Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דעתי היא קצת אחרת

 

אני נותן לגעת ואפילו מכניס אנשים לרכב שיצטלמו בתוכו.

לדעתי אין הכווונה לאנשים שאתה מכניס לרכב ברשות.

הכוונה לאותם חוצפנים שבאמת חושבים שזכותם להכנס או להשען על הרכב,

 

"למהמה, מה אני כבר עושה לך. יאללה יא שחצן..."

"מה אסור??? אבל זה בתצוגה..."

"רק רציתי להצטלם בפנים. (אז מה אם יש לך באוטו ארנק, דיגיטלית ואלבום תמונות עירום של ...)"

"חושב שאם יש לו איזה אוטו ישן, קנה את העולם..."

אני מניח שללא רשותך, גם אתה לא תסכים שהחברים הנ"ל יישבו לארוחת בוקר בפלקון...

שבת שלום - אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
בני ידידי,זכותך המלאה ,להתיר או לאסור,זהו הרכוש שלך,לדעתי אם חלילה בעבר נגרם היה לך נזק ,כמו לי, סביר שדעתך היתה שונה.

ולרנציק,חבלול מתאים, משמש דיסטנס בין הקהל והמוצגים,בצורה שמי שעובר כאילו חצה גבול,אז גם המזיק אולי יחשוב פעם שניה.שבת שלום-זאב

נ.ב.הייתי במספר תצוגות וגם מוזיאונים באנגליה,לא ראיתי אף אחד דוחף ידים.

מי אמר שלא נגרמו לי נזקים?

אני מאז נמצא ליד הרכב ורק אז נותן לגעת.

אתם לא יודעים איזו שמחה בלב עושה לי ילד קטן שמשחק עם ההגה של המוסטנג.

ואגב, אחד "הילדים" (כבר אז הוא היה ילד גדול) האלה הוא היום חבר מועדון...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
מי אמר שלא נגרמו לי נזקים?

אני מאז נמצא ליד הרכב ורק אז נותן לגעת.

אתם לא יודעים איזו שמחה בלב עושה לי ילד קטן שמשחק עם ההגה של המוסטנג.

ואגב, אחד "הילדים" (כבר אז הוא היה ילד גדול) האלה הוא היום חבר מועדון...

לא התכוונתי ברשות,אלא מישהו מהחברים סיפר ,שכאשר חזר לאוטו באחד האירועים, גילה בפנים התנחלות של משפחה.

עם כל הכבוד הראוי רכב אספנות זה לא אלון-מורה למשל.

שבת שלום-זאב

zeev

פורסם
רכב, או רכוש אחר הנימצא ברשות הרבים, אינו אסור בנגיעה, הישענות, או אפילו ישיבה על הרכב,
רן,

לדבריך, כל רכב שחונה ברחוב ולא בחנייה פרטית משמש באופן חוקי כספסל שכאמור אפשר לשבת עליו. האם הבנתי נכון את הבדיחה?

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

רכב זה לא בחורה, למרות שזה בסדר ואף רצוי לבדוק לשניהם שמן מידי פעם...

וברצינות, אין לי בעיה עם זה שמלטפים לי את האוטו.

אני חושב שהאוטו שלי (ולא רק שלי) מספיק מיוחד בשביל שירצו לראות אותו מקרוב, ולראות את לוח השעונים שלו ואת הרדיו שיוצר לפני למעלה מחמישים שנה.

לא, אני לא מוכן שישרטו לי את האוטו, ואם אי פשם אני אתפוס את מי ששחט לי את הסמל מהקדימה של האוטו עם מברג, תוך כדי שריטת מכסה המנוע, זאת כאשר האוטו עמד במגרש חניה פרטי כאשר הוא מכוסה, אני מסוגל להוריד לו את היד שעשתה את זה - גם אם זה יהיה כרוך אח"כ בתשלום חובי לחברה.

 

אני חושב שצריך להיות כבוד בין אנשים - גם אם הם ישראלים, הרי כאן אנו חיים.

אנחנו יודעים כי חבלול לא יעזור - הרי בתוך עמנו אנו חיים.

 

נכון, צריך להעביר גבול מסויים, גם אני לא מוכן שתוך כדי הסתכלות בלוח השעונים, הניטים של הג'ינס / סוודר / פינצ'ר ישרטו לי את האוטו, אבל אני כן חושב שיש מקום לאפשר לאנשים ללטף את האוטו, ולמי שמבקש, גם לתת להכנס לאוטו ולהרגיש את הדבר האמיתי.

 

מצד אחד, אני מבין לליבם של אלו שלא מרשים לנשום ליד האוטו שלהם - הרי עבדנו על הבאת הרכבים למצב בו הם נמצאים והשקענו בזה הרבה כסף ולא פחות זמן ואהבה, אך אני מבין גם את אותו עמישראל, אשר רוצה לראות בידיים את המכונית, ללטף ולהרגיש את הקימורים (שלא לומר החמוקיים) של המכונית שלנו, קימורים שכבר לא רואים במכוניות של היום, וגם לא באלו של לפני 20 שנה.

 

לע"ד, כבוד שלנו למי שרוצה ללטף את האוטו, יוביל לכבוד שלו אלינו ואל האוטו, הרי את המחבלים אפילו כוחות הבטחון לא תמיד מצליחים לעצור, לא כל שכן כמה חבלים.

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם

לא קראתי את כל מה שרשמתם כאן, אבל,

שיש רכב שהוא קצת מיוחד, אין סיבה, ולא צריך לגעת בו אם הוא לא שלך. במיוחד בארץ- כל פעם שרואים רכב קצת יפה ישראלים חייבים לגעת, ולפעמים גם יותר מרק לגעת...

שהיה אוטו שחנה מתחת לבית שלי במשך כמה ימים, והייתה לו הופעה מושכת עיניים, ראיתי כמה פעמים ילדים שסתם נוגעים, וזה חבל.

פורסם
רן,

לדבריך, כל רכב שחונה ברחוב ולא בחנייה פרטית משמש באופן חוקי כספסל שכאמור אפשר לשבת עליו. האם הבנתי נכון את הבדיחה?

 

שלו.

מבחינה חוקית, אתה יכול לבקש שיזוז, ולא ישב על האוטו..... לפתוח לו תיק פלילי אי אפשר כי אין עבירה על החוק.....רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אני חושב שחלק מהחוויה של רכבים (רכבים ישנים בפרט)זה ה"לגעת", ולהציץ לתוך הקבינה (ידוע שהזכר צריך גם לבעוט בגלגל ע"מ לבדוק את חוזק הרכב -עד היום התופעה לא הוסברה אנתרופולוגית)

אני אישית עקב החינוך יקי אני נוהג לבקש רשות לפני שאני נוגע ברכב של אדם אחר ובד"כ מקבל תשובה חיובית .

 

הפגיעה ברכוש של אחרים, כניסה לרכבים ללא רשות, נהיגה ללא שמירה על חוקיי התנועה זאת אלימות לשמה בדיוק כמו אלימות של פגיעה פיסית רק העונשים מגוכחים או אין מי שיאכוף אותם .

הכל בסופו של דבר חינוך או האין חינוך שהם הביאו מהבית.

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם
רק העונשים מגוכחים או אין מי שיאכוף אותם.

הבעיה היא שאין עונשים מינימאלים אלא רק מקסימאלים ואז אם יש לך עו"ד טוב אתה יוצא בלי עונש.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

×
×
  • תוכן חדש...