Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבי, דיסק 9 אינטש, סוף שבוע והרבה חתיכות מתכת מיותרות ויש לך קבריולט :wink:

 

ירחם עלינו השם מפני חאפרים :lol:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
Did anyone of all responders has seen the car?

Does anyone know the amount of work to be done?

Does anyone know what hides underneath the wings?

I don't know about this specific car, but bringing a car

like this to a decent condition can cost even eight times

the price he is asking.

By decent condition I mean good, not even mint condition... :roll:

 

buying the car is the easiest and cheapest part in this story.

 

Daniel - not in israel, sorry about the english

 

אפשר לשאול אותי זה בסדר, אני ראיתי את האוטו...

יש עבודה על האוטו וכמו שכבר אמרתי לרבים - הכל בעיניי המתבונן.... אפשר ב80K לעשות מהאוטו הזה מתחרה ראוייה לM3.... או סתם להיכנס לפירטי פרטים ופשוט להחליף את כל האוטו....

אפשר גם להתחיל בקטנה, להביא את האוטו למצב נסיעה תיקני וזה אומר להחליף צמיגים דבר ראשון, לכוון קרבורטורים ולשים טמבון קדמי... משם השמיים הם הגבול אין סדר גודל השקעה בכל רכב, אפילו ברכב חדש שהוא במצב מצויין לכל הדעות אפשר להשקיע ולהשקיע, ובמיוחד אם מדובר בחיה מיוחדת אז הבעלים הגאה תמיד ימצא מה לשנות\להחליף וכד' ככה שאי אפשר לנקוב בסכום או אפילו בקירוב מסויים לסכום.

 

מתחת לכנפיים יש קצף...

ולמה ישר להגיד שלהביא רכב שכזה למצב הוגן יעלה פי 8 ממצב הרכישה? אני חושב שזה טוב כי אם הייתי מבקש מחיר מופקע אז היה יותר נחמד לשמוע ששיפוץ יעלה פי 2 ממה שאני דורש...

בקיצור, הרכב עדיין עומד מתחת לביתי, ואני מצלם אותו בכל יום תמונה מזווית אחרת ככה שבסוף יגמרו לי הפילים....

haters will hate


×
×
  • תוכן חדש...