אותי וסיפור "רכב אספנות", "VW_Beetle" ועוד כמה משתמשים שמחפשים אין סוף מכוניות אספנות בלי שיש להם כסף לזה.

 

אז יסלח לי אדוני, וגם בנצי בעל השרשור על הבמה,

ניר.

בוקר טוב

אחת הפנטזיות הגדולות ביותר של כל חובב רכב, היא הרכב הבא שלו או רכב החלומות...

אף אחד לא מסתפק במה שיש לו ותמיד מחפש את הדבר הבא... בעל החיפושית יפזול לעבר מרצדס ובעל מרצדס (חוץ מאבי השייך לזן נדיר אחר) יחפש לו פורש שובבה וכו...

אבל החלום הגדול ביותר לא שייך לסוג הרכב כי אם למציאה הגדולה.....

פתיחת איזה מחסן לול חצר ישנה ו....שם תעמוד המועמדת. נדירה, יקרה ,דורשת מינימום השקעה...וכמובן שהבעלים (יד ראשונה בלי ק"מ) אישה זקנה וחביבה תמסור לו את הרכב תמורת חיוך וניקוי העלים בחצר...ואז.... באה ההתפקחות.

היום קשה, עד בילתי אפשרי למצוא מציאה נדירה... רק שימו לב לכמות החברים בפורום שאינם מהווים את כל אוכלוסית חובבי הרכב, בכדי להבין את המשמעות...בדרך כלל מתחיל הג'וק לפעול לאחר קבלת רשיון הנהיגה, אז נוצרת הדלימה איך לקנות אוטו ואיזה? רכב אספנות מביא איתו ניחוח אחר, שרבים מבקשים להתבשם בו...וכגובה הציפיות גודל האכזבה... שמדובר תכלס ברכישת הרכב...החולם שמבקש מציאה נתקל חזיתית במציאות... או פורש או מחפש את המציאה הבאה... הוסף לכך את עניין הגיל, חוסר הידע המעשי, והבנת המשמעות האמתית של בעלות על רכב ישן... ותקבל הרבה חולמים במרדף שווא אחרי החלום....לגיטימי אבל מרגיז, במיוחד את בעלי הנסיון והאספנים שצריכים לסנן ולהפריד פנטזיונרים מרוכשים פוטנציאלים.. בכל מקרה החולמים הנ"ל יהיו הדור הבא של האספנים ברוב המקרים-המשיכו לחלום-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
בוקר טוב

אחת הפנטזיות הגדולות ביותר של כל חובב רכב, היא הרכב הבא שלו או רכב החלומות...

אף אחד לא מסתפק במה שיש לו ותמיד מחפש את הדבר הבא... בעל החיפושית יפזול לעבר מרצדס ובעל מרצדס (חוץ מאבי השייך לזן אני מקוה שלא שכחת באמצע איזו אות . . . נדיר אחר) יחפש לו פורש שובבה וכו...דווקא לא. מסתפק להחליף למרצדס 220 או 300 פונטון (הדגם שלי) אך קבריולט . . .

אבל החלום הגדול ביותר לא שייך לסוג הרכב כי אם למציאה הגדולה.....

פתיחת איזה מחסן לול חצר ישנה ו....שם תעמוד המועמדת. נדירה, יקרה ,דורשת מינימום השקעה...וכמובן שהבעלים (יד ראשונה בלי ק"מ) אישה זקנה וחביבה תמסור לו את הרכב תמורת חיוך וניקוי העלים בחצר...ואז.... באה ההתפקחות.אח, חלומות, חלומות, אבל - כמה שזה אמיתי ונכון . . .

היום קשה, עד בילתי אפשרי למצוא מציאה נדירה... רק שימו לב לכמות החברים בפורום שאינם מהווים את כל אוכלוסית חובבי הרכב, בכדי להבין את המשמעות...בדרך כלל מתחיל הג'וק לפעול לאחר קבלת רשיון הנהיגה, אז נוצרת הדלימה איך לקנות אוטו ואיזה? רכב אספנות מביא איתו ניחוח אחר, שרבים מבקשים להתבשם בו...וכגובה הציפיות גודל האכזבה... שמדובר תכלס ברכישת הרכב...החולם שמבקש מציאה נתקל חזיתית במציאות... או פורש או מחפש את המציאה הבאה... הוסף לכך את עניין הגיל, חוסר הידע המעשי, והבנת המשמעות האמתית של בעלות על רכב ישן... ותקבל הרבה חולמים במרדף שווא אחרי החלום....לגיטימי אבל מרגיז, במיוחד את בעלי הנסיון והאספנים שצריכים לסנן ולהפריד פנטזיונרים מרוכשים פוטנציאלים.. בכל מקרה החולמים הנ"ל יהיו הדור הבא של האספנים ברוב המקרים-המשיכו לחלום-רן

. . . המאמר לעייל מדוייק ונכון, ומה לעשות לפעמים כואב. . . מזל שכולנו מזוכיסטים.

אני גם בהחלט אינני יודע איפה מתחילה ונגמרת ההנאה ואיפה ההשתעבדות לנושא. נראה שאין זה בר הפרדה.

למרות זאת אפשר להבין את ניר שמתוזז "לחפש" רכב למי שאיננו מתכוון/יכול לקנות.

 

יום טוב לכולנו - אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

Did anyone of all responders has seen the car?

Does anyone know the amount of work to be done?

Does anyone know what hides underneath the wings?

I don't know about this specific car, but bringing a car

like this to a decent condition can cost even eight times

the price he is asking.

By decent condition I mean good, not even mint condition... :roll:

 

buying the car is the easiest and cheapest part in this story.

 

Daniel - not in israel, sorry about the english

MCS 2008


×
×
  • תוכן חדש...