Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום לאחר כל כך הרבה זמן הסתיימה סופית התקנת המערכת , אשר כולל :

 

Pioneer DEH-P7650MP

Morel Dothech MKII 6.5

Pioneer 6X9 260 W

שמוגברים ע"י :

Audiopipe 4 X 250 W (שיוחלף תוך חודש אני מקווה ב רוקפורד P4004)

Kicker L7 750RMS

שמוגבר ע"י:

Phoenix Gold OctanR 1000 RMS

קבל : Power Acoustik 2 Farad

 

המערכת נשמעת ממש אין מילים ! לא ציפית אפילו , והמתקין אפילו כיוון שהסאב לא נותן חצי ממה שהוא

יכול והוא עדין מפציץ כמו גדול ! כנ"ל המגבר מרים את הקיקר בלי למצמץ בכלל.

ההתקנה נערכה ב"ליאור מולטימדיה" ברחוב העצמאות בחיפה , באמת מקצוענים מהרמות הגבוהות.

תודה מיוחדת ל: "סאונד בראש" אשר עזר עם החלקים וייעץ.

 

ישנם תמונות שיעלו בימים הקרובים (אני מחר מעביר אותם למחשב..) ..

פורסם

תחדש גבר

ותשמור עליה בפני מנקריי העיינים

הילוך חמישי 150 קמ''ש... אתה מוריד לרביעי מגיע ל-180 מכניס חמישי וסגרת...

הונדה

האם אתה בנויי לזה?

פורסם

קודם כל תתחדש.

 

דבר אחד רק מציק לי, הרוקפורד 4004 שאתה מתכנן לרכוש.

אני ממליץ לך לחפש מגבר טוב יותר וחזק יותר.

מגבר באיזור ה80-100 וואט RMS יהיה טוב יותר לדוטק מאשר הרוקפורד עם הגברה אומללה של בערך 50 וואט RMS.

אופציות טובות?

פיניקס גולד אוקטן R 5.0.4

JBL 75.4 או האינפינטי שמאוד דומים.

אוריון 8004.

היפוניקס ZX6400.

 

כולם ישמעו יותר טוב מהרוקפורד בשילוב עם הדוטק.

under construction..

פורסם

הזה שהתקין לי את המערכת אמר לי שאולי הרוקפורד מוצהר כ 50 RMS אבל הוא נותן יותר (הוא אמר שניראה לו שבסביבות ה 80...)

 

חשבתי באמת גם על האוריון , איך החברה הזאת ? פשוט לא יצא לי להתקל במוצרים שלה..

פורסם

 

חשבתי באמת גם על האוריון , איך החברה הזאת ? פשוט לא יצא לי להתקל במוצרים שלה..

לי יש את האוריון והוא מגבר מצוין חבל על הזמן שווה לרכוש אותו.

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם
מה עם תמונות לשטוף את העיניים?

 

בשביל מה תמונות? שיגיע למפגש כדי להשמיע עדיף לא?!:-D

 

 

 

 

תתחדש

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

תודה לכולם !

 

בשביל מה תמונות? שיגיע למפגש כדי להשמיע עדיף לא?!:-D

אני מתכוון להגיע למפגש (בפעם הראשונה....) , אבל בינתיים שיהיו תמונות , במפגש אי אפשר לראות את ההתקנה עצמה....:-)

פורסם

תמונות יהיו מחר (הייתה לי בעיה על הכבל של החיבור למחשב...) ...

 

עכשיו אני חייב לדעת סופית איזה מין המגברים ההלו הייתם ממליצים לי להביא בהמשך :

 

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^4040,'normal_sales')

 

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^2057,'normal_sales')

 

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^2585,'normal_sales')

 

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^3047,'normal_sales')

 

כל אלה בגדול אותו מחיר ...

×
×
  • תוכן חדש...