רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
רעיון עולמי
מאת jlavi2002-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 983 צפיות
איל פלד כתב הרעיון הוא לייצר רשימה של נושאים והצעות שיעלו על סדר היום של ועד המועדון בישיבה הקרובה (או בישיבות הקרובות). אני מתחייב ומתנדב לקחת על עצמי לרכז את כל ההצעות שתצטברנה כאן, להביאן לדיון אצל וועד המועדון ולשוב ולדווח כאן על החלטות והתקדמות. (ואם אהיה בחו"ל, וזה קורה לפעמים, במועד ישיבת הוועד ארכז את החומר ואדאג להעבירו באמצעות את קובי מילוא ו/או ליאור ברוך שנודבו הרגע ללא ידיעתם (ואם חס וחלילה לא מתאים לכם תודיעו בה"פ)). ????
-
-
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 3 אלף צפיות
התמונות האחרונות של הסובארו שיש לי מלפני הכניסה לפחח.
הודעה אחרונה מאת ירוני, -
-
מד אוץ על 999,999 1 2
מאת shayel007-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום חבר'ה. שאלה שמענינת אותי ולא הייתי בטוח לגביה. מה קורה כאשר המד אוץ מגיע ל 999,999 האם הוא נשאר על 999,999 או שהוא מתחיל לספור שוב מ - 0? (אני חושב שזה סופר שוב מ 0 כי סך הכל זה גלגלי שיניים, אבל אני רוצה להיות בטוח.) ושאלה נוספת שיותר מתקשרת לאספנות האם יש פה אנשים שהמד אוץ שלהם ברכב הגיע ל 999,999? ואם כן כמובן האם הוא התאפס והחל לספור שוב מאפס או שהוא נשאר על 999,999 ובאיזה רכב מדובר? אני יודע שזאת שאלה קצת מגוחחת, תודה לעונים. שי-אל.
הודעה אחרונה מאת SuBaRu_MaN, -
-
Camaro במחיר מציאה! 1 2
מאת mgmort-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אח, העולם המושלם של EBAY
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
-
מחפש פורד אנגליה
מאת yb-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מעונין לקנות פורד אנגליה (כן כן ,אני יודע שהארי פוטר הקדים אותי... ) , במצב נסיעה ,חיצוני שיהיה סביר,בגדול רכב לשימוש יומיומי (אה וכמובן במחיר שלא צריך לרדת מהעץ ) כל מי שיש לו מידע שיכול לעזור אני אשמח (דרך אגב גם אסקורטים משנות השיבעים במצב דומה יכולות לבוא בחשבון)
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 4 תגובות
- 953 צפיות
שלום לכולם! האם מישהו יודע היכן אני יכול להשיג בולמי זעזועים קדמיים ללנצ'יה בטה (HPE) ? מסתבר שיותר קשה למצוא אותם ממה שחשבתי... תודה!
הודעה אחרונה מאת mabootoo, -
- 1 תגובות
- 909 צפיות
84 או לזרוק לפח?? מנוע 1400 + מזגן נוסעת כמו שועל בירושלים..... מישהו מעוניין בה ?? 700ש"ח והיא שלך.... עידו 054-4429794
הודעה אחרונה מאת udical, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, בימים אלו האוסף של המכוניות שלי גדל ל4 מכוניות. אני גר בבנין עם חניון משותף, אחד השכנים התחיל להציק על זה שהמכוניות שלי תופסות מקום. האם ישנה בעיה עם זה? או שאוץו שכן יכול לקפוץ עד הגג? 3 מהמכוניות עם רשיונות מוקפאים (אם זה משנה). לילה טוב
הודעה אחרונה מאת ramigt, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 694 צפיות
בוקר טוב לכולם. אולי מישהו מכם יודע מה לעשות ? יש ברשותי מיני מודל 84, ורציתי לעשות לצד ג' וחובה. אבל בחברות הביטוח לא יכולים להוציא לי פוליסה מכיוון שאין קוד דגם. אז אולי מישהו יודע איפה אפשר לבטח רכב כזה ? אודה לכם עם תעזרו לי !!
