Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה,

שהחלפים יהיו מקורים או חלופיים, כלומר שלא יתקעו לי אגזוז של סובארו ויש לי מאזדה,

מחירים נוחים, ושאני אומר נוחים אני מתכוון - כמה שיותר זולים!!

ושהבנאדם יהיה אמין עד כמה שניתן.

עוד משהו,

למישהו יצא לטפל באוטו-דיפו, שמעתי שהם עושים טיפולים יחסית זולים, רק חוץ מטיימינג.

 

ואני מעדיף מוסך ברחובות, ולא נס-ציונה/ראשון..

יש מוסך מורשה , מאזדה-אביב ברחובות, הייתי אצליהם, נראים בסדר,

אבל אולי יש מקומות יותר זולים והאיכות אינה יורדת מהביצוע.

פורסם

מוסך ברחובות,אמין וזול,מוסך אייזיק, אני עובד איתו כ- 20 שנה .אם תרצה אקפוץ איתך אליו.

 

 

טל" של המוסך 089471097

טל" שלי 0522784389

 

 

 

בברכה

 

davidnzr

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
מוסך ברחובות,אמין וזול,מוסך אייזיק, אני עובד איתו כ- 20 שנה .אם תרצה אקפוץ איתך אליו.

 

 

טל" של המוסך 089471097

טל" שלי 0522784389

 

 

 

בברכה

 

davidnzr

אוקי אחשוב על זה, איפה הוא בדיוק ממקום המוסך?

וכמה עולה טיפול 10,000 בערך, למאזדה לאנטיס 96

אם ידוע לך כמובן..

פורסם

מוסך אביב מאוד מומלץ, המחירים לא זולים בגלל שהוא מוסך מורשה אבל מניסיון של 2 מזדות אצלו הוא דיי בסדר. אם יש לך בעיה מיוחדת תבקש לדבר עם אבי בעל המוסך

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

יש את חיימוביץ' במושב סיתריה.

זה מוסך קטן/מוסך חצר אך בשונה ממוסכי חצר רבים אחרים - הוא ממש מעולה.

 

טיפלתי בקולט הקודמת, בבראבו, בבראבה של אחי, בכריזמה לשעבר של אבי וכו'.

אם תרצה אשמח לשלוח לך ה"פ.

מחירים זולים ואמינות מעולה. איש ממש זהב. מושבניק של פעם! ישראלי יפה.

×
×
  • תוכן חדש...