Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפי מה בדיוק קבעת את העובדה החד משמעית והכל כך ברורה שהפיאסטה פחות טובה מג'סטי?

 

ומשום מה אני מכיר כמה וכמה 205 שאין להן בעיות קרבורטור... במיוחד אחרי שיפוץ קרבורטור שהוא ממש לא רציני...

 

אם יש לך הוכחות בקשר לעובדות שקבעת לחדש לנו אז אנחנו נשמח ללמוד...

פורסם

אני רואה שעדיין לא המליצו לך על הסוזוקי סוויפט.

חיפשתי רכב בסכום שציינת ובסופו של דבר רכשתי את הסוויפט, הרכב הוא סה"כ 1000 סמ"ק אך הוא משמש אותי בעיקר לנסיעות בינעירוניות והוא עושה את זה בצורה מעולה.

בהחלט אמין וחסכוני, ממש פשוט לטיפול - אין שום דבר מסובך.

ממליץ, ממליץ מאוד.

פורסם

סוזוקי סוויפט או סובארו גאסטי ידני. לגבי הגאסטי אם אתה רוצה יותר חזק (בינעירוני?) לך על ה1,200. הגאסטי נראה לי מגיבה יותר טוב מהסוויפט.. למרות איך שהיא נראית - אחת במצב טוב או לאחר שתעשה לה ישור קו תתן לך שקט וחסכון ענק... לגבי נוחות או ספורטיביות אז בהשואה ל DL הגאסטי פחות מרווחת אך יותר מהנה לנהיגה - הגה יותר קטן ונוח ותגובות מהירות יותר -למרות הנפח הקטן.. האוטו מאד קל. מנסיון על שני הרכבים..


×
×
  • תוכן חדש...