Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרצו לי לרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בצהריים רכבי (סובארו טנדר) נפרץ דרך מנעול הדלת, חירבנו לי את המנעול ומחר אני הולך למקום שמתעסק עם מנעולים לסדר את זה.

גנבו לי:

2 ארגזי כלים (מה לא היה שם)

רדיו דיסק

פנס גדול שנטען

סט של נורות רכב משופר עם נורות שאספתי במשך הזמן

 

אני מעריך את הנזק ב-800-1000 ש"ח

אני בטוב ליבי (ובטיפשותי) תמיד שמרתי על דברים אלו למען אוכל לעזור לאנשים שצריכים עזרה עם רכבם או בשבילי לסדר דברים קטנים על הדרך

מסקנה - לרוקן את הרכב עד הקשקש, לא להשאיר כלום, אני אפילו לא מתכוון לשים איזשהו רדיו גם ככה אני לא שומע בזמן נהיגה מי יודע מה, אני מעדיף לחשוב ולנדוד. אני אוציא את כל שאר הדברים שיש בארגז, ואשאיר רק מים שמן מפתח גלגלים משולש וזהו.

 

אני אומר מילא הכסף, אבל כל הכלים עד שאתה אוסף אותם ונקשר אליהם (אני יודע שבפורום הזה יבינו אותי אם אכתוב בפורום אחר על קשר לכלים יחשבו אותי לחולה, כל אחד עם האהבות שלו), בקיצור שיחנקו זבלים.

 

מעבר לזה הם גם חתכו שם חוטים וזה גרם לצפצפה, ל-4 ווינקרים (האזהרה) ולשעון לא לעבוד + הדיבורית לא עבדה, את הצפצפה והשאר סידרתי בעזרת פיוז שנשרף עקב חיתוך החוטים ואת הדיבורית סידרתי בעזרת חיבור חוטים חשופים עד שהסתדר למרות שהיו 3 חוטים שחור, ירוק, צהוב שיצאו משקע ה-DC של קופסאת הדיבורית, וחיברתי רק שניים אחד ל + ואחד למינוס של האנטנה (היה הכי קרוב) את החוט השלישי לא ידעתי מה לעשות אז השארתי ככה, עובד יופי אולי לא אמור להיות מחובר אולי זה חוט שמתחבר למערכת ובזמן שמתקבלת שיחה הוא עושה mute לא יודע.

 

טוב סליחה שהלאתי אתכם/ן אבל כבד לי על הלב פגעו לי באהבה שאני משקיע בה כל כך הרבה, אתם יודעים דיגומים קטנים והיתעסקויות שעות על גבי שעות פינוקים וכו', מה שכל חובב רכב ממוצע ומעלה יודע ואיזה מני** בא ומחרבן לך הכל במחי יד.

 

כמו שאומרים שיהיה להם לתרופות...

פורסם

אתה עוד בסדר ..

 

לי גנבו לפני שנתיים, הונדה סיווק שחורה שנת 96 1600 SR משופרת עם גלגלי מגנזיום נדירים ועם מערכת שעלתה לי 20000 ש"ח , והקטע הכי מעצבן לא קיבלתי פיצוי של מחיר מחירון על הרכב ..

פורסם

הייתה לך אזעקה או משהו?

האם הארגזים היו במקום גלוי ברכב?

איפה החנת ?

האם השארת את הפאנל ברכב - ברדיו עצמו?

פורסם

באמת אנשים זבלים.

כל הנושא מוכר לי מאוד,פרצו לי לרכב לפני 4 חודשים ופירקו את כל המערכת שהיתה לי.(סאב,2 מגברים,רמקולים,רדיו-דיסק)

משתתף בצערך.

 

bear

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם

אזעקת ביפר הייתה מקטינה את הנזק, באותו שנייה היתה מתריאה בשלט בדיוק מה קורה ברכב.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

לאחר הפריצה אכן רצתי להתקין אזעקת ביפר.

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם

קילומטר גם בין ביניינים?

אם אני מחנה בחניון של קניון ונכנס להסתובב בקניון או הולך לסרט בקניון, זה קולט?

פורסם
קילומטר גם בין ביניינים?

אם אני מחנה בחניון של קניון ונכנס להסתובב בקניון או הולך לסרט בקניון, זה קולט?

לפי בדיקה שביצעתי -בשדה פתוח אכן קולט עד קילומטר,בתוך שכונת מגורים הטווח מתקצר ל-400 מטר.

(מדובר על אזעקת ביפר מדגם LS-635)

 

בברכה

bear

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם

צריך לבדוק אצלך מיקום האנטנה המשדרת לשלט, אולי הותקנה במקום לא נכון או לחילופין תקלה או לחילופין הבדיקה שבצעת באזור שבצעת היתה בעייתית.

 

בברכה

דני ממצת אור

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אין מה לעשות עולם אכזר, לפני כמה שנים (נראה לי 7) פרצו לדודי את הרכב עבודה שלו, הוא היה שרברב ולא הצליחו לגנוב את הרכב כי עשינו כל מיני דברים אבל לקחו את כל הכלי עבודה שהיו שם, הוא העריך שכל מה שנגנב שווה יותר מ- 8000 שקל, מה לעשות, משתתף בצערך, לפעמים אני מסתובב בלילות ואני נזכר ואני אומר רק למצוא איזה אחד מה אני עושה לו

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

אתמול סיפרתי לחבר את המקרה והוא סיפר שאח שלו עבד אצל גגן, הם נסעו להרכיב איזה גג בצפון הגגן שולח את הבחור לרכב להביא כלים, הבחור פותח את הארגז והארגז ריק ללא סימני פריצה, הבחור חוזר לגגן ואומר לו "שמע אין כלים בארגז הוא ריק", הגגן מחייך ואומר לו "יאללה חאלס להסתלבט תביא הכלים", שניהם הולכים לרכב והגגן מתחרפן, הכלים לא היו מבוטחים ונגרם לו נזק של 20,000 ש"ח.

 

אני אומר העולם אכזר אני יודע שיש מקרים גרועים משלי, אבל לכולם כואב שזה קורה להם לרכבם האישי במיוחד

 

רעיון לחברי הפורום:

לגדל רוטווילר בארגז של טנדר כמו בכלוב אריות :twisted:, ואז שהגנבים נכנסים איזו הפתעה :shock::crazyeyes *&^#$%^& BOOM

 

כמו בסרט "ספר נשים" עם זאב רווח הענק: "מה זה, זה לא קושקוש זה קינג קונג" ברגע שהוא רואה את הכלב דני הענק מולו, מצחיק...

×
×
  • תוכן חדש...