Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש ברשותי פולו 16V שנת 2001 שעד היום לא עשתה אפילו בעיה אחת קטנה.

אני שומר עליה איך אומרים... כמו חדשה :smile: טיפולים קבועים במוסך המורשה וכו'.

 

לפני מספר חודשים החלו לפתע רעשים (מעין שריקות) בעת שילוב הילוכים והאצה למהירות גבוהה - שומעים את השריקות כבר לאחר מהירות 40 קמ"ש.

היום ביקרתי במוסך המורשה "פליקס" בת"א שם נאמר לי (לאחר בדיקת מבחן של מומחה שלהם) כי הבעיה היא בגיר הידני. הוא הוכיח לי בנסיעה כי גם במהירות 100 קמ"ש כאשר משלבים לניוטרל לא שומעים שום רעש (וזה נכון), אבל ישר ששמים את ההילוך הרביעי רעש השריקות חוזר :sad:

 

כרגע אני בפני התלבטות -

העלות שהוא ציין בפני מוערכת ב :

800 ש"ח (לא כולל מע"מ) רק בשביל לפרק את הגיר ולבדוק מה מצבו ?! ואז יוכל להעניק לי הצעת מחיר שהיא :

בין 3000-4000 ש"ח בשביל לשפץ את הגיר ?!

כששאלתי האם ניתן להמשיך עם הרעשים הנ"ל ? ציין שאפשר אולם צריך לקחת בחשבון בשלב כזה או אחר כי הגיר יכול ללכת לגמרי ואז יהיה צריך להחליף את כולו.

 

אשמח לשמוע בעצתכם כיוון שאני כרגע קצת "קצר" בירוקים...

האם "להמר" על הבדיקה בפירוק שעלותו "בסך הכל" 800 ש"ח ולגלות שהשד לא כל כך נורא ?

האם "להמר" באופן חד פעמי אצל מוסך לא מורשה ? אולי שם העלות תהיה הרבה יותר נמוכה ? אף על פי שלפי מה ששמעתי ולמדתי בחיים - זול ברוב המקרים יוצא לבסוף ... יקר.

 

כל הצעה/דיעה תתקבל בברכה !

 

סופ"ש מקסים לכולם !

פורסם

אני חושב ששאלה לא פחות חשובה ששכחתי להציב כאן היא - איך בכלל מגיעים למצב ברכב שהוא נטול תאונות, מתוחזק היטב ושמור מאוד, לכך שיתחילו "שיריקות" ובעיות בגיר ?

האם זה מעיד על "חולשה" מסויימת בדגמים הנ"ל של הפולו ? רשלנות של מוסך מורשה בטיפול קבוע ? או סתם חוסר מזל ?

פורסם

כן, בהומור אני ללא ספק GTI :)

 

האמת, זאת בדיוק המחשבה שחלפה בראשי בעודי יוצא משערי "פליקס" היום לפנות ערב - למה ?!!! :(

אני יכול כמעט להישבע שלא נסעתי "כמו משוגע" לא "טחנתי" או סחטתי יתר על המידה את ההילוכים ולא נתקעתי על מדרכות (לפחות לא במודע).

 

אולי יום כיפור הזה נצום יותר חזק ... :)

פורסם

אין מה לעשות , ואיכות החלקים בהם משתמש קונצרן VAG היא לא מן המשובחות .

 

אני החלפתי באיביזה שנת 2000 מצמד אחרי כ 40,000 ק"מ , וגם אצלי האוטו היה

מטופל לפי הספר .

אתה מוזמן לבצע חיפוש על כל הבעיות שיש בגולף אוטומטיות בכדי להבין למה אני מתכוון .

 

לדעתי , אם השקעה של כמה אלפי שקלים בכל כמה שנים מכסה את חדוות הנהיגה

ב GTI , אז זה משתלם , אם לא , אז או שתקנה חדש ותחליף כל שנתיים ואז הכל באחריות

או שתעבור למשהו יותר אמין ...

פורסם

הרעש נובע ככל הנראה ממיסב מקולקל בגיר. לאחר שיפרקו את הגיר יוכלו לאתר איזה מיסב מקולקל ובהתאם יוכלו לתת לך הצעת מחיר. אפשרות נוספת בטרם פירוק- תבקש להחליף שמן ושישימו תוסף לגיר של LM. לעיתים זה עוזר לזמן מה.

תבצע את העבודה במוסך ברשת היבואן. שם תקבל שנתיים אחריות על העבודה והחלפים. בחוץ תקבל לכל היותר את 3 החודשים שבחוק.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם
הרעש נובע ככל הנראה ממיסב מקולקל בגיר. לאחר שיפרקו את הגיר יוכלו לאתר איזה מיסב מקולקל ובהתאם יוכלו לתת לך הצעת מחיר. אפשרות נוספת בטרם פירוק- תבקש להחליף שמן ושישימו תוסף לגיר של LM. לעיתים זה עוזר לזמן מה.

תבצע את העבודה במוסך ברשת היבואן. שם תקבל שנתיים אחריות על העבודה והחלפים. בחוץ תקבל לכל היותר את 3 החודשים שבחוק.

תודה,

באמת לא חשבתי על אפשרות להחלפת שמן ותוסף לגיר. אף על פי שלפני שבועיים בדיוק הייתי בטיפול 60,000 ק"מ לרכב וכתוב שהחליפו שם אלף ואחת שמנים...

סליחה על הבורות אבל - כמה מיסבים יש שם בדיוק ? ואם בוחן הנהיגה של פליקס אמר כי המחיר בכל מקרה יהיה בין 3000-4000 ש"ח, אז אני מניח שאו שהוא לא ידע מה הוא אומר, או שבכל מקרה תיקון המיסב "הכי פשוט" או החלפתו הוא בסביבות ה 3000 ש"ח ? נשמע לי קצת תלוש ...

לגבי העבודה במוסך ברשת היבואן גם אני חושב בכיוון הנ"ל.

פורסם

זה בגלל שבכל מקרה צריך להוריד גיר

 

לשלוח אותו לשיפוץ שם -> לפתוח אותו -> לזהות את הבעיה ולתקן.

 

כמו כן המחיר יחסית גבוה כי פנית למוסך מורשה, בתכלס' כל מוסך טוב יכל לבצע את העבודה מכיוון שעיקרה שיפוץ הגיר לא מתבצע במוסך אלא כעבודת חוץ.

 

כמו כן האחריות למשך שנתיים תקפה לגבי התיקון הספציפי ז"א שאם אח"כ מיסב אחר ינפח נשמתו תצטרך לשלם שוב וזה לא יכוסה במסגרת האחריות

×
×
  • תוכן חדש...