Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שביתת דלק


ישי
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תחסמו תחסמו, ככה יהיו לי פחות רכבים לתדלק, אני היחידי בכל התחנה מלא לחץ ועומס...

 

במקרה שלך אתה צריך לשבות ולא אנחנו.:wink:

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

חבל על האנרגייה שאתם מבזבזים...

לעולם אין סיכוי שהמדינה תוותר על הבלו שמוטל על הדלק,כי הוא מהווה מקור הכנסה חשוב.

ברגע שמחירי הדלק,קרי מחיר חבית נפט,יירד בשוקי העולם-גם בארץ מחירי הדלק ירדו.

בגלל שהבלו קבוע,אין לאוצר אינטרס לשמור על מחירי דלק גבוהים,וה"הפסד" היחיד הוא המע"מ,שכן מושפע ממחיר הדלק.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

קצת חומר למחשבה למי שקשה לו קצת להפרד מהאוטו :

 

חברים, בדיוק עכשיו סיימתי שביתה של שבוע בלי ליסוע באוטו!( חיממתי אותו מידי פעם זה כן)

ונסעתי במשך כל השבוע הזה באוטובוסים ונסעתי הרבה , והרי לפניכם ההוצאות על הנסיעות בהם:

 

יום א:

בית-פ"ת:5.20 ש"ח

פ"ת-בית:5.20 ש"ח

יום ב:

בית -תל אביב (תחנה מרכזית): 11 ש"ח

תל אביב (תחנה מרכזית)-רחוב אלנבי : 4.20 ש"ח

אלנבי -תחנה מרכזית : 4.20 ש"ח

תחנה מרכזית -בית: 11 ש"ח

יום ה:

בית -פ"ת : 5.20ש"ח

פ"ת-בית:5.20 ש"ח

יום ו:

בית-פ"ת :5.20 ש"ח

פ"ת-כפר סבא:6.5 ש"ח

כפר סבא-בית :8 ש"ח

 

ואם תעשו חשבון מהיר תגלו שהכל עלה לי בערך 75 שקל!!

שזה סכום מסכן שכל אחד יכול לעמוד בו . והסכום הזה שינה לי המון את דרך המחשבה בכל מה שקשור לאוטו , כי אני יודע שמעכשיו לפחות יומיים בשבוע אני יסע באוטובוס .

 

ומכאן אני קורא לכל חברי הפורום : תסעו קצת באוטובוסים לא יזיק לכם...כי אני יודע שאני יסע בהם!

 

יוגב

פורסם

הלוואי ומה שאתה כותב כאן היה נכון לכולם..

בוא ניקח אותי לדוגמא:

 

נסיעה מהבית לעבודה: 11 קילומטר לערך. לחילופין, שני אוטובוסים.

 

11 קילומטר = ליטר דלק = 6.5 ש"ח.

אוטובוסים: עירוני של דן עד הרכבת: 5.2 ש"ח.

אגד עד לעבודה: 6.4 ש"ח.

 

המפף :???:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
קצת חומר למחשבה למי שקשה לו להפרד קצת מהאוטו :

 

חברים, בדיוק עכשיו סיימתי שביתה של שבוע בלי ליסוע באוטו!( חיממתי אותו מידי פעם זה כן)

ונסעתי במשך כל השבוע הזה באוטובוסים ונסעתי הרבה , והרי לפניכם ההוצאות על הנסיעות בהם:

 

יום א:

בית-פ"ת:5.20 ש"ח

פ"ת-בית:5.20 ש"ח

יום ב:

בית -תל אביב (תחנה מרכזית): 11 ש"ח

תל אביב (תחנה מרכזית)-רחוב אלנבי : 4.20 ש"ח

אלנבי -תחנה מרכזית : 4.20 ש"ח

תחנה מרכזית -בית: 11 ש"ח

יום ה:

בית -פ"ת : 5.20ש"ח

פ"ת-בית:5.20 ש"ח

יום ו:

בית-פ"ת :5.20 ש"ח

פ"ת-כפר סבא:6.5 ש"ח

כפר סבא-בית :8 ש"ח

 

ואם תעשו חשבון מהיר תגלו שהכל עלה לי בערך 75 שקל!!

שזה סכום מסכן שכל אחד יכול לעמוד בו . והסכום הזה שינה לי המון את דרך המחשבה בכל מה שקשור לאוטו , כי אני יודע שמעכשיו לפחות יומיים בשבוע אני יסע באוטובוס .

 

ומכאן אני קורא לכל חברי הפורום : תסעו קצת באוטובוסים לא יזיק לכם...כי אני יודע שאני יסע בהם!

 

יוגב

עשית חישוב לבנאדם אחד,

כלומר אם משפחה נוסעת למקום בילוי/ או כל מקום אחר,

אי אפשר בלי אוטו, זה לא ישתלם לקחת אוטובוס וגם לא מונית ספיישל

 

ברגע שיש לך אוטו, ויש לך נסיעה, עדיפות לאוטו מלא, נגיד לעבודה, אז תאסוף כמה חברים לעבודה, על הדרך.. ושיארגנו לך סכום כספי חודשי.

או טיולים, אז כל המשפחה..

 

ברור שלא שווה לנסוע למקום מסויים, לבדך באוטו. (גם כי משעמם)

פורסם

או קיי , אתם צודקים שזה לא מתאים לכולם ..

 

אבל יש המון אנשים במדינה שזה מתאים להם ליסוע באוטובוס מבחינת מיקום והכל אך הם פשוט מתפנקים ומעדיפים ליסוע באוטו!

ורק שתדעו שגם לי זה לא כזה מתאים ליסוע באוטובוס כי בישוב שלנו האוטובוס מגיע רק מתי שבא לו והאנשים סנובים ולא עוצרים לטרמפיסטים ככה שאתה יכול להתקע שעות בישוב , אך למרות הכל מבחינה כספית זה די משתלם לי.

 

אז עד להודעה חדשה אני משתמש באוטובוס כמה שיותר.

ואם יארגנו פה שביתה אני מצטרף בכיף כל עוד אני לא חוסם תחנות ..

 

יוגב

פורסם

העקרון הוא לצמצם נסיעות!!!!

לא על כמה אנשים נוסעים באוטו אחד...

 

יוגב אתה תותח על! כל הכבוד על זה שאתה עושה משהו בעיניין . הלוואי וכולם היו כך!.

 

עשו כמו יוגב!! ודברים ישתנו , כל אדם משנה..

פורסם
העקרון הוא לצמצם נסיעות!!!!

 

לא על כמה אנשים נוסעים באוטו אחד...

 

יוגב אתה תותח על! כל הכבוד על זה שאתה עושה משהו בעיניין . הלוואי וכולם היו כך!.

 

עשו כמו יוגב!! ודברים ישתנו , כל אדם משנה..

תודה golf gti

 

:oops:

×
×
  • תוכן חדש...