Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות מפגש מועדון מאזדה ישראל 31/12/2005


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפי התמונות זה לא מועדון מאזדה, אלא מועדון מאזדה F

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפי התמונות זה לא מועדון מאזדה, אלא מועדון מאזדה F
בתמונות מופיעות רק מאזדות F נכון אבל יש בפורום שלנו מאזדות מכמה סוגים

626,323,מיאטה

לדוגמא:

 

ד''א גם הייתה במפגש היום...

11.jpg

פורסם

לא משנה איזה אוטו זה , כשיש הרבה ממנו במפגש כלשהו זה נראה נחמד מאוד , גם אם זה היה סובארו די אל סטיישן דוס :-)

ים long time no

פורסם
לא משנה איזה אוטו זה , כשיש הרבה ממנו במפגש כלשהו זה נראה נחמד מאוד , גם אם זה היה סובארו די אל סטיישן דוס :-)
צודק אחי במליון אחוזזז

במיוחד כשזה MAZDA 323F-BA :scatter::roflmao::2gunfire:

פורסם

רציתי לצלם ולהראות לכם פעם אחת באזור תעשייה היכן שאני גר, עמדו במין קשת איזה 7 סובארו DL זהות.. זה היה נראה כאילו יש מפגש..(לא של יהודים)

בכל מקרה, צריך לכבד כל מועדון בשלו, ומה תגידו על מועדון STI? כמעט כל הרכבים זהים גם כן..

אז זה מועדון לא שווה? ;-)

עכשיו לגבי הרכבים במועדון(מאזדה), יש גם 2 מאזדה 6 אני חשוב וגם אחת 3..

 

תמונה שנלקחה מהאתר של מועדון STI להסביר את כוונותי..

sharks_raanana_03_05_main_b.jpg

פורסם

במועדון ישנם עוד הרבה סוגים של מאזדות מלבד דגם ה-F.

 

בכל מקרה היה אחלה מפגש וכיף היה להכיר אנשים שרכביהם הם רכבים ללא "התנהגות דינמית"

(היכן חברינו הצרפתים שיקפצו ויגידו שהרכב שלהם הוא בעל התנהגות דינמית,בלי שידעו מה זה בכלל) ובכל זאת אוהבים את רכבם.

פורסם

יש לכם מפגשים קבועים, ומקום מפגש קבוע, או שהכל אקראי?

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
יש לכם מפגשים קבועים, ומקום מפגש קבוע, או שהכל אקראי?

 

 

 

ל'

אין לנו מפגשים קבועים ף אנחנו קובעים בפורום מתי מתאים מפגש לרוב האנשים ואז מתארגנים ...

http://mc-il.net/forum/gallery/index.php

הגלרייה של המפגשים כנסו תראו אם בא לכם ...

 

מיטב מסורת השיפורים של אום-אל פחם, ואני מתנצל מראש אם אני מעליב מי מתושבי האום.

מה הקשר ? זה בכלל לא נראה כמו אוטו של ערבים !

פורסם
מועדון מאזדה...
stiffler, זה לא ההוא מהסרט אמריקן פאי ?

 

ההוא שז*** את האמא של החבר שלו ?

 

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8


×
×
  • תוכן חדש...