Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאבא שלי יש כרגע סיויק ידנית 95 שאני מאוד אוהב. אבל לאבא שלי קצת נמאס מידניות, זה DX, אין מקום למפות אפילו בצד ויש עוד כל מיני דברים מעצבנים למשל שהיא -מאוד- נמוכה - קשה לחנות איתה אפילו אנכית למדרכה רגילה, אין לה ABS ובקיצור אבא שלי רוצה להחליף אותה אבל אין לו כל כך זמן להתעסק עם זה וגם אני בכלל לא לוחץ (עליו) כי אני נהנה שיש אוטו ידני בבית.

 

בכל מקרה קיבלתי ממנו את האמייל הנל.

 

> We are selling blabla-hightech company car :

> Mazda Lantis GLX 1.8 year 1998 automatic with sun roof.

> First hand in blabla-hightech with 125,000 km.

> The car has immobilizer, alarm system, radio tape, locking system for

> 4 doors with the windows.

> The car had 2 light accidents which were repaired.

> Test in November.

> Price for blabla-hightech employees only 51,000 nis

 

נשמע שווה?

זה דיי ישן ולא מעט קילומטר, וסתם לאנטיס אוטומטיס |:

 

אבל 1.8 ועם סאנרוף.

 

זה עשרת אלפים פחות מהמחירון. ועוד במחירון זה בלי סאן רוף (אנימניח..)

 

אשמח אם תגיבו, במיוחד גם בקשר למחיר האם הוא טוב.

 

עריכה: לאחר בירור מסתבר שהרכב הזה לא היה בליסינג הוא רכב בבעלות החברה.

פורסם
לאבא שלי יש כרגע סיויק ידנית 95 שאני מאוד אוהב. אבל לאבא שלי קצת נמאס מידניות, זה DX, אין מקום למפות אפילו בצד ויש עוד כל מיני דברים מעצבנים למשל שהיא -מאוד- נמוכה - קשה לחנות איתה אפילו אנכית למדרכה רגילה, אין לה ABS ובקיצור אבא שלי רוצה להחליף אותה אבל אין לו כל כך זמן להתעסק עם זה וגם אני בכלל לא לוחץ (עליו) כי אני נהנה שיש אוטו ידני בבית.

 

בכל מקרה קיבלתי ממנו את האמייל הנל.

 

> We are selling blabla-hightech company car :

> Mazda Lantis GLX 1.8 year 1998 automatic with sun roof.

> First hand in blabla-hightech with 125,000 km.

> The car has immobilizer, alarm system, radio tape, locking system for

> 4 doors with the windows.

> The car had 2 light accidents which were repaired.

> Test in November.

> Price for blabla-hightech employees only 51,000 nis

 

נשמע שווה?

זה דיי ישן ולא מעט קילומטר, וסתם לאנטיס אוטומטיס |:

 

אבל 1.8 ועם סאנרוף.

 

זה עשרת אלפים פחות מהמחירון. ועוד במחירון זה בלי סאן רוף (אנימניח..)

 

אשמח אם תגיבו, במיוחד גם בקשר למחיר האם הוא טוב.

 

עריכה: הרכב הזה היה בליסינג אני מניח בחברה (זו החברה שאמא שלי עובדת בה) והוא גם עושה הרבה קילומטרז'. |:

 

ק"מ גבוה גבוה גבוה גבוה בשמיים . . .

לא חסר כאלה בשוק הפרטי, אומנם לא ב-10K ש"ח מתחת למחירון אבל לא חסר כאלה בשוק מחברות ליסינג אם זה כ"כ חשוב לך . . .

אבל בשביל להיות בטוחים קח את הרכב לבדיקה ותראה מה מצבו, יכול להיות שאולי (אל תפתח ציפיות) המצב שלו סביר . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

כל הלנטיס 1.8 הן עם סנרוף החל מאמצע שנת הדגם 97'

 

משנת הדגם 2001 כל הלנסיטיס 1.6 GLX אף הן באות עם סנרוף מקורי.

 

זוהי תוספת סטנרדטית שלא עולה כסף (ברכב הספציפי הזה) ולפעמים מוסיפה צרות (נזילות וכיוצ"ב)

 

כעקרון המחיר לא מציאה, מכוניות מדגם זה מחברה (ללא אחריות אבל עם בדיקה) נמכרות בכ-20-30 אחוז פחות מהמחירון.