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אשמח לכל התעה אילו חלקים להביא לפורש 914 שאביא אותה לארץ? אילו חלקים שכדאי להביא עם הרכב שיהיו קשים או יקרים בארץ? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת fish, -
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שימו לב לקישור הבא יש המון דברים מעניינים לכל כיס-בהצלחה-רן http://www.yad2.co.il/Cars/Special.php?AreaID=&CarSpecialID=4&CarSpecialSubCatID=&FromYear=&UntilYear=&fromPrice=&untilPrice=
הודעה אחרונה מאת Blue Jay, -
מחפש רכב
מאת mustang_79- 8 תגובות
- 806 צפיות
שלום, מחפש רכב במצב נסיעה עם טסט (יכול גם להיות אספנות) הרכב צריך הראות יפה ללא חלודה וללא מכות בפח לא משנה גיר אוטומט או רגיל העיקר שיסע כל החבילה בתקציב של עד 5000ש"ח רועי
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אספתי במחשב לוגואים של כמעט כל יצרני הרכב ב-70 שנים האחרונות (שריטה שלי). בקיצור, אני לא מוצא את הלוגו של החברות הללו - מדובר בייצור קנדי עבור GM של גירסאות של פונטיאק ושברולט שבל. אודה למי שיוכל לאתר את הסמלים או לסרוק. תודה, עמית
הודעה אחרונה מאת kanfi, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 880 צפיות
1. מה סיכויה של אלפא סוד להפוך למכונית קלאסית ? לא סתם ענתיקה שמורה... 2. מה סיכויה של אלפא סוד לא מקורית (מנוע של 33 בבודי של סוד קופה) להפוך לקלאסית דמויית התלתן המקורית ? תשובות רציניות בבקשה, סימוכין משווקי העולם, מועדוני אלפא ואלפיסטים סנובים
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- 0 תגובות
- 771 צפיות
מעוניין לקנות כנף קידמית שמאלית לפיאט 600. 050-7749312 , 03-6763443
הודעה אחרונה מאת gogo111, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הייתי הבוקר אצל מגרש הברזל בכפר קאסם. וולו 144 נדחסה (קוביית ברזל) מנוע +גיר למכירה וולו 144 שנת 69+ רשיונות (ללא מזגן והגה כח)-למכירה (המוכר דבר על מנוע1600 לדעתי 1800) וולו 164 עם ניירות (כנראה) 370Kקמ בשלבי פחחות למכירה (אחרי שיעשו ניקלים בשכם מקווה למכור במעל 10000) אחרי הקפה למדתי אותו שעם עושים "אספנות "אפשר להעביר בעלות ללא טסט. אין לי טפסים אז לא צרפתי אותו למועדון ה5
הודעה אחרונה מאת amitexc, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הזמנה להשקת Morris 8 Tourer 1935 אנו מתכבדים להזמינכם לאירוע שיתקיים ביום שישי ה- 26 באוגוסט בשעה 17:00, בו יושק רכב מדגם מוריס 8 משנת 1935 שעל שיפוצו שקד חברנו שמעון גן-ברוך האירוע יתקיים בחניון "קופי טו גו " מקום המפגש אגף מרכז, פינת הרחובות איינשטיין/לבנון רמת אביב (צמוד לשער 8 של האוניברסיטה). זמי לוין, סגן יו"ר מועדון החמש, יקבל את מכונית האספנות ה"חדשה" לחיק המועדון באופן רשמי ע"י הצמדת סמל המועדון למכונית. להשקת הרכב יובא בקבוק שמפניה שייפתח לשמחת המשתתפים. לבאים עם רכב רגיל אבקשכם לא להחנות רכבכם בחניון אלא מ…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מחפש, בשאיפה בארץ, את החלק המסומן באדום בתמונה שמיל 052-8285994
