Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי רוצה רכב התקציב שלו הוא כ10K, הוא מחפש רכב חסכוני ואמין עד כמה שאפשר לכן המלצתי לו על הג'אסטי.

 

לפי מה שראינו יש שני דגמים, אחד עם מנוע 1000 ואחד עם מנוע 1200 ויש לנו כמה שאלות:

 

1. עד כמה ההבדלים בכוח מוחשיים

2. מי יותר אמין והאם זה באמת התבטא בטיפולים ובאחזקה בהפרש משמעותי.

3. צריכת הדלק: עד כמה מנוע ה1200 צורך יותר.

 

ועוד שאלה האם ניתן למצוא פיג'ו 205 במצב טוב בתקציב הנ"ל.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הג'אסטי אוטו מצויין אם מוצאים במצב טוב. מציג אמינות טובה מאוד ומנוע 1.0 ליטר 3 צילנדרים מאוד חסכוני ואמין. ביצועים זה לא הצד החזק ויש הבדל די גדול בינה לבין מנוע 1.2 אך גם ה-1.0 מספק בהחלט כי האוטו מאוד קליל.

פורסם

ממליץ על דייטסו שרייד, קניתי בזמנו שנת 93 (!!) מנוע 1.3 , 16 שסתומים ב 9200 ש"ח (היום בטח כבר פחות,) , צריכת דלק של 1:13 בעיר, 1:15 מחוץ לה וכל זאת כאשר לא טרחתי לנקות את הקרב' (אולי ניקו לפני , אינני יודע), אני מבסוט מאוד! כבר שנה אצלי ! :)

פורסם

אני בעל גאסטי 1200 אינג'קטור מודל 93.המלצה שלי אם אתה קונה גאסטי תחפש אינג'קטור בלבד..הקרבורטור יעשה לך הרבה צרות(כמו לכמה מכרים שלי).

 

וההבדל בכח בין מנוע 1200-1000 הוא באמת מורגש, ולא רק זה..מנוע 1200 בא עם צמיגים רחבים יותר ועוד כמה שטויות..אבל בעיקרון ההבדל בין תצרוכת הדלק שלי לבין של מכר שלי היא כמעט אותה צריכה(אצלו 100 קרבוראטור) והיא בערך 1:18 בעיר היא 1:15,14

פורסם

בתור אחד שהיה לו את שניהם ממליץ בחום אין אוטו טוב מזה למישהו שאין לו כסף ורוצה נטו כלי תחבורה

1000 עושה את העבודה טוב ויותר חסכוני אך 1200 זה פשוט עולם אחר נכון שהוא יותר "בזבזן" אך אתו יש כבר קצת חווית נהיגה ואפילו אפשר להתפרע

ממליץ בחום על 1200 עדיף מוזרק יש לו 73 כ"ס ו1200 קרבורטור 67 ס"ס ל 1000 יש 50 בערך

חשוב לשים לב גם ולא לקנות אוטומת כי התיבה שעשו אז לגסטי לא מוצלחת

ליעוץ מוזמן לפנות בפרטי אלי!

פורסם
ממליץ על דייטסו שרייד, קניתי בזמנו שנת 93 (!!) מנוע 1.3 , 16 שסתומים ב 9200 ש"ח (היום בטח כבר פחות,) , צריכת דלק של 1:13 בעיר, 1:15 מחוץ לה וכל זאת כאשר לא טרחתי לנקות את הקרב' (אולי ניקו לפני , אינני יודע), אני מבסוט מאוד! כבר שנה אצלי ! :)

 

im with oren

great car , and a lot of exampels to chose from

good luck

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

מה עם איביזה 94 מנוע 1300?

המחירון שלה בערך 12K אם אינני טועה..

תוכל למצוא אותה בערך ב10K

האם היא אמינה..? את זה אנשים אחרים יודעים.. גם אותי מעניינת השאלה.. אבל היא נראת טוב וללא מעט יש אותה

וגם מבחינת המחירון היא מתאימה.

