Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזכיר לי את המקרה עם האופנוען הישראלי שנהרג (נרצח?) וקטף שלא בכוונה בדרך את השוטרת לאחר שהשוטר הרים עליו קרש במטרה לעצור אותו :roll:.

פורסם

אני ממש לא חושב שזה בר השוואה לשוטר שלנו עם הדיקט

 

בעוד שהשוטר עם הדיקט פגע באופנוען שלא עשה שום דבר רע חוץ מדיסקית מקופלת או מוסתרת (לטענתם). האופנוען פה הינו שודד נמלט שלקח עימו בן ערובה.

 

אני חושב שפה המעשה אפילו מוצדק. כן, אני יודע שלא יאהבו אותי אבל עבריין שמאיים בנשק על בני ערובה ויכול גם להרוג אנשים במהלך מעשי השוד שלו, ראוי לתפוס אותו אפילו באמצעים האלו. למען יראו ויראו

כן ירבו

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם
אני ממש לא חושב שזה בר השוואה לשוטר שלנו עם הדיקט

 

בעוד שהשוטר עם הדיקט פגע באופנוען שלא עשה שום דבר רע חוץ מדיסקית מקופלת או מוסתרת (לטענתם). האופנוען פה הינו שודד נמלט שלקח עימו בן ערובה.

 

אני חושב שפה המעשה אפילו מוצדק. כן, אני יודע שלא יאהבו אותי אבל עבריין שמאיים בנשק על בני ערובה ויכול גם להרוג אנשים במהלך מעשי השוד שלו, ראוי לתפוס אותו אפילו באמצעים האלו. למען יראו ויראו

כן ירבו

מסכים ומחזק.

 

:mm_yeah:

 

אור.

פורסם
אני ממש לא חושב שזה בר השוואה לשוטר שלנו עם הדיקט

 

בעוד שהשוטר עם הדיקט פגע באופנוען שלא עשה שום דבר רע חוץ מדיסקית מקופלת או מוסתרת (לטענתם). האופנוען פה הינו שודד נמלט שלקח עימו בן ערובה.

 

אני חושב שפה המעשה אפילו מוצדק. כן, אני יודע שלא יאהבו אותי אבל עבריין שמאיים בנשק על בני ערובה ויכול גם להרוג אנשים במהלך מעשי השוד שלו, ראוי לתפוס אותו אפילו באמצעים האלו. למען יראו ויראו

כן ירבו

לא השוויתי (אין בכלל מקום להשוות בין הסיטואציות) אלא אמרתי שזה מזכיר לי את המקרה הנ"ל.
פורסם

הבחור הוא שודד נמלט, שחטף בני ערובה וברשותו אקדח, כדי שהוא לא יפגע באחרים השוטרים הפעילו כח סביר על מנת להשתלט עליו כדי שהוא לא יגרום נזק נוסף לסביבה שלו.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לאופנוען זצ"ל קוראים תומר נעים.

ולמי שעקב אחרי "החקירה" במח"ש של האירוע לא נותר אלא לזעוק לשמיים על השחיתות שהמדינה

שלנו נגועה בה בי אחרת אין הצדקה איך בניגוד לכל ההוכחות כמו שבבי עץ בקסדה

שום גורם משטרתי לא הועמד לדין בפרשה זו.

אני לא יודע מה מדד השחיתות בספרד אבל לי אין בעיה שיעצרו ככה טרוריסט.

ולנו אין מה להתחסד ברמת האלימות של המשטרה - קרה לא פעם שערבים נפלו "בטעות" מג'יפים של מגב...

פורסם
הכל טוב ויפה, אבל איך זה קשור לרכב כללי?

כי בכללי אופנוע נכנס פה ברכב

הסמור,

האיש והאגדה, אשר לא ראה פחד מימיו, וכאשר ראה, ברח...

פורסם

חבל על הR6.

אבל כאן אין מקום בכלל להשוואה.

תומר ז"ל לא עשה שום דבר שהצדיק את המעשה של השוטר המנוול,השוטר טען שתומר ניסה לברוח(שזה שקר,כול אחד יודע שאם תומר היה רוצה לברוח לא הייתה לו בעיה לברוח ועוד על 600 סמ"ק )

השוטר זרק לו דיקט לראש,אשר העיף אותו מהאופנוע והאופנוע עף לתוך שוטרת.

השחיתות במדינה הזאתי היא מרגיזה לרמות שלא יאמנו.

השוטר יצא זכאי אחרי שהוא רצח את תומר ז"ל והרג בדרך שוטרת.

וזה אחרי שמצאו בתוך הקסדה של תומר שבבי עץ מהדיקט ועשרות אנשים ראו את זה.

השוטר גם הציב מכוניות אזרחיות בנתיב של תומר מה שלא חוקי,אבל כמובן שלשוטר שזורק דיקטים על אנשים לא יהיה אכפת.

פורסם

הייתי יכול בקלות לחשוב על דרך פחות אלימה לעצור את האופנוע הזה, כמו למשל ניתוק בשלט רחוק / טיימר של משאבת הדלק לאחר שיצא לכביש המהיר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
הייתי יכול בקלות לחשוב על דרך פחות אלימה לעצור את האופנוע הזה, כמו למשל ניתוק בשלט רחוק / טיימר של משאבת הדלק לאחר שיצא לכביש המהיר.

ואז מה?? החוטף היה עוצר וחוטף רכב ואדם אחר??? הוא סיכן חיים רבים באיום של רימון.....

היה צריך לעצור אותו ומהר....

×
×
  • תוכן חדש...