Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
או רנו קליאו ספורט...

הקליאו ספורט לא מתאימה לנהג חדש. חזקה מדי עם שלדה עצבנית מדי. לא ביצפר טוב.

מה לגבי 206XS?

אישית אני לא מכיר את הרכב אבל הוא מספרים שהוא נחמד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

206XS ,כמו שאמרו פה..אופציה לא רעה.

יאריס T..פולו GTI..

גם אופציות טובות.

 

 

אבל הכי טוב לקנות בהתחלה רכב ממש זול וממש ח** כדי לסוע עליו כמה זמן,לצבור נסיון ולעשות עליו את הטעויות המעצבנות של ההתחלה.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
תתחיל עם פיאסטה דינאמיק 1250 סמ"ק ידני ותחזור להתיעץ אחרי שתסיים עם הנהג המלווה.

 

כל הרשימה שציינת לא בשבילך בשלב זה, חבל על המכוניות....

צודק ובצדק

:-):-P:wink::?:roll:
פורסם

ואוו לאן העולם התדרדר... אחד בשם American muscle מחפש צעצועים....

 

והשני מנסה לירשום FIREBIRD בניק וטועה....... נותן לו עצות

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

אני ממליץ לך לקנות רכב ישן, על מנת שתוכל להתרגל לנסיעה, אם תעשה תאונות קלות זה לא ייכאב לך (אם תדפוק ב.מ.וו תאמין לי שלא תוכל לישון בלילה אח"כ).

 

קנה פיאט אונו 84-90 מהדגם הישן, או פורד פיאסטה משנות השמונים המאוחרות או סובארו ג'סטי.

 

אחרי השנתיים של הנהג חדש קנה רכב חדש וספורטיבי.

פורסם

תרשה לי לתת לך עצה קטנה..

תלך על משהו זול בסביבות 30 אלף שיתן לך תמורה טובה לכסף

וממוצע של 70 כוחות סוס זה יספיק לך בתור רכב ראשון.

תאמין לי זה מבאס לקנות רכב במיוחד יקר ולדפוק אותו בחניות או בתאונות חלילה!

ושכל יום תרד לאוטו תמצא איזה סימן אחר עליו..

קודם תרכוש נסיון ואז תשאף ליותר.

ראה זאת כחומר למחשבה ההחלטה בסוף היא שלך.

אומרים אין חכם כבעל נסיון.. תקשיב להרבה אנשים פה שיעצו לחלקם יש נסיון והרבה!..

פורסם
ואוו לאן העולם התדרדר... אחד בשם American muscle מחפש צעצועים....

 

והשני מנסה לירשום FIREBIRD בניק וטועה....... נותן לו עצות

לא הוא בכלל רצה לרשום יריד ציפורים(Birdfair), ולא ציפור אש (FIREBIRD), אבל כנראה פספס

את השיעור באנגלית שלימדו את זה שרושמים קודם כל BIRD ואח"כ FAIR ולא ההפך!

אז יצא FAIRBIRD.

:wink:

הכל בהלצה, לא לקחת ללב.

Guest אסי הראל
פורסם
206XS ,כמו שאמרו פה..אופציה לא רעה.

יאריס T.

אפשר תמונה של הרכב? נתונים?
פורסם
אני ממליץ לך לקנות רכב ישן, על מנת שתוכל להתרגל לנסיעה, אם תעשה תאונות קלות זה לא ייכאב לך (אם תדפוק ב.מ.וו תאמין לי שלא תוכל לישון בלילה אח"כ).

 

קנה פיאט אונו 84-90 מהדגם הישן, או פורד פיאסטה משנות השמונים המאוחרות או סובארו ג'סטי.

 

אחרי השנתיים של הנהג חדש קנה רכב חדש וספורטיבי.

ואם חס וחלילה הוא יעשה תאונות קשות הוא לא יהיה,

 

המכוניות הנ"ל נמחקות במקרה ריסוק ויכולת ההגנה על הנהג והנוסעים מינימלית. אני הייתי קונה

איזו משפחתית עם קצת "שיק" ע"ע גולף 1.6, 2.0 או פוקוס 5 דלתות

פורסם

אני מסכים עם מה שאמרו פה לא מעט אנשים לפני. ב.מ.וו 328 גיר רגיל? נו באמת! קנה לך משהו קטן עד שתתרגל להרגיש הגה בידיים. אחרי שתעבור מספר שנים ותוכל לקרוא לעצמך נהג מנוסה על הכביש תעבור למשהו יותר ספורטיבי.

 

זה רק לטובתך, סע בזהירות :)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...