Jump to content

ofircpp

  • הודעות

    93
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של ofircpp

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. שלום מחפש את הקוד עבור התקנת אפליקציות במערכת הנ"ל , דגם AN101SP ( קאיה ספורטאז 2017 ) מקישים אותו במקום של : Enable app install אני יודע שעבור הדגם AN101D הקוד הוא : 20070124 , אך לצערי הוא לא מתאים לדגם AN101SP תודה
  2. אתה צודק , אכן זו תמונת הרקע , גם לפי הספרון של המערכת . אנסה לשנות אותה . תודה
  3. היי פבל 1. זה אכן הכתם 2. זו לא השתקפות , האמן לי ,כנראה שניגבו באיזשהו סמרטוט שהכיל חומר וזו התוצאה
  4. שלום מצורפת תמונה עם הכתם על המסך . ניסיתי להוריד עם תרסיס ייעודי לניקוי מסכים אבל לא הועיל . במה כדאי להשתמש בכדי להסיר את הכתם ? תודה
  5. שלום מאזדה 3 שנת 2010 , האלטרנטור הוחלף למשופץ לפני פחות משנה . לאחרונה כאשר אני מפעיל את המזגן אני שומע בכל פעם שהמדחס נכנס לפעולה מין רעש מעצבן של תיקתוקים מכיוון האלטרנטור , לפי דעתי ממה שקראתי מדובר על רעש שנובע מפולי אלטרנטור פגום . מכיוון שהאלטרנטור עצמו כאמור תקין , מהי בערך העלות של החלפת פולי אלטרנטור ? תודה
  6. שלום באתי לעבור טסט בשבוע שעבר וקיימת ברכב בעיה של אור חלש בפנס קידמי ימני ( צירפתי תמונה ) . על פניו האור שיוצא מהפנס נראה די חלש ואין בפנס בעיה של עכירות הפלסטיק . ווידאתי שהנורה היא H11 כמו שצריך , וגם כשהחלפתי לנורה חדשה לא נפתרה הבעיה . מה ניתן לעשות בכדי לטפל בבעיה ? האם יש עוד איזשהו כיוון בתוך הפנס שיכול לשפר את התאורה ? האם מעבר לנורה איכותית יותר יכול לפתור את הנושא ?
  7. הבעיה היתה בפיוז שרוף . ביקרתי היום בכהן אביזרים באור יהודה , ותוקן בכמה דקות . עושה רושם של אדם ישר ואמין .
  8. שלום מאזדה 3 שנת 2010 , הרכב במקור היה בליסינג של אלדן . לרכב שני שלטים מסוג "ספטרוטק" (צירפתי תמונה) אתמול בבוקר שני השלטים הפסיקו לעבוד , כלומר לא פותחים / סוגרים את הרכב . כשלוחצים עליהם הנורה האדומה שבשלט נדלקת אבל לא קורה דבר . ניתן לפתוח את הרכב בעזרת המפתח ואז הנעילה המרכזית עובדת כרגיל בלי בעיה . יש למישהו רעיון מה לבדוק והיכן ( פיוזים / חוטים וכד' ) תודה
  9. שלום 1. בשני חלונות חשמליים בהרבה מקרים החלון נתקע , ורק אחרי הרבה ניסיונות משתחררים . 2. בחלון נוסף , לא מגיב בכלל לכפתור , גם לא מהכפתור שבצד הנהג . 3. החלון בצד הנהג תקין . האם יש דרך לפתור באופן עצמאי ? או לקנות באופן עצמאי את המפסק או מה שצריך ? במידה ולא ,האם יש מקום מומלץ לתיקון באיזור תל אביב ? תודה
  10. שלום מדובר על ריליי מפוח בצבע כחול בתמונה המצורפת, במוסך היבואן מבקשים עליו 200 ש"ח . האם יש מקום באיזור המרכז ( יהוד / פ"ת / ת"א ) שניתן להשיגו במחיר זול יותר ? תודה
  11. שלום אשמח לקבל המלצות למוסך באיזור המרכז ת"א / פ"ת , במוסך הראשי קיבלתי הצעה לטיפול הנ"ל במחיר של 3,451 ש"ח . כמובן שלא חייב להיות במוסך מורשה היבואן . תודה
  12. שלום הכוונה היא לקחת 5 ילדים בני 9 לקארטינג באיזור המרכז ( פ"ת / ק.אונו / נתניה וכד' ... ) אשמח לשמוע המלצות . תודה
  13. שלום יש ברשותי GPS של QUE מדגם NQ555 ובו תוכנת IGO PRIMO לפתע בעת לחיצה על כפתור ה GPS מתקבלת השגיאה : application igopna.exe encountered a serious error and must shut down לא עזר כמובן שום RESET או משהו בסגנון . האם מישהו נתקל ? תודה
  14. תודה ! אכן קיפול של החגורה והכנסתה בכח לתוך החור באבזם פתר את הבעיה .
  15. שלום רכשתי לפני מספר שבועות מאזדה 3 שנת 2010 . השבוע שמתי לב שבחגורת הבטיחות האחורית מצד שמאל , האבזם הפוך , ומי שחוגר את עצמו בחגורה יש עליו מעין קיפול לא נוח . ניסיתי לסובב את החגורה בתוך האבזם אבל ללא הצלחה , הרווח שם מאוד צר ולא ניתן . האם יש דרך מלבד פירוק החגורה בכדי לתקן ? ( צירפתי 2 תמונות , האחת של המצב הלא תקין , והשנייה של מצב תקין ) תודה
×
×
  • תוכן חדש...