Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, האם יש לכם המלצה על חנות אביזרים באיזור יצחק שדה שבה אני יכול למצוא גם אור ברקס שלישי להתקנה על השמשה האחורית, וגם סוגי נורות לרכב?

 

 

ועוד שאלה, אני בהליכי טסט כרגע ומאז שקניתי את הרכב אין לי מדבקות מחזירי אור אחרי שהסרתי אותן, קניתי מדבקות חדשות בשביל הטסט אבל גם אותן אני מתכוון להוריד אחריו, האם ידוע לכם על בעיות שיוכלו לצוץ במקרה של תאונה חס וחלילה שמישהו שיכנס בי מאחור יוכל להגיד שאין לי מדבקות מחזירי אור ולכן הביטוח\טסט לא תקפים וזאת אשמתי?

פורסם

יש את הפרסי (שמו הרשמי "פרוחזאד") ביצחק שדה מאוד נחמד, וחוויה נחמדה להתמקח וכו', וגם הרבה אנשים אוהבים את צנטרל בפינת יצחק שדה ושונצינו אם אינני טועה...

לגבי הפסים - תוכל לקבל קנס ואולי אף הורדה מהכביש ע"י שוטר, לא יודע מה לגבי הביטוח וכו'...

...Carpe Diem

פורסם

לגבי הפסים - תוכל לקבל קנס ואולי אף הורדה מהכביש ע"י שוטר

נראה לי שלא הבנת.

הכוונה לאור ברקס שלישי (בחלון האחורי) הקיים בכל הרכבים משנת 94.

התקנתי כזה ברכבי (משנת ייצור 92) ומעולם לא העירו לי על כך (לא שוטרים ולא בוחנים).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

התכוונתי לחלק הזה:

 

ועוד שאלה, אני בהליכי טסט כרגע ומאז שקניתי את הרכב אין לי מדבקות מחזירי אור אחרי שהסרתי אותן, קניתי מדבקות חדשות בשביל הטסט אבל גם אותן אני מתכוון להוריד אחריו, האם ידוע לכם על בעיות שיוכלו לצוץ במקרה של תאונה חס וחלילה שמישהו שיכנס בי מאחור יוכל להגיד שאין לי מדבקות מחזירי אור ולכן הביטוח\טסט לא תקפים וזאת אשמתי?

אור ברקס חובה ברכבים מסוימים ורשות באחרים, בזה אינני יודע בדיוק, רק המלצתי לו איפה לקנות אותו.

...Carpe Diem

פורסם

למה אתה רוצה להוריד את הפסים?

אל תדאג לא תתפוס פחות כוסיות בלי הפסים-שים אותם

פנתר אבל לא ורוד

פורסם

לפי מה שהבנתי הפסים (אדום לבן..) כבר לא חובה בחוק..

 

 

אצלי במיצובישי הם ירדו 4 שעות אחרי שקניתי אותה (ויומיים אחרי זה החלפתי פגוש :) ) ומאז היא עברה כבר 4 טסטים ואף אחד לא העיר לי על זה..

פורסם
לפי מה שהבנתי הפסים (אדום לבן..) כבר לא חובה בחוק..

 

הבנת לא נכון. הפסים חובה לרכב עד שנת יצור 96. חפש בפורום.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

×
×
  • תוכן חדש...