Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אומנם גם לא בדיוק אספנות אבל עדיין עברו כבר 10 שנים icon_wink.gif

 

pug106rallye.jpg

 

mauger.jpg

 

אומנם דור שני אבל התאונה נחמדה

050mu6h6435tn.jpg

 

050mu6h6436landing_tn.jpg

 

cak106.jpg

 

וניתן את הכבוד הראוי לאחת האלופות!

211315.jpg

פורסם

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

ויני השתתפה בפורמולה 1!!! ויני השתתפה בפורמולה 1!!! :grin:

 

 

טוב, אז אולי לא בדיוק השתפה, אלא עיכבה פורמולה 1 :wink:

 

אין לי מידע על התמונה הזו, אז אם מישהו נתקל בה בעבר ויודע במה מדובר, אשמח ללמוד.

4501492.jpg

 

וכמובן שעל הביאנקי לא צריך להרחיב... :wink:

a112%5B1%5D.jpg

 

112%20sanremo%2084.jpg

 

A112Ab..jpg

 

A112Ab-rosso.jpg

פורסם

אולי חלק מכם יתעניינו בזה.

 

רועי, יש לך תמונה איכותית יותר של "ויני בפורמולה 1"? על פניו זה נראה כמו מונקו, סביבות 1965, אבל אולי מדובר במירוץ שלא היה חלק מאליפות העולם (ומירוצים כאלה התקיימו בהרבה מסלולים, חלקם די אזוטריים). ייתכן אפילו שמדובר במירוץ פורמולה 2.

פורסם

אכן למרצדס היה ייצוג חלש למדי(ובשנים מסויימות אפסי)במירוצי מכוניות מכמה סיבות;

א.תדמיתה של מרצדס כיצרן מכוניות שמרניות שיועדו לקהל מבוגר יחסית,לא היתה זקוקה לחיזוקים ע"י ספורט מוטורי.

ב.לא היו למרצדס דגמים שממש התאימו לכך.דגמי שנות ה 70 ותחילת השמונים היו מכוניות מגושמות למדי שלא בדיוק התאימו לשבילי הראלי.

אבל מאחר ומרצדס החליטה לא לוותר כליל על העיניין בספורט מוטורי,בתחילת שנות ה 80 הם פיתחו גירסת האצ'בק ל 190 החדשה שהוצגה אז.

המכונית פותחה כאב טיפוס נוסע,נחתם חוזה עם נהג הראלי וולטר רוהל והנושא תפס תאוצה,רק שצרצדס,משיקוליה שלה,החליטה לבטל את כל הפרוייקט ונהג המירוצים נאלץ למצוא לו מקום עבודה אחר(בלנצ'ייה).

גם במירוצי מכוניות הסאלון היה למרצדס ייצוג חלש מאד,ואת התהילה קטפה המתחרה הבאוורית,ב.מ.וו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

גם במירוצי מכוניות הסאלון היה למרצדס ייצוג חלש מאד,ואת התהילה קטפה המתחרה הבאוורית,ב.מ.וו.

Not exactly true. The 190E 2.3-16 was very succesful in the DTM races. Not to mention that there was a spec series before some GP events where F1 drivers raced them against each other and past F1 drivers. Senna got noticed first when he won one of these against all the greats.

פורסם

כמובן ש NSU מיוצגת בצורה מאוד מכובדת, עד שליאור יעלה תמונות של דוד פרייס, נסתפק בזה...

אני צילמתי בכנס הבינ"ל האחרון, במאי, בהולנד.

NSUraceing.JPG

NSU Club Israel

פורסם
אולי חלק מכם יתעניינו בזה.

 

רועי, יש לך תמונה איכותית יותר של "ויני בפורמולה 1"? על פניו זה נראה כמו מונקו, סביבות 1965, אבל אולי מדובר במירוץ שלא היה חלק מאליפות העולם (ומירוצים כאלה התקיימו בהרבה מסלולים, חלקם די אזוטריים). ייתכן אפילו שמדובר במירוץ פורמולה 2.

לצערי אין לי. רק כדאי לציין שהגאמין יוצרה בין 1967 ל-1970 [מקורות אחרים טוענים שעד 1974,

אך זה לא הגיוני בהתחשב בכך שבשנת 1969 אלפרדו וינאלה מכר את הסדנה לדה-טומאסו (כלומר, לבעלות פורד)

שייצרה במפעל וינאלה את הפנתרה].

מקווה שמידע זה עוזר לפתרון התעלומה...

פורסם

John%20Deere%2012%20Bicycle%20-34938.jpg

 

גרסאת מירוץ עם בלמי דיסק מקדימה לעגלה שלי...:?

 

נדב, לא ידעתי שפרינץ 3 הייתה מכונית מרוץ (הכחולה בתמונה). מיילא האופנים.

משכנתא זה קל

פורסם
לצערי אין לי. רק כדאי לציין שהגאמין יוצרה בין 1967 ל-1970 [מקורות אחרים טוענים שעד 1974,

אך זה לא הגיוני בהתחשב בכך שבשנת 1969 אלפרדו וינאלה מכר את הסדנה לדה-טומאסו (כלומר, לבעלות פורד)

שייצרה במפעל וינאלה את הפנתרה].

מקווה שמידע זה עוזר לפתרון התעלומה...

כן, למען האמת זה הופך את העניין להרבה יותר קל - זה גרנד פרי מונקו 1967 (התמונה שלך מופיעה לקראת סוף העמוד). ב-1968 המכונית שלקחה את הפול פוזישן היתה הלוטוס של גרהם היל, והיא כבר נראתה כך:

Graham_Hill_Monaco_1968.jpg


×
×
  • תוכן חדש...