Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7605 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אהלן חברים.

 

 

היום הרכבתי שטיח חדש בסובארו. (אצל קוקטיל ריפודים בראשון).

יצא סוף.

מי שמעוניין לראות תוצאות שיגיע למפגש סובארו ב 3-9 שבו תיהיה חשיפה ראשונית של הסובארו לחברי מועדון "סובארו קלאסי" ואח"כ לשאר חברי מועדון ה-5.

 

 

משה.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
אהלן חברים.

 

 

היום הרכבתי שטיח חדש בסובארו. (אצל קוקטיל ריפודים בראשון).

יצא סוף.

מי שמעוניין לראות תוצאות שיגיע למפגש סובארו ב 3-9 שבו תיהיה חשיפה ראשונית של הסובארו לחברי מועדון "סובארו קלאסי" ואח"כ לשאר חברי מועדון ה-5.

 

 

משה.

יאלה מעונין כבר לראות איך יצא לך השטיח

ירון

פורסם
יאלה מעונין כבר לראות איך יצא לך השטיח

ירון

 

אך אומר הג'ינג'י

סבלנות...

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
קובי לא אמר שום דבר שכזה בכל ה-32 דקות שאני מכיר אותו...

 

:wink:

שמעון הג'ינג'י שמעון פרנס...

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם

היי

 

היום קיבלתי אישור מיוחד ממשה לראות את הסובארו.

הגעתי לראשון ומה שראיתי זו סובארו חדשה לגמרי.

משה סחטיין על העבודה כל הכבוד יופי של שיפוץ.

כמו כן ראיתי בונבוניירה אדומה (פיאט ספיידר 850) שוכבת וממתינה ממש מיתחננת שמישהו (משה) ידבר איתה. ישב במושב שלה ירגיש אותה.

אבל לא לא לא אותו מישהו (משה)

לא מביט אפילו אליה . היא שוכבת שם בחניון על תקן של מחסן ...

כן כן כן מחסן ואני שואל למה???????????????????????????

זה לא מגיע לה

 

:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf:

 

:mm_sad: :mm_sad: :mm_sad: :mm_sad: :mm_sad: :mm_sad: :mm_sad: :mm_sad: :mm_sad: :mm_sad:

 

:bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:

 

להשתמע

ירון

×
×
  • תוכן חדש...