Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגבר לסאב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני מחפש לחבר שלי מגבר מונובלוק או מגבר שתי ערוצים לסאב של DLS, דגם מגנזיום 400RMS.

 

התקציב בסביבות ה- 1200 שקל בערך.

 

בינתיים שתי ההצעות הכי מעניינות שקיבלתי הם:

1. מגבר של קיקר KX300.2 ב1200 שקל...

75X2 RMS ב -4 אוהם (חדש בקופסא).

 

2. מגבר של סוליד אודיו F-29 ב 1500 שקל...

200X2 RMS ב- 4 אוהם (חדש בקופסא).

 

 

האם המחירים שקיבלתי טובים (כי אני לא סומך כל כך על הבן אדם) ??

יש לכם משהו יותר טוב להציע לי במחיר הזה ?

צריך משהו שינצל את הסאב כמו שצריך, (אין בעייה גם עם יד שנייה).

Beeeeeeeiiiitch !!!!!

פורסם

לפי דעתי קיבלת מחירים טובים מאוד!

לך על הקיקר חברה גבוהה בכמה רמות מהסוליד הזה...

 

 

בהצלחה... :-)

פורסם

מה שרשמתה למעלה הרבה יותר יקר מזה .

 

וזה גם הרבה יותר חזק 250 rms ב4ohm וגם אמור ליהיות יותר איכותי.

פורסם

לא יודע מה זה סולד אודיו אבל אם אתה מכיר את רוקפוקד אז תדע שהלייטנג אודיו זו חברת בת שלה.

×
×
  • תוכן חדש...