Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ההבדלים בכח לא מוחשיים כמו ההבדלים ברמת התחזוקה שגורמים להבדלים להיות גדולים עוד יותר (מבחינת כח) בין מכונית למכונית - מאותו הדגם.

 

ההמלצות במקרה הזה הן:

 

פיאסטה, שרייד וג'אסטי (ידנית).

 

בג'אסטי רק תקפיד לבדוק שמשאבת המים תקינה ולא נוזלת (בזמן שהרכב מתחמם בעמידה תשים לב שאין טיפטוף מים מצד ימין של הרכב, שהוא צד הנוסע) - אם היא נוזלת מדובר בתיקון יקר יחסית של כמה מאות שקלים אז תיקח את זה בחשבון.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

גם זו השאלה שלי

מעבר לכך בנוגע לאיביזה שציינתי לפני כן..

נכון שהן יותר גדולות ויותר מפנקות אבל האם זה ריאילי למצוא ב11K (לאחר מאמץ כספי קטן נניח)

אוטו לא קרוע עם ק"מ לא גבוהה וימס' ידיים קטן?

כיוון שאני מחפש כבר שבוע(אני יודע שזה לא הרבה) אך חיפשתי בכל המקומות ולא מצאתי משו בסגנון...

עכשנו בנוגע ל205

האם היא קטנה עד כדי כך?

אני נהגתי לא מזמן על סקודה פליסיה 95'

מנוע מאוד חלש

אך היא יפה מבחוץ ומאוד נוחה מבפנים..

הכוונה שלי היא האם אני ארגיש הבדל מהותי בין הפליסיה שלי שיחסית מרווחת ונגישה מבפנים לבין ה205..

עד9K\10K (איזה שנה ומנוע זה ד"א לפני המחירון בערך..?)

פורסם

ב11 אלף שקל לא ריאלי למצוא איביזה במצב טוב, הייתי במצב שלך עם הסכום הזה ולא הלכתי על זה. כי אין כ"כ. הרוב קרועות ממש. כן ריאלי למצוא כאלה ש"עוד לא נקרעו" במחיר כפול ויותר מ11 אלף ש"ח.

 

אני לא בא לעשות פרסומת אבל אני מוכר את הסובארו לאונה שלי, רכב כזה אתה יודע שאתה קונה ואתה שקט עד הטיפול הבא.

 

בימים האלה אני עושה לה שיפוץ גדול+טסט.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
משה, לדעתי יהיה קשה למצוא פיאסטה במצב טוב ב-10K.

את של אחותי קנינו ב 15 אלף, בלי שהתמקחנו יותר מידי, על רכרב שהיה במצב טוב, אבל כשהיה צריך לעשות מספק תיקונים...

 

אני מאמין שאם מחפשים טוב אפשר למצוא, ושוב, מומלצת ביותר....

אמינה מאוד, וחלפים עד עכשיו זולים...

מגאן 265

פורסם

אם אתה רוצה סהר אשכנזי מהפורום מוכר את הפיאט אונו שלו האוטומטית. היא מאוד שמורה ויש לה גם ספר טיפולים.

שלח הודעה פרטית אל sayed. הוא יחזור בימים הקרובים מחו"ל.

הוא רוצה עלייה בסביבות 10 אלף אני חושב, והיא שנת 93 עם מזגן.

 

איתמר ג'ורג'

פורסם

פיאסטה שתמצא במחיר הזה תיהי שחוטה עד כאב או מהשכרה - או משנתון נמוך אם בא לך להתאמץ אז מ15k תמצא פיאסטה שנת 95 במצב סביר, לגי האונו - תתרחק כמו מאש, לדעתי לך על הג'אסטי 1200 , בהצלחה

[img]file:///C:/My%20Documents/My%20Pictures/מתתי.jpg[/img]

פורסם

להתרחק כמו מאש? מי אמר לך זה? האונו אוטו דיי אמין והחלקים בו זולים (שלא כמו ב- 205, איביזה וכדומה). מה גם, שהאונו הספציפית שעלייה אני מדבר שמורה מאוד. תראה לי אוטו משנת 93 עם ספר טיפולים.

פורסם
אם אתה רוצה סהר אשכנזי מהפורום מוכר את הפיאט אונו שלו האוטומטית. היא מאוד שמורה ויש לה גם ספר טיפולים.

שלח הודעה פרטית אל sayed. הוא יחזור בימים הקרובים מחו"ל.

הוא רוצה עלייה בסביבות 10 אלף אני חושב, והיא שנת 93 עם מזגן.

 

איתמר ג'ורג'

רציתי לשאול עם יש דבר כזה אונו

אוטומטית כי לי ידוע שיש רק ידניות . ובלי קשר לזה האוטו פיאט אונו אוטו טוב יחסית עם הוא מטופל טוב הוא אחלה אוטו וגם כמו שאמרו כן החלפים שלו מאוד זולים שזה גם שיקול להחזקה של אוטו.

פורסם

להתרחלק כמו מאש אמר מנהל הבנק שלי כשראה את כל המשכורת הולכת למוסכניק שלי במשך שנתיים והתיקונים לא נגמרים, האוטו - אונו 93

[img]file:///C:/My%20Documents/My%20Pictures/מתתי.jpg[/img]

פורסם

אני לא מבין למה כולם מתעלמים מהאפשרות הזולה והאיכותית בשם

סקודה פיבוריט?!?!?!

 

לא רק שהוא יכול לקנות 2 רכבים כאלה בתקציב, ישאר גם כסף לדלק לתקופה מסויימת...

 

ועכשיו ברצינות.

מניסיון אישי, הרכב עדין להזנחה... אבל אם מטפלים בו כמו שצריך אפשר לנסוע איתו בכיף ובזול!

החלקים זולים הטיפולים זולים והכל כל כך פשוט שאפשר לעשות חלק מהתיקונים לבד.

ביחס למחיר שהוא שווה (2-5K אפשר למצוא גם עם מזגן) הוא נותן תמורה הרבה מעבר למחיר.


×
×
  • תוכן חדש...