Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט בין מיצובישי ספייסואגן לבין

הונדה שאטל מודלים 95 -97 . האם משהו יכול להמליץ לפי אמינות , סחירות , עלות - תחזוקה , ביצועים וכדומה . :?: בתודה מראש , מנחם . :D

פורסם

שלום !

 

בין שני אלו השאטל של הונדה עולה על הספייס וגאן בכל הפרמטרים. הספייס ווגאון

הוא רכב מיושן מאוד, גם ההבדל בין שני הרכבים גדול מאוד, השאטל גדול יותר

בגובה, בארוך וברוחב. ובכל מקרה עדיף משמעותית.

 

אם תפרט תקציב ומספר מקומות נחוץ אולי נוכל להעלות מתחרות נוספות.

 

גיא

פורסם

:D ראשית תודה על התשובה ועל "קבלת הפנים".

מספר הנוסעים הממוצע הוא 5 אך 3 מהם ילדים עם כסא בטיחות אחד ושני בוסטרים !

בנסיעות לביקורים / ארועים נדרשים כבר 6-7 מושבים.

התקציב הוא סביב k80-90 ש"ח.

הבנתי שטכנית השאטל עדיף אך כיוון שהוא הרבה פחות נפוץ , הרבה יותר קשה למצוא

כמותו וכן : האם בגלל זה הוא סובל מירידת ערך כמעט כפולה מאשר הספייסואגן וכן

האם עלות התיקונים / חלפים היא יקרה יותר ? :?:

פורסם

אפשר לשקול גם 626 סטיישן (אם כי חורגת מעט מהתקציב) בעלת 7 מושבים.

ה 2 האחורים לילדים בלבד.

 

כמו כן מולטיפלה (רק ידנית...) יכולה להיות אופציה חביבה מאוד! , היא בעלת 6

מקומות.

 

סניק משומשת.

 

מתחרה אפשר לשאטל - MPV. אך לו יש מנוע גדול (3 ליטר).

 

לגבי השאטל - בזמנו אוטו בחנו את השאטל ודי שיבחו אותו (חוץ מהמחיר שהיה גבוהה)

 

לגבי חלפים וכו' אינני יודע.

 

הבעיה העיקרית תהיה למצוא אחת למכירה...

×
×
  • תוכן חדש...