Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

לחבר שלי יש יונדאי אקסנט שנת 2000 . עכשיו יש לו בעייה מוזרה , הוא ניגש יום אחד לרכב ורצה להתניע אותו אבל כל מה שהרכב עושה זה תיקים כאלו ... אין אפילו ניסיון התנעה , כלומר צלילים כאלו של המצת ... תק תק תק תק ... רצוף כמה זמן שאתה מחזיק את המפתח . בדקתי טיפה המצבר נראה תקין , כלומר הכל פועל ולא משנה כמה פעמים אתה מנסה להתניע , אין נפילת מתח . חשבנו שאולי איכשהו זה קשור לאזעקה כי היא בין ההתנעות מצפצפת ...

למישהו יש רעיון ממה הבעייה ?

פורסם

זאת תופעת מצבר חלש!!

אם את אומר שניסית לתת עזרה מרכב אחר ולא עזר את תבדוק את קטבי המצב יתקן שיש שמה קורוזיה או בעייה של מעבר חשמל תוצאי את הקטבים תנקה אותם טוב עם מים ותבדוק שהקבל שמגיע לסטרטר תפוס טוב בסרטר ויש מגע ותבדוק גם כן את המינוס למנוע ולשלדה :-)

פורסם
זאת תופעת מצבר חלש!!

אם את אומר שניסית לתת עזרה מרכב אחר ולא עזר את תבדוק את קטבי המצב יתקן שיש שמה קורוזיה או בעייה של מעבר חשמל תוצאי את הקטבים תנקה אותם טוב עם מים ותבדוק שהקבל שמגיע לסטרטר תפוס טוב בסרטר ויש מגע ותבדוק גם כן את המינוס למנוע ולשלדה :-)

צדקת ... זה באמת עזר , התניע מרכב אחר , כנראה שזה באמת המצבר ...

 

תודה לכולם

×
×
  • תוכן חדש...