הודעה אחרונה מאת shmil, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני חושב בעתיד לטייל עם האופנוע באירופה. כמובן שהנסיעה לשם תתבצע ע"ג אוניה. למישהו יש נסיון? מי מבטח? למי פונים? מהו הכיסוי? מחירים ביחס לביטוח רגיל בארץ? מה קורה עם האופנוע במהלך השיט? יש אליו גישה? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
-
- 1 תגובות
- 936 צפיות
איל כתב: "שלום, אם לא יקרה שום דבר בלתי צפוי (הסלמה בהתנתקות, אל קעידה או נצחון של מכבי בכדורגל...) אז ביום שלישי הקרוב 23.8.2005, בשעה 20:45 תשודר התכנית "תל אביב של פעם" במסגרת "מסע עולמי". הדקות האחרונות של התכנית מתעדות, על קצה העדשה והמזלג, את אחד ממפגשי שישי באוניברסיטת תל אביב. צפייה מהנה." איל כתב .... אז למזלנו לא קרה שום דבר בלתי צפוי וזכינו לראות את מפגש מועדון החמש במלא תפארתו דקות א ר כ ו ת של שידור על מסכי הטלויזיה הממלכתית . את נחום והחברים מספרים ומסבירים אודות רכביהם , את הסוסיתות הנפלאות כל הכבוד לאייל על הרעיון הנפלא וסוף סוף אני על המפה בתוכנית עם אחוזי צפיה גבוהים וזוכים לחשיפה ראויה . כמו כן ראוי לציין כי למדנו מעט על ההיס…
הודעה אחרונה מאת איל פלד, -
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אייל כל הכבוד הנאה צרופה לכל אורך התוכנית, במיוחד לי, שגדלתי ברח' הרצל ולמדתי מול בית הקברות ברח' טרומפלדור, ועבדתי כנער ברח' לוינסקי ומרכז מסחרי (מטלון של היום). שיחקת אותה עד הסוף . . . :mm_yeah: שלך בברכה - אבי.
הודעה אחרונה מאת איל פלד, -
- 2 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
באתר של שפ"מ פרסומות רדיו נוסטלגיות ביניהן קצת מעולם הרכב: באות א' - אליאנס 1975 באות ד' - דלק 1980 באות ס' - סובארו 1973 וחוץ מזה בנושאים שונים עוד הרבה פרסומות נחמדות שכבר הספקנו לשכוח כמה זכרנו אותן... http://www.shapam.co.il/Index.asp?CategoryID=57
הודעה אחרונה מאת redbaron, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למסירה תשעה סיפרוני Observer's Automobiles שיצאו לאור בין השנים 1965-1984. הסיפרונים מכילים מידע בסיסי ותמונות של רוב הדגמים שיוצרו בשנה מסויימת. 052-3624320 גור
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
*אשר יוביל אותי לרכישתי הבאה. על אופנועים עומדים/ זרוקים ברחובות, חצרות, מחסנים וכל מקום אחר... כל אופנוע, בכל מצב חוץ מקטנועים. תודה מראש לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
את ה-244 שלי קיבלתי (עכשיו אני כבר יודע...) עם גלגלי "מגנזיום" לא מקוריים אך מאוד נפוצים בוולוו, החישוקים היו כבר בערך בני עשרים ולא נראו כל כך טוב, ולאחר חשיבה החלטתי להשאיר את המצב כפי שהוא ולא לנקות/לצבוע כי בסה"כ ראו שהחישוקים לא משהו - אך הם הוסיפו להופעה של הרכב אפילו שהיה ברור שהם ידעו ימים טובים יותר. לפני כמה חודשיים ביקרתי אצל בירגר בנס-ציונה, קניתי חישוק זהה עבור הגלגל הרזרבי (שיהיה...) שלשום השאלתי את הרכב לשכן, ומש דקות אחרי אני מקבל טלפון שהוא עלה בטעות על אי תנועה בצד הדרך, ודפק בדרך שני ג'נטים וקרע שני צמיגים... הוא הרגיש נורא לא נעים, אך מייד הרגעתי אותו והבהרתי לו שלמזלו יש ברכב שני גלגלים רזרביים (הרגיל וזה שקניתי אצל בירגר). למחרת, שלחתי או…
