Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה את הרדיו דיסק אני משאיר, קלריון 746 ואת הקומפוננט של MAC AUDIO IRON 2.16.

כרגע יש לי סאב של EARTHQUAKE 500RMS שאני שוקל להשאיר אותו.

נתחיל בקל 6X9 :

1)אני שוקל לרכוש את ה MAC AUDIO OLIMPIC GOLD שהוא 200RMS, יש לכם הצעות יותר טובות?

2)בקשר לסאבים אני מעוניין בזוג, או שאני ירכוש עוד אחד כמו שיש לי, או שאני ירכוש עוד סאב של פאייז (יש לי אחד זרוק בבית) מדגם PHASE EVOLUSION דגם BOX 12V.

מה יותר טוב ואם יש הצעות לזוג יותר טוב.

3)בקשר למגברים אני לא יודע, בנתיים האינפינטי שלי בתיקון ניראה מה קורה איתו.

אני צריך מגבר לאחוריים שמוציא 2X200RMS ועוד מגבר מונו לסאבים שיוציא בין 600-1000RMS ב 2 אום עדיין לא מצאתי משהוא בטווח מחירים הגיוני שלא דורש למכור את האוטו.

ועוד מגבר שיוצאי לי 150X2 גם ב 2 אום לקדמיים,

אם מדברים על קדמיים :4) אני מעוניין להוסיף עוד סט לקדימה, יתרונות חסרונות??

כניראה שזה יהיה מאק אודיו פוטקטור החדש והם יהיה מחוברים על אותו ערוץ = 2אום.

כמובן שיהיה איטום וכול השטויות.

אם יש לכם הצעות יותר טובות להציע לי - קחו בחשבון שזה צריך להיות טווח מחירים הגיוני, יש לי תקציב והוא סבבה מאוד אבל לא בעשרות אלפי שקלים, תודה לכול העוזרים.

פורסם

Orion 8004, בדיוק מה שאתה מחפש, 4X200RMS ב2OHM.

S2.1000.1D LIGHTINING AUDIO, לא מכיר אותו אישית אבל לפי נתונים + מחיר נראה מגבר טוב ושווה לקניה.

דרך אגב, יש את STASKA שמוכר מונובלוק של לנזר, באמת חיה רעה.

בקשר לאלמנטים לא יכול לעזור לך לא מכיר את החברה MAC AUDIO.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

דבר ראשון תודה רבה!!

באמת האוריון הוא מגבר שנכנס לרשימה שלי, יש את הדגם של ה 1200RMS ב1 אום שידרוש ממני השקעה כפולה ולקנות סאב שלישי.

חשבתי גם על PPI אבל יש להם מחירים יקרים.

בלאנזר אני לא מעוניין.

בכול מקרה קלעתה בול לטעם שלי ולחברות שאני מתעניין בהם יותר.

פורסם

אני יודע, יש לי את זה...

אבל אל תשלול את הלנזר, אם אתה קרוב לאשקלון, אני מאמין שהוא ישמיע לך מה הוא עושה באוטו.

 

נ.ב

אתה בטוח שאתה רוצה לתת 200RMS לרמקולים האחוריים?, זה יאכל לך את הבמה הקדמית ברגע.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

Clarion Man , כל הכבודת יש לך באמת אוזניים טובות (שמור עליהם-אל תקנה מערכת מרעישה מדי) כל מה ששמעתה עד עכשיו מהאוטו שלי זה חצי ממה שהמערכת יכולה לתת .

 

עם תיבה טובה אמור להיות יותר מ-145DB .

ובקשר למונובלוק , אני כבר ירדתי מהקטע עם למכור אותו בכלל , מחוברים אצלי על 1 אוהם שתי קיקרים של 400 רמס כל אחד והמגבר דוחף אותם בקלות ! הגיין על -0 ...

מש"ק זרזור

פורסם

טוב,אז אין לי מושג כמה כסף יש לך אבל הנה כמה הצעות:

 

מגבר: יש לפייז מגבר חדש בחו"ל OPUS ULTRA http://www.phase-linear.de/produkte.asp?p=verstaerker&view=detail&grp=5&ser=54&nr=1340420&lang=EN

וכמו כן יש את האופוס רגיל 500.1 http://www.phase-linear.de/produkte.asp?p=verstaerker&view=detail&grp=5&ser=54&nr=1340150&lang=EN

 

לגבי סאב לך על המקסימוס של מק אודיו (אם כבר כל המערכת ככה) או על קיקר סולו בריק SL5/7 .

יש כמובן את פייז HIGHGRADE ולמגנט יש את הדיסטרויר.

יש עוד דברים נחמדים כמו אינפיניטי Perfect 12.1d .

 

לגבי הסט הקידמי הפרוטקטור לא יותר טוב מה IRON ,אז לפחות תשקיע וקח את ה OLYMPIC החדש הקומפוננט שלהם

אם אתה אוהב את מק אודיו , וכמובן את המקסימום הנהדר.

אין כזה דבר כבל עבה מדיי...:shock:

פורסם

מחזק את CLARION MAN, הגיין שלך איננו מדד לעוצמת המגבר.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

ניראה לי אני ילך על מגבר של ליטנינג אודיו מטעמי תקציב.

האופוס של פאייז מאוד יקר לצערי.

חברה, יש המלצות בקשר ל 6X9 או שהאולימפיק טוב?

אגב הפוטקטור זה גרסה מקבילה iron של שנת 2005, שהוכנסו בו מספר שדרוגים - חבר שלי רוכש אותו ואת האולימפיק ואני ישמע ויראה ואני יתן גם חוות דעת מפורטת עליהם.

בקשר למגברים

אני חייב להרים מספר רב של אלמנטים לכן אני צריך דברים חזקים ויחסית זולים כמו ליטנינג אודיו המונו שניראה לי שאני ילך עליו

×
×
  • תוכן חדש...