Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהוריים טובים לכולם אתמול בדרך לעבודתי מכונית עברה באדום ונכנסתי בה בצד

לנהג לא קרה כלום ,את הנוסעת לדו ,פינו באמבולנס וגם אותי (הנהג ) פינו לבדיקה

כולם שוחחרו בלילה הביתה

מכוון שאני נהג חדש וזו התאונה הראשונה שלי יש לי כמה שאלות

השוטרים לקחו לי את הרשיון , איך אני יכול להחזיר אותו ?

ואיך אני יכול לקחת את המכונית מהמגרש שגררו אותה אליו ?

 

 

תודה לעונים

פורסם

אם אתה עברת כשורה בירוק והנהג האדיוט שפגעת בו עבר באדום למה לך לקחו את הרישיון?

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

שוטר לוקח רישיון מנהג חדש שמעורב בתעונה עם נפגעים כשהו חושב שיש סיכוי שהנהג החדש אשם

יש כזה נוהל

פורסם

לנהג חדש אוטומטית לוקחים את הרישיון

 

אתה תגיע מול קצין לשימוע, אבל ברגע שהוא ידע שאתה היית בירוק, אז אתה תהיה בסדר גמור.

 

לגבי הרכב , שאל במשטרה (דרור 6 , יפו) יתנו לך את כל הפרטים

 

אל תשכח לקחת אישור על התאונה בשביל בית החולים !! אחרת יחייבו אותך בים כסף.

פורסם

קודם כל תנחומיי,זה ממש ממש לא נעים להיות בתאונה.

דבר שני אני שמח שכולם בסדר.

דבר שלישי-אנשים,בחייאת תנהגו בזהירות!למה בארץ כשהרמזור מחליף לכתום,גם אם הנהג במרחק 200 מטר מחליט ללחוץ על הגז?! למה?!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אז ככה:

רצוי עדים שיהיו לך (למקרה שהנהג השני יכחיש את זה שהוא עבר באדום) ואז זה יגיע להרבה כאבי ראש.

 

בכל מקרה אם אין עדים לא נורא.

 

אתה צריך ללכת עם הפוליסה שלו

והפוליסה שלך

אל הביטוח שלך ולדווח על תאונה, אם יש לך סוכן הוא יבדוק את הכל בישבילך וישבור תראש בישבילך).

 

עלייך להביא מהמשטרה אישור (לא זוכר איך קוראים לזה) שתמסור לבית חולים (מפני שפונה באמבולנס), אחרת ישחטו אותך במחירים.

 

אם ברצונך לתבוע את הביטוח שלו (מה שאני ממליץ לך לעשות) על נזקי רכב ונזקי גוף רצוי שתצטייד בעורך דין שיעשה את כל הכאבי ראש האלה בישבילך פשוט מאוד.

 

לגבי הרישיון, תקשר למשטרה ותברר מה נסגר עם הרישיון שלך.

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

פורסם

בתאונה בא אלי בן אדם ,אמר לי שהוא ראה שאני עברתי בירוק והנהג השני באדום ואם אני אצטרך עד אז הוא מוכן ונתן לי את הטל

 

כמו כן אני לוקח עורך דין שמתמחה בתאונות

פורסם

בכל תאונה יש שני צדדים.

99% מהתאונות אפשר למנוע על ידי מבט והבנה של מה שקורה על הכביש.

אם נכנסת במכונית מהצד זה אומר בעצם שאם היית מביט לצדדים לפני התחלת נסיעתך יכול להיות שהתאונה היתה נמנעת.

אני לא אומר שאתה אשם, ברור שזאת אשמתו של הנהג שעבר באדום. רק טיפ לעתיד.

 

תרגיש טוב.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

החוק במדינת ישראל אומר שתאונה שמתרחשת בצומת אדום כתום לבן ירוק שחור בזיליקום מה שלא יהיה שני הצדדים אשמים זה שאחד ב60% ואחד ב40% לא משנה את העובדה. ספר התאוריה מלמד שכאשר אתה מתקרב לצומת עלייך להוריד רגל מהגז ולהיות מוכן לבלימה (גם אם אתה בתוך ירוק) במיוחד בשביל מקרים כמו שלך....

איפה אתה כן יכול לשחק אותה זה בפיצויים מהביטוח חובה שלך... עדיין אני חושב שצפוייה לך השתתפות עצמית בתאונה...דווח לנו על ההתקדמות.

פורסם
החוק במדינת ישראל אומר שתאונה שמתרחשת בצומת אדום כתום לבן ירוק שחור בזיליקום מה שלא יהיה שני הצדדים אשמים .

באיזה חוק בדיוק זה כתוב?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
ספר התאוריה מלמד שכאשר אתה מתקרב לצומת עלייך להוריד רגל מהגז ולהיות מוכן לבלימה (גם אם אתה בתוך ירוק) במיוחד בשביל מקרים כמו שלך....

בגלל זה קוראים לזה ספר תאוריה.

בלתי אפשרי לבצע את כל כללי הבטיחות שמצויינים בספר התאוריה(ברוב המקרים):

יש עוד תנועה בכביש, דבר שספר התאוריה לא ממש מתחשב בו.

ישנם הולכי רגל, מעברי חציה, בורות בכביש, ורק שתי עיניים.

פורסם

לפני הצומת האטתי כמו שצריך לכן אני עדיין חיי ,בריא ושלם עד כמה שאפשר אחרי תאונה

כמו כן אני נסעתי ישר באור ירוק ,לא מהבהב ולא צהוב ולפני שנכנסתי לצומת ,העפתי מבט ברמזור כדי להיות בטוח וברגע שהורדתי את המבט ראיתי את המכונית נוסעת

שברתי את ההגה שמאלה ובלמתי חזק ... ובגלל זה פגעתי בדלת האחורית ולא הקדמית עם הנוסעת

פורסם

אני מסכים אם מי שאמר שבכל תאונה יש שני גורמים(אלא אם נכנסת בעמוד) ,בכל מקרה כדאי להבין איך אני יכול מנוע מדביל אחר לגרום לי לתאונה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

×
×
  • תוכן חדש...