Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שהJBL והאינפיניטי דיי אהובים על הרבה מחברי הפורום כאן...

לגבי האוריון - אני לא שמעתי....

לגבי הרוקפורד - מציע בחום לעשות חיפוש של ת'רדים בנושא.... אתה תראה מגמה ברורה של אנשים שאומרים שהמגבר אומנם איכותי, אבל מאוד חלש!...

 

אני מניח שאני במקומך הייתי מצמצם את הבחירה לאינפיניטי ולJBL... (גם בגלל שהאוריון הוא החלש מבין שלושת הנותרים)...

 

הנה ת'רד שפתחתי בזמנו לגבי בדיוק אותם המגברים: http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=90214

תיקרא, תיראה... תחליט מה דעתך...

בברכה!

יונתן.

פורסם

מכל המגברים שרשמת הכי ממולצים הם הגי בי אל או האוריון אני הייתי הולך על האוריון יותר איכותי אולי פחות חזק אבל יותר איכותי, אם אתה מחפש עוצמה לך על הגי בי אל.

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם

אוי אני מת על הפורום הזה.

מישהו זוכר קצת כמה הבדל ביחידות מידה ארציות שניתנות לכימות ומדידה

(ולא חזק, מיועד לSPL, מפוצץ ראשים, חלש בקושי מזיז לי סאב פיוניר וכו') נותנים 50 RMS?

(רמז, אני מדבר על יחידות מידה על שם מר דציבל?[DB למתקשים])

 

ומה עם איכות? כמה שווה מוצר מבית DIRECTED (שזה הבית של המותג ORION) בשביל השם?

הכי איכותי? מאוד איכותי?

איניפינטי היום יותר איכותי מJBL? למה? המדבקה שונה זה נכון, אבל המגבר בפנים זהה, עדיין המדבקה

גורמת כנראה למעגלי ההלחמה של המגבר להיות יותר איכותיים? הקבלים שכתוב עליהם JBL נהיים איכות נטו לא?

ומה עם תאגיד HARMAN? שווה משהו? למישהו בכלל אכפת שכשDIRECTED בכלל וחברת ORION בפרט

ינקו חלב אם עשיר בדולארים, JBL ייצרו מגברים?

 

איכותי? מי קבע שהאוריון יותר איכותי? תראו לי מבחן אחד.

אבל השם... השם...

לפני שנה ומשהו נפלתי בפח הזה, רציתי מגבר רוקפורד. הבאתי מגבר רוקפורד. מרוב שהאמנתי שהוא

חזק הוא היה חזק. וכשאמרו לי שאולי הוא לא חזק עדיין חשבתי שהוא איכותי.

טעיתי.

 

אנשים - תראו טוב מה אתם קונים. אין סיבה לשלם יותר, במיוחד לא בארץ על מותג שהוא לא שווה

את זה. יש מגברים שמתומחרים יפה בארץ ונותנים שווי לכסף. לא חסרים. לא צריך להנעל על מותגים

יקרים שגם לא עושים את העבודה כמו שצריך.

 

אם הJBL נותן את התמורה הכי טובה לכסף, למה לקנות משהו שהוא "יותר איכותי"? בשביל השם?

בשביל להגיד "יש לי"?

Race Smart

פורסם
אוי אני מת על הפורום הזה.

מישהו זוכר קצת כמה הבדל ביחידות מידה ארציות שניתנות לכימות ומדידה

(ולא חזק, מיועד לSPL, מפוצץ ראשים, חלש בקושי מזיז לי סאב פיוניר וכו') נותנים 50 RMS?

(רמז, אני מדבר על יחידות מידה על שם מר דציבל?[DB למתקשים])

 

ומה עם איכות? כמה שווה מוצר מבית DIRECTED (שזה הבית של המותג ORION) בשביל השם?

הכי איכותי? מאוד איכותי?

איניפינטי היום יותר איכותי מJBL? למה? המדבקה שונה זה נכון, אבל המגבר בפנים זהה, עדיין המדבקה

גורמת כנראה למעגלי ההלחמה של המגבר להיות יותר איכותיים? הקבלים שכתוב עליהם JBL נהיים איכות נטו לא?

