Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, דיי חדש באזור פה, קורא לעיתים ונהנה מהפורום.

רציתי לשתף אותכם בציוד שהבאתי היום אחרי שאספתי את החלקים לאט לאט ובזהירות, רוב הציוד של חברת SOUNDSTREAM שלפי מה שהבנתי קיימות לגביה דיעות רבות, חלקן לטובה חלקן לרעה ...

אז דבר ראשון אני חייב לציין את דעתי, שזו אחלה חברה ויש לה אחלה ציוד, ולא רק בסדרות הגבוהות, אבל שוב, אין טוב כמראה עיניים, וחוות דעת באות אחרי משמע אזניים :smile:

בכל אופן, מתי שאסיים את ההרכבה, הסט אפ והחיווט מי שירצה ומתעניין באחד או כמה מהרכיבים מוזמן לבוא ולשמוע...

אז ככה, HU של ALPINE דגם 9847 כנראה זמני עד שיגיע הקלריון שאני מחפש נכון לעכשיו מחובר, שמעתי גם לפני ואהבתי את האיכות ...

 

קומפוננט ראשון SOUNDSTREAM TARANTULA 150 RMS

קומפוננט שני MOREL DOTECH MKII 6.5

מגבר ראשון SOUNDSTREAM EDGE 2 *120 RMS

מגבר שני SOUNDSTREAM MICHELANGELO SMA4-680 85*4 RMS 4 OHM יורד ל2 אוהם בצלילות רבה ללא כניסות לפרוטקשנים למינהם עם אפשרות לברידג' ל 1000 * 1 RMS

סאב 12 גרסאת XSTREAM 300 RMS בתיבה אטומה , אחלה באסים אחלה דיוק.

ערכת חיווט 4G וכבלי RCA של PA ו AUDIOBAHN .

 

קיים תכנון לבניה עצמית , לא יודע אם וכמה מזה ייצא לפועל, לגבי החלקים את כולם שמעתי לפני ברכבים שונים (לא סוג רכב כמו שלי) אבל בעיקרון שמעתי נדלקתי ואהבתי .

הערות\הארות\טענות\מענות\ת"ש\מין\כלכלה\הצעות ייעול ושיפור ייתקבלו בברכה.

מצ"ב תמונה

IMG_0808-0.JPG

פורסם

בתור חובב נכבד של החברה הזאת מערכת ממש על רמה הבאתה אני בטוח שלא תצטער ממה יהיה לי איכות ממש טובה באוטו אני בטוח

 

המלצה שלי אתה דוטק מקדימה

וכל הכבוד על קניית על האלפיין איכות חשובה יותר מיופי תמיד אמרתי את זה(פיוניר למשל)

פורסם

מי אמר שהאלפיין לא יפה???

 

בכל מקרה, מאיפה אתה? ומה מספר הרכב? :)

הכי אהבתי את הגריל של הסאב... שיהיה לך בכיף להרכיב

SPL @ 136.6DB!

with KICKER KX600.1 and KICKER 10" L7 @ ported 40hz box!

פורסם

קודם כל תודה,

 

דבר שני אני יודע שאני לא אצטער עשיתי הרבה שיקולים ושמעתי הרבה רכיבים לפני שרכשתי

לגבי הגריל אפשר להגיד שקיבלתי אותו חצי מתנה אבל עד כמה שידוע לי הוא דיי יקר, מאמין שבסביבות 300 אולי טיפה יותר, אולי קצת פחות...

לגבי כמה עלה ... נכון לעכשיו המחיר לא סופי, נחכה לחשבון ואני אומר לך ... :)

בוא נגיד שהחלקים היותר יקרים במערכת היו הקומפוננטים הקדמיים (טרנטולה) והמגבר 4 ערוצים (מיכאלאנג'לו) .

פורסם

אוקי תודה ושוב תתחדש ותתפאנן ,אשמח לראותך ולשמוע את הסטאפ שלך בתחרות.

יתרה מכך אשמח לשמוע מחיר מונפק סופי בדבר עלותם של הרכיבים[לפי תגובתך יש להתכונן עם כוס מים וישיבה על כיסא]

תתחדש.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
אוקי תודה ושוב תתחדש ותתפאנן ,אשמח לראותך ולשמוע את הסטאפ שלך בתחרות.

יתרה מכך אשמח לשמוע מחיר מונפק סופי בדבר עלותם של הרכיבים[לפי תגובתך יש להתכונן עם כוס מים וישיבה על כיסא]

תתחדש.

לא... לא עד כדי כך, אין אפילו 5 ספרות לעסק, אתה יכול להחזיר את המים ולקום מהכסא :wink:

פורסם
אפשר יותר פרטים על הסאב,חברה?

 

עריכה

 

המערכת ניראת פשוט מצוין,איכותית וחזקה :-D

סאב של חברת SOUNDSTREAM 12 אינץ' סידרת אקסטרים 300 RMS בתיבה אטומה

ממש אהבתי את הסאונד שלו...

Guest תמיר .א.
פורסם
DVC - סדרת דה וינצ'י

SXT - סדרת אקסטרים

DVC = DUAL VOICE COIL

 

שום סדרה.

 

ציוד ממוצע. ניראה יפה בתמונה. תתחדש.

המגבר בחיים לא יפיק 1000WRMS ביציאה של הסאב.

 

תמיר

×
×
  • תוכן חדש...