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
- 2 תגובות
- 929 צפיות
בס"ד מחר בבוקר אני נוסע לנתניה במיוחד כדי להעביר בעלות לסובארו שרכשתי, לרכב אין טסט מתאריך 30.6.05 והרשיונות מופקדים מתאריך 30/7/05 האם מחר יתאפשר לי להעביר בעלות ? בבקשה למי שיודע שלא אסע מחר לחינם תודה
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
- 3 תגובות
- 943 צפיות
פעם מועדון ה5 הדיף ניחוחות של פעם.... צרוף משאיות ואוטובוסים היה מעשה לא נבון... בתור מי שנתקע היום בפקק בין שני אוטובוסים ומשאית... זה לא ניחוח, זה זהום סביבתי... הציבור התייחס בהבנה לחובבי הכרכרה של מונטיפיורי והמכונית של וויצמן אבל כשאוטובוסים ומשאיות פולטי גאזים רעילים ינועו עם שלטי אספנות... הציבור יפסיק(זמנית) את מלחמתו באנטנות הסלולריות- ויתפנה למלחמתו בנו. ולצערי הוא יהיה צודק
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- 11 תגובות
- 13.2 אלף צפיות
היום ואתמול הגיעו אליי שני משלוחים מלאים בכל טוב... חלקים מכאניים וחלקים "קוסמטיים" ל-TTS, לרבות לוח שעונים מיוחד לדגם ה-TT וה-TTS, מראות bulllet, פנסים קדמיים כפולים של דגם ה-TT וה-TTS, סט פנסים אחוריים חדש ומדהים, סמל קדמי לפס הפאנל הקדמי (את הפאנל השגתי להפתעתי בארץ, מאיש יקר בשם דני) ועוד ועוד.... הפנסים הקדמיים מחופים ע"י מסגרת ניקל, אשר הייתה במצב מזוויע למדי כשקיבלתי אותה, כמעט והתאכזבתי ש"נפלתי" עם החלק הזה ואז, החלטתי לתת לחומר שאני עובד איתו לא אחת לניקוי מתכות מסוג זה, להחליט מה יהיה גורל אותו ניקל... ואכן (כפי שמראות התמונות למטה), מסתבר שהניקל פשוט היה מלוכלך מעשרות שנים של חוסר ניקוי... מה גם שעל אותו ניקל הופיעה מין "פריחה" שהייתי בספק אם החומר יביר או…
הודעה אחרונה מאת Giladben.zaken, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הנה הלינק: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=83496 אתם יכולים לחוות דיעה או פה או בת'רד המקורי. יונתן
הודעה אחרונה מאת מקלארן F1, -
פורד קורטינה
מאת shalevho-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
בסוף שנות השיבעים תחילת שנות השמונים התחלפה הצורה לקורטינה. האם קורטינה מודל 1979 היא צורה ישנה או חדשה?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
מי מחובר 63 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 235 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- benny62
- meny5
- RedLabel
- גולד1
- igor8s
- לירון .ה.
- yor2
- גור אדם
- ArikB
- yossiaviel
- sperial
- רפי לין
- Gosser1860
- נולד לליסינג
- 3n
- ניקו פ.
- mcshmupi
- itaimoto
- Camaro 92
- Tal7
- שעון חכם
- SlowRide
- סידן
- hans
- Night Driver
- דוד495
- parnuk
- Aviady001
- Rongaflugen
- hunter22
- Tom78
- nadavd4
- falou
- om2
- guya72
- davemustaine87
- winner
- Amitbak
- T_A
- Zorly
- GKME
- BoazB11
- M H
- Avia
- amit54
- samg
- elyas
- פינדר
- גולדן191
- אלעדיקו
- צוק
- Moshe c
- blackpolo
- Ctzvi
- משה בן הראש
- dorosen
- Nico62
- MarkoJ
- סולל הדרך
- gpro
- אלפרד חיות
- אהרן ג