 

כלומר המחיר פחות או יותר מתאים (יש ללחוץ קצת לדעתי) הקילומטרז' ממוצע לשנת 1998 בהתחשב בכך שאנחנו על סיפה של שנת המודל 2004, מה שמביא אותי לחשוב שבסיס החישוב יתעדכן מחר כלפי מטה באי אלו אלפי שקלים....

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אני אייעץ לאבא שלי נגד :mad:

 

תייעץ לאבא שלך נגד ההצעה או נגד הלאנטאיכס ???

 

כי אם אבא שלך מחפש רכב אמין אז הלאנטאיכס היא אופציה טובה (למרות שהיא לא שיא האמינות). הלאנטאיכס מאוד לא נוחה אבל אופציה דיי טובה ביחס לשנת 98 . . .

השאלה היא מה התקציב ??? כי באזור ה-60K ש"ח ניתן להוציא פוקוס שנת 2000 מליסינג, לפי דעתי הפוקוס תהיה אופציה הרבה יותר טובה מהלאנטאיכס אבל בסעיף האמינות כנראה תיפול ממנה . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

לאחר בירור מסתבר שזה לא היה רכב בליסינג, שזה טוב. זה פשוט היה רכב בבעלות החברה.

 

אם כך, מה אתם מייעצים?

פורסם

כיוון שבשני המקרים הוא היה בשימוש אותם אנשים לאותה מטרה זה כמעט לא משנה כלום

מה שכתבתי למעלה בעינו עומד.

 

העסקה בתנאים הנוכחיים סבירה, ולא יותר, אולי כדאי לנסות להוריד עוד קצת במחיר ?

 

המחירון אגב לא השתנה היום

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לא אני לא חושב שאוטו בבעלות החברה זה אותו דבר כמו ליסינג..

 

כי ליסינג אתה מחזיר אחרי זמן מה ולכן אתה יכול להרשות לעצמך להתפרע עליו ולא לטפל בו.

 

אוטו של החברה נשאר של החברה וסביר שהחברה מטפלת בו ומי שנוהג בו לא מרשה לעצמו לנהוג בה כמו בליסינג.

 

אבל אני מסכים איתך שזה לא כמו רכב של אדם פרטי |:

פורסם
לא אני לא חושב שאוטו בבעלות החברה זה אותו דבר כמו ליסינג..

 

כי ליסינג אתה מחזיר אחרי זמן מה ולכן אתה יכול להרשות לעצמך להתפרע עליו ולא לטפל בו.

 

אוטו של החברה נשאר של החברה וסביר שהחברה מטפלת בו ומי שנוהג בו לא מרשה לעצמו לנהוג בה כמו בליסינג.

 

אבל אני מסכים איתך שזה לא כמו רכב של אדם פרטי |:

 

אני ממליץ לך לקחת את הרכב לבדיקה, מה יש לך להפסיד ??? במקום לז** את השכל תקח את הרכב לבדיקה, אם הוא יצא טוב אז שיהיה במזל טוב אם לא אז להמשיך לחפש . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אני ממש חדש בזה.

 

איפה לוקחים את האוטו לבדיקה? דימנומטר? ומה העלות?

 

בקשר לאן לקחת זה כבר יענו לך חברים עם יותר נסיון בנושא . . .

העלות כ-400 ש"ח . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

למיטב ידיעתי יש לכם טעות רכב שהיה בליסינג בעקרון יותר טוב מאשר חברה כי כאשר אדם

"לוקח" רכב מליסינג זה בדרך כלל ל- 3 שנים ואחר כך הוא מחזיר את הרכב לאותה חברת ליסינג ובחברה אתה לא יודע כמה ידיים היא עברה לך תראה למשל בהיי טק העובדים מקבלים

רכב ולאחר 3 שנים מחליפים להם רכבים ובליסינג גם אם אתה בן אדם פרטי שקנה מליסינג

אין לך סיבה שלא תטפל ברכב הרי אתה משלם תשלום חודשי והטיפולים הסדירים הם על חשבון חברת הליסינג אז לפי דעתי ולמיטב ידיעתי עוד אנשים שמבינים בזה סוברים כמוני

או יותר נכון אני כמוהם אבל לא משנה זאת דעתי

פורסם

למה לא לקנות סיוויק עם שנתון יותר חדש ידנית 4 דלתות

זה אחלה רכב, אמין (יפני) מנוע די חזק, ביצועים סבירים, יפה, פוטנציאל עצום לשיפורים

מה עוד!!!

רד בול נותן לך כנפיים...

פורסם
הנושא הזה כבר לא רלוונטי..

אפשר לשאול למה ?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...