פורסם
מה עם איביזה 94 מנוע 1300?

המחירון שלה בערך 12K אם אינני טועה..

תוכל למצוא אותה בערך ב10K

האם היא אמינה..? את זה אנשים אחרים יודעים.. גם אותי מעניינת השאלה.. אבל היא נראת טוב וללא מעט יש אותה

וגם מבחינת המחירון היא מתאימה.

האיביזה יותר מודרנית, מפנקת, נוחה, אבל בתנאי ששתי המכוניות במצב סביר הסובארו תציג אמינות יותר טובה לדעתי.
פורסם

האם היא אמינה..? את זה אנשים אחרים יודעים.. גם אותי מעניינת השאלה.. אבל היא נראת טוב וללא מעט יש אותה

וגם מבחינת המחירון היא מתאימה.

 

בתקציב הזה לא ניתן למצוא איביזה שתהיה חסכונית ואמינה, בגיל הזה המכוניות האלו לרוב שחוטות.

 

 

ג'אסטי\די.אל\אולי גם אונו\שרייד\ 205 מכוניות שיכולות לענות על הקריטריונים.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

כמו שתמיד אמרתי ואני תמיד יאמר... אז רק 205

 

היו לי שתיים כאלה במשך 5 שנים ולא היו כמעט תקלות, ובנתיים מי שרק נכנס ויצא מהמוסך זה הג'אסטי של חבר שלי.

אבל אני לא אומר שהג'אסטי אוטו לא טוב פשוט ה205 הרבה הרבה יותר טוב מהנסיון שלי

 

יוגב

פורסם
כמו שתמיד אמרתי ואני תמיד יאמר... אז רק 205

 

היו לי שתיים כאלה במשך 5 שנים ולא היו כמעט תקלות, ובנתיים מי שרק נכנס ויצא מהמוסך זה הג'אסטי של חבר שלי.

אבל אני לא אומר שהג'אסטי אוטו לא טוב פשוט ה205 הרבה הרבה יותר טוב מהנסיון שלי

 

יוגב

זה הנסיון שלך כמו שציינת, כל רכב והקריזות שלו, אני יכול להציג לך הרבה מקרים הפוכים לגבי ה-205 והג'סטי..
פורסם

אהלן.

 

איביזה דורשת טיפול מפנק! האוטו יכול להיות אמין במידה ותפנק אותו (נכון לרוב המכוניות), תבצע טיפולים בזמן ואפילו לפני (פילטר דלק, שמן ופילטר שמן עדיף להחליף כל 7 אלף ק"מ, אפילו לבד, ככה אבא שלי היה עושה לאיביזה שהייתה לנו במשך 170 אלף ק"מ ו-8 שנים שבה היא חייה). במיוחד רגישה מערכת ההזרקה (מנסיון עם 2 איביזות מאותן שנים במשפחה). החלקים- שחיטה. קח בחשבון.

הקטע הוא שאם יש לך את הזמן והכסף להשקיע באוטו הזה, וגם למצוא אחת שמורה (הרוב נהרסו ע"י ערסוואטים) אתה תהנה ממנה.

בהצלחה,

איתמר ג'ורג'.

פורסם

ממליץ, אם נכנסת בתקציב, על הפורד פיאסטה.רכב נהדר, חסכוני ביותר, מנוע 1300 לא חזק במיוחד, אבל תיבת הילוכים מעולה במחפהעל חולשת המנוע. הרכב עצמו מרווח יחסית, מפנק ודי חביב לנהיגה... וכמובן הרכב אמין ביותר, שום בעיות בתקופה שנמצא אצלנו, וגם כך שמעתי מאנשים אחרים לגביו...

החיסרון היחיד שאני מוצא ברכב הוא העדר הגה כוח שהופך את חווית הנסיעה במהירות איטית בעיר לחוויה לא נעימה...

 

מומלץ ביותר.

מגאן 265


×
×
  • תוכן חדש...