Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ארגון מפגשישי - אגפים נוספים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מי רוצה לאמץ אותי? :puppydoge
בנצי

מי שנוהג באסקורט עם קסדה , נועל נעליים חצי שחורות , ושם ביריות צריך שיקום לא אימוץ...:wink:

אירית

פורסם

טוב אז מי רוצה לשקם אותי?

 

ולכל הפונים אני מודיע מראש, אני לא מוכן לשבת על כוס בירה, בקבוק בירה, כיסא (גם אם הוא לא הפוך).

haters will hate

פורסם
טוב אז מי רוצה לשקם אותי?

 

ולכל הפונים אני מודיע מראש, אני לא מוכן לשבת על כוס בירה, בקבוק בירה, כיסא (גם אם הוא לא הפוך).

בנצי

למה לא???

עוד הודעה אחת יש לך 1200 הודעות בפורום לפי באבא בובה בגימטריה זה 3 , ו3 בגימטריה זה ג' ,ו ג' זה גולדסטאר הבנת את זה?

 

אירית

פורסם

1200 הודעות ואני לא שוכח את ה800 שמחקו לי כשהפורום עבר למתכונתו הנוכחית.

 

ואני מבטיח לך שבפעם הבאה שנתראה תראי את הקשר העמוק שיש לי לגולדסטאר. מבטיח לך שתהיי מופתעת.

haters will hate

פורסם
1200 הודעות ואני לא שוכח את ה800 שמחקו לי כשהפורום עבר למתכונתו הנוכחית.

 

ואני מבטיח לך שבפעם הבאה שנתראה תראי את הקשר העמוק שיש לי לגולדסטאר. מבטיח לך שתהיי מופתעת.

שלב ראשון באימוץ עבר :-P , אשמח שתכבד אותי בנוכותך בשולחן במפגשישי בכל עת, בנצי

אירית

פורסם

פשוט "אמץ לוחם"... אני צעירה מכדי לאמץ אז מצטעיירת חבר'ה!

 

אני יודעת רק לאמץ בירה...

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
הדיון הזה מביא אותי למסקנה שחייבים למנות חבר מועדון שיהיה אחראי על "קליטת" חברים חדשים.

להגיע למפגש לבד מבלי להכיר אף אחד,זה לא בדיוק תענוג גדול,ובנוסף גורם למבקר רושם מוטעה על המועדון וחבריו(תחושת התנשאות למשל).

היי חברים

 

על אף שלא נעים לי לאמר זאת - אני נאלץ להודות שחן צודק. :wink:

 

אומנם יש לנו את הסיפורים המאלפים של חן והיוליה, איך בעזרת פניה דרך הפורום יצרו את הקשר הראשוני. אך לא כולם חברים בפורום, וחלק מאלה שכן חברים מתביישים לפנות לאחרים.

לכן, צריך "ממונה רישמי" מטעם המועדון, אשר הגדרת תפקידו תהיה קבלת החברים/ות החדשים לחיק החם של יתר החברים/ות, ויצירת הקשר הראשוני בינם ליושבי השולחנות והולכי הרכיל...

 

... ברור שאותו אדם, לא יהיה אותו אחד אשר ידאג באירועים לחיבלול, ולהעמדת דוכן מכירה לפריטי המועדון ... לא צריך להגזים ... :-D

 

אגב, במקרה שלי אני פתרתי את הבעיה בצורה הפשוטה ביותר. מאחר והבנתי שבחמש הפגישות הראשונות אחוש גלמוד וערירי בין כל "הזרים המתנכרים" - התחלתי לבוא מהמפגש השישי...

 

לילה טוב - אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
רק בעוד 5 וחצי חודשים אוכל להגיש מועמדות לתפקיד.
בנצי

אחרי חצי שנת חברות ניתן להצביע אבל עד אז אפשר להתנדב

אירית

פורסם

אני בהחלט יכול להבין את הביישנים, א-ב-ל:

 

בניגוד לסיטואציה בה אנו מתחילים עם בחור/בחורה ( מחק/י את המיותר) במפגש אנחנו לא צריכים לחפש משפט פתיחה, לכולנו יש מכנה משותף, וכולנו אוהבים לדבר עליו...

 

לדוגמא: בעבודה שלי יש בחור יפני (עובד זר) שחולה על מוסטנגים, ספרתי לו על המועדון ועל המפגש... לקח לו איזה חודשיים עד שהוא דווח לי שהוא הלך למפגש, מאז אגב הוא כמעט לא מפספס אף יום שישי

(אני לצערי מפספס בחורף באופן קבוע בגלל כניסת השבת המוקדמת)

הוא דווקא אמר שאנשים היו מאד נחמדים אליו וענו לו על שאלות שהוא שאל אותם...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אינני חבר מועדון בנתיים אך ארשה לעצמי להגיב בכל זאת .

 

בכל קבוצה שלא תהייה יהיה קשה לחדש להיכנס ,חוץ מקבוצה שרוצה שיכנסו אליה .

כל אחד כפרט בתוך הקבוצה מגיע להבנתי כדי לדבר עם בעלי עיניין משותף ,אבל המועדון כמועדון (ובסופו של דבר כל אחד מחבריו) צריך חברים חדשים כדי לרענן את השורות .

 

לדעתי יש אולי מקום לקיים מפגש "צעירים " שבו יגיעו מספר חברים ותיקים עם רכביהם ,ואליו יוזמנו חברים חדשים או כאלה שחושבים להצטרף .

המפגש הזה יהיה בנוסף למפגש הרגיל ,כך שהותיקים ידעו שאת השיחות הפרטיות הם יקימו ביום שישי, ויתנו את זמנם להכרות עם ה"צעירים" כמובן שכשאלו יגיעו למפגש הם כבר יכירו כמה צעירים אחרים ,וכמה ותיקים שבאו לקבל פניהם .

באופן טיבעי למפגש כזה יגיעו בעלי הסבלנות ואלו שנוחה להם השיחה עם חדשים (עיניין של שפה לא מעמד) .

מפגש כזה יכול להיות פעם בכמה חודשים כשמתאספים איזה 10 חדשים (או יותר ) לשבועיים רצוף .

כמובן שמי שירצה יוכל להגיע ישר למפגש הרגיל אבל ידע ששם כולם בעיניני דיומה ולאו דווקה בעינייני קליטה .

 

מה דעתכם?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
......באופן טיבעי למפגש כזה יגיעו בעלי הסבלנות ואלו שנוחה להם השיחה עם חדשים (עיניין של שפה לא מעמד).....
נכון, אבל אותם בעלי הסבלנות הם ממילא החברה שמשקיעים חלק מזמנם בחברים החדשים, גם בפגישות הרגילות של ימי שישי. במילים אחרות, עדיף שהצעירים/חדשים יגיעו למפגש הרגיל, יתרשמו מה"מאסה" של המכוניות והאנשים, וממילא הם כבר ימצאו את "בעלי הסבלנות".

לעניות דעתי, הבעיה הזו קיבלה פתרון קל יחסית מאז שהחל לפעול הפורום הזה. האינטרנט מקל על ההכרות, מאפשר לחדשים להבין מי-נגד-מי, ומקל על יצירת קשר מקדים לפני שמגיעים למפגש. קח לדוגמא את avipel - הבחור הגיע לפורום, הציג את עצמו בפני כמה חברים ותיקים "בעלי סבלנות" וביקש ליצור קשר במפגש-שישי. בפעם הבאה שהגיע למפגש כבר הכירו לו חבר'ה נוספים, הוא קיבל "קצה חוט" ועכשיו ההמשך תלוי בו, כפי שזה קורה בכל תהליך של יצירת קשר בקבוצה (וסליחה avipel שנתתי אותך כדוגמא מבלי לשאול רשות...).

יחד עם זאת, אני מסכים שצריך אולי למסד קצת את העניין מטעם המועדון. למשל, להציע לכל חבר חדש לקבל טלפון של חבר ותיק שיסייע לו בהכרויות במהלך המפגשים הראשונים ובכלל. הנושא הועלה מספר פעמים בפורום, ולמיטב ידיעתי גם בוועד המועדון. אולי בני הספל יוכל לעדכן אותנו מה קורה עם זה. אפשר גם להתחיל יוזמה מקומית על-בסיס הפורום, למשל להוסיף רשימה של "ותיקים בעלי סבלנות", כולל מספרי פלאפון שלהם, ל"דביק" שמתאר את פעילות הפורום והמועדון.

כדי לא לגמור רק עם "תובנות", אלא גם עם "תכל'ס", אני אשמח לעזור כמיטב יכולתי לכל "חדש" ביצירת קשר ראשון במפגשי שישי.

 

בברכה,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

קובי, אחרי הסיבוב באמ ג'י, אתה יכול לתת אותי בתור דוגמא גם למגדל חצילים בצפון גואטמלה הסלעית.

 

יש אנשים טובים באמצע הדרך, צריך קצת יוזמה. מי שבאמת מתעניין, לא תעצור אותו גם סופת שלגים.

 

אבי

:shock:פג'ו 205 ג'ונייייר 3 דלתות - אספנות בשנת 2021 :shock:
פורסם
נכון, אבל אותם בעלי הסבלנות הם ממילא החברה שמשקיעים חלק מזמנם בחברים החדשים, גם בפגישות הרגילות של ימי שישי. במילים אחרות, עדיף שהצעירים/חדשים יגיעו למפגש הרגיל, יתרשמו מה"מאסה" של המכוניות והאנשים, וממילא הם כבר ימצאו את "בעלי הסבלנות".

לעניות דעתי, הבעיה הזו קיבלה פתרון קל יחסית מאז שהחל לפעול הפורום הזה. האינטרנט מקל על ההכרות, מאפשר לחדשים להבין מי-נגד-מי, ומקל על יצירת קשר מקדים לפני שמגיעים למפגש. קח לדוגמא את avipel - הבחור הגיע לפורום, הציג את עצמו בפני כמה חברים ותיקים "בעלי סבלנות" וביקש ליצור קשר במפגש-שישי. בפעם הבאה שהגיע למפגש כבר הכירו לו חבר'ה נוספים, הוא קיבל "קצה חוט" ועכשיו ההמשך תלוי בו, כפי שזה קורה בכל תהליך של יצירת קשר בקבוצה (וסליחה avipel שנתתי אותך כדוגמא מבלי לשאול רשות...).

יחד עם זאת, אני מסכים שצריך אולי למסד קצת את העניין מטעם המועדון. למשל, להציע לכל חבר חדש לקבל טלפון של חבר ותיק שיסייע לו בהכרויות במהלך המפגשים הראשונים ובכלל. הנושא הועלה מספר פעמים בפורום, ולמיטב ידיעתי גם בוועד המועדון. אולי בני הספל יוכל לעדכן אותנו מה קורה עם זה. אפשר גם להתחיל יוזמה מקומית על-בסיס הפורום, למשל להוסיף רשימה של "ותיקים בעלי סבלנות", כולל מספרי פלאפון שלהם, ל"דביק" שמתאר את פעילות הפורום והמועדון.

כדי לא לגמור רק עם "תובנות", אלא גם עם "תכל'ס", אני אשמח לעזור כמיטב יכולתי לכל "חדש" ביצירת קשר ראשון במפגשי שישי.

 

בברכה,

 

קובי

קובי תהיה מוכן לאמץ אותי?:mm_wink:

ac cobra - יצירת אומנות.


×
×
  • תוכן חדש...