ומה עם תאגיד HARMAN? שווה משהו? למישהו בכלל אכפת שכשDIRECTED בכלל וחברת ORION בפרט

ינקו חלב אם עשיר בדולארים, JBL ייצרו מגברים?

 

איכותי? מי קבע שהאוריון יותר איכותי? תראו לי מבחן אחד.

אבל השם... השם...

לפני שנה ומשהו נפלתי בפח הזה, רציתי מגבר רוקפורד. הבאתי מגבר רוקפורד. מרוב שהאמנתי שהוא

חזק הוא היה חזק. וכשאמרו לי שאולי הוא לא חזק עדיין חשבתי שהוא איכותי.

טעיתי.

 

אנשים - תראו טוב מה אתם קונים. אין סיבה לשלם יותר, במיוחד לא בארץ על מותג שהוא לא שווה

את זה. יש מגברים שמתומחרים יפה בארץ ונותנים שווי לכסף. לא חסרים. לא צריך להנעל על מותגים

יקרים שגם לא עושים את העבודה כמו שצריך.

 

אם הJBL נותן את התמורה הכי טובה לכסף, למה לקנות משהו שהוא "יותר איכותי"? בשביל השם?

בשביל להגיד "יש לי"?

קבל ח.ח ממני :beerchug:

(איציק)

פורסם

אכן יש הרבה חוכמה בדבריך!...

 

אסתייג ואומר כי - לרוב (אבל ממש לא תמיד) השם נותן הרגשת ביטחון שמדובר במוצר איכותי... ויהיו הרבה אנשים שישלמו על השם את האקסטרה - כדי להיות בטוחים שהם קנו משהו טוב...

 

אני למשל - משתייך לקבוצת האנשים שקנו מגבר של חברה לא מוכרת (פרמייר), התחרת על כך והחזיר אותו חזרה לחנות... ועכשיו אני מתכנן ללכת כבר על משהו איכותי באמת...

 

המגבר שנמצא אצלי בתכנון כרגע (שנאלצתי לדחות את קנייתו בגלל הוצאות לא מתוכננות על הרכב) - הוא של חברת XETEC...

וזאת חברה שמשום מה מעט מאוד אנשים שמעו עליה - אבל כל אלה שיש להם מגבר שלהם - טוענים שהם ההכי טובים ולוקחים כל רוקפורד וJBL בלי להסתכל בכלל!

בברכה!

יונתן.

פורסם

עכשיו אחרי התמונות מגיע לך מזל טוב!

תתחדש!

 

רק תסביר לי משהו קטן - למה אתה צריך קבל, ועוד כזה של 2FARAD? במחיר הזה של הקבל

ועוד כמה ג'ובות מהמכירה של הAUDIOPIPE אתה סוחט איכשהו איזה מגבר טוב. שיעזור לך

לנצל כמו שצריך את מערכת החשמל אצלך ברכב.

 

הייתי ממליץ לך לבדוק תקינות של החיווט שמגיע אצלך מהמצבר לאלטרנטור ומהאלטרנטור למנוע,

כשמומלץ לשדרג את החיווט לחיווט חדש ותקין (אין צורך לבטל את הישן)

ולבטל את הקבל הזה, שבטוח לא מוסיף.

 

סה"כ אחלה סט קומפוננט, ואחלה סאב (הוא נראה בתיבה מקורית שלו, האם כך הדבר?)

Race Smart

פורסם

התיבה היא לא מקורית , נגר בנה לי אותה לפי המידות שבחוברת של הסאב ,

ואחר כך ריפדתי אותה בלבד שחור, המדבקה של קיקר שגורמת לתיבה להראות מקורית באה עם הסאב :lol: .

 

הקיט התקנה הוא גם חדש לגמרי , 4 גיג של סאונד אקוסטיק.

את הקבל הרכבתי לאחר המלצות של הרבה אנשים שמבינים בתחום (לא רק מתקינים..) בכל זאת מחובר

שם מגבר של 1000 RMS .

ואני כניראה אחליף גם ככה את האודיו פייפ תוך כמה שבועות או ל JBL או לאינפינטי.

×
×
  • תוכן חדש...