Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם בקלית איתות ששבורה קצת יכולה להכשיל בטסט?

והאם גומיה קרוע של מסרק ההגה קשורה בכלל לטסט?

והאם תושבות בולם שעושות קצת רעש יכולות לעשות בעיות?

תודה,סני.

sani

פורסם

בקליט שבורה שטויות.שים צלופן או חתיכת פלסטיק בצבע תואם!!

 

גומית להגה חובה בשבילך ולאוטו -לא בשביל הטסט, גם בטיחותי וגם יעשה נזק גדול יותר.

 

רעש מבולם תלוי במצברוח של הבוחן.

 

בהצלחה :wink:

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם
האם בקלית איתות ששבורה קצת יכולה להכשיל בטסט?

והאם גומיה קרוע של מסרק ההגה קשורה בכלל לטסט?

והאם תושבות בולם שעושות קצת רעש יכולות לעשות בעיות?

תודה,סני.

אם זה רק סדק בבקלית זה לא נורא, או שבורה טיפה ורואים את האיתות ואין סינוור זה גם בסדר.

על הגומיה יפילו אותך. תדאג להחליפה.

אני לא בטוח לגבי תושבת הבולם, אם זה רק רעש שהן עושות, ולא יותר מזה, סביר להניח שתעבור.

פורסם

כמדומני, בבעלותך פיג'ו 205.

 

אם הרעש שאתה מדבר עליו מגיע מהסרן האחורי - ברוך הבא למועדון פיג'ו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

היום הייתי בקומיוטסט עם האונו (היא עברה ! )

בודקים שם ברקסים, אורות קדמיים, אחוריים,

,אורות איתות, רוורס , מנורות ברקס+חנייה, זיהום אוויר , מצב צמיגים, ולגבי מה שיש מתחת לאוטו אינני יודע בדיוק מה בודקים למטה, שייהיה לך לידע כללי

Suzuki Jimny

פורסם
כמדומני, בבעלותך פיג'ו 205.

 

אם הרעש שאתה מדבר עליו מגיע מהסרן האחורי - ברוך הבא למועדון פיג'ו.

 

 

אמת....ואני כבר מזמן במועדון,הכל התחיל מהדש בורד שהתחיל להתפוץ והגיעה למקומות שאתם לא רוצים לדעת.אבל שטויות אתה לומד להתרגל לזה.

על סרן אחורי מרעיש מכשילים בטסט?

sani

פורסם

יפה מאוד. עכשיו רק צריך לחכות ליום שבו המאוורר הפנימי יתחיל לעשות בעיות ואתה כבר במועדון הזהב. :smile:

 

לדעתי לא. הסרן שלי מרעיש ועבר כמו גדול.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
יפה מאוד. עכשיו רק צריך לחכות ליום שבו המאוורר הפנימי יתחיל לעשות בעיות ואתה כבר במועדון הזהב. :smile:

 

.

אם מאוורר פנימי זה זהב אז לי יש כבר פלטינה:wink: .

sani

×
×
  • תוכן